Antibiotica na liposuctie/lipofilling

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Ilja

Ongelezen bericht 12 apr 2022 16:23

Ik zou graag willen weten ofdat er dames zijn die na hun operatie (liposuctie/lipofilling) een antibiotica kuur kregen.
Ik krijg meerdere operaties met lipofilling om weer nieuwe borsten te maken na amputatie.
Hiervoor wordt er vet uit mijn buik en flanken gehaald. Na iedere operatie moet ik 5 dagen lang een antibiotica kuur slikken.
Ik ben hier zwaar tegen. Mijn arts zegt dat dit het protocol is. Ik heb al heel veel darmklachten en die worden alleen maar erger.
Nu zit ik te denken om ze bij mijn volgende operatie gewoon niet in te nemen. Wie heeft hier ervaring mee?
Ik hoor het graag.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 apr 2022 19:14

Lieve Ilja, hier lees je meer:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 530#p25348

Sorry dat ik veel afwezig ben, meiden.
Succes allemaal en heel veel liefs❤
Ilja

Ongelezen bericht 12 apr 2022 21:51

Luna MKS schreef:
12 apr 2022 19:14

Dank je wel lieve Luna. Pas goed op jezelf.

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 apr 2022 09:22

Ilja schreef:
12 apr 2022 21:51
Luna MKS schreef:

Lieve groetjes Ilja
Doe mijn best, lieve Ilja. Er zijn zeer immorele mensen op deze wereld die over lijken gaan. Hoe ze zichzelf in de spiegel kunnen zien, vraag ik mij iedere dag af. Ik zou nog liever doodgaan dan een ander zoveel leed te betrokkenen.

Vraag een gesprek met je arts aan. En geef aan dat je liever geen AB meer wilt vanwege je darmen. Ik kan er ook heel slecht tegen...

Kusss💋
Ilja

Ongelezen bericht 13 apr 2022 15:18

Luna MKS schreef:
13 apr 2022 09:22
Ilja schreef:
12 apr 2022 21:51
Luna MKS schreef:

Lieve groetjes Ilja
Doe mijn best, lieve Ilja. Er zijn zeer immorele mensen op deze wereld die over lijken gaan. Hoe ze zichzelf in de spiegel kunnen zien, vraag ik mij iedere dag af. Ik zou nog liever doodgaan dan een ander zoveel leed te betrokkenen.

Vraag een gesprek met je arts aan. En geef aan dat je liever geen AB meer wilt vanwege je darmen. Ik kan er ook heel slecht tegen...

Kusss💋
Ja, ik snap wat je bedoeld. Helaas kan jij het niet in je eentje veranderen. Let op dat je niet al jou energie daarin stopt.
Je gaat er zelf teveel aan onder door terwijl je het al zo zwaar hebt. Je bent een toppertje 😘

Ik heb al met mijn arts over de antibiotica gesproken. Het is protocol, pff. In juni wordt ik weer geopereerd en heb besloten
dat ik ze gewoon niet ga innemen. Ik lig nu met een darmontsteking in bed en ben doodziek.
Dan maar hopen dat ik geen ontsteking krijg na de operatie. Op goed geluk 🙏

Hou je taai 😍

Lieve groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2022 09:03

Lieve Ilja, wat naar dat je een darmontsteking hebt😢 Dit is zo vreselijk pijnlijk! Weet er alles van... Ik werd jarenlang getergt door maagdarmklachten met die troep en de jaren erna. Helaas duurt ontgiften bij sommige vrouwen, die uiteenlopende klachten hebben, echt heel lang. De verergering van klachten na explantatie duurde bij mij ruim 3 jaar. En dit is niet ongewoon bij vele vrouwen net als ik. Daarna begon ik langzaam wel minder klachten te hebben, maar helaas zijn er nog steeds klachten. Toch is er een groot verschil met toen ik ze nog had en de eerste jaren erna. Dat was gewoon echt extreem. De hypermobiliteitsklachten (als tiener diagnose) zijn nog wel naar bij mij. Zo pijnlijk ook. Bij iedere beweging ben je je bewust van je lijf. En moet je opletten dat je niet overstrekt, verstuikt of ontwricht. Nu weer al 2 weken pijn kaak door ontwrichting kaak na gapen😢

De rest dat ik schreef, gebeurt in mijn persoonlijke leven. Kan en wil er niks over zeggen, maar wel laten weten wat ik eerder zei over wat voor mensen er bestaan. En ze staan niet alleen... Maar op een dag zullen ze zich allen moeten verantwoorden voor de schade die ze anderen toebrengen. Ik heb wat dat betreft niets te vrezen, aangezien ik handel naar eer en geweten. Waarheid boven alles!

Doeg, sterkte!!!😘💕💕💕

Ps. Ik reageer niet meer oke, want dit is niet goed voor mij. Je mag me wel mailen hoor.
Ilja

Ongelezen bericht 14 apr 2022 09:08

Luna MKS schreef:
14 apr 2022 09:03
Lieve Ilja, wat naar dat je een darmontsteking hebt😢 Dit is zo vreselijk pijnlijk! Weet er alles van... Ik werd jarenlang getergt door maagdarmklachten met die troep en de jaren erna. Helaas duurt ontgiften bij sommige vrouwen, die uiteenlopende klachten hebben, echt heel lang. De verergering van klachten na explantatie duurde bij mij ruim 3 jaar. En dit is niet ongewoon bij vele vrouwen net als ik. Daarna begon ik langzaam wel minder klachten te hebben, maar helaas zijn er nog steeds klachten. Toch is er een groot verschil met toen ik ze nog had en de eerste jaren erna. Dat was gewoon echt extreem. De hypermobiliteitsklachten (als tiener diagnose) zijn nog wel naar bij mij. Zo pijnlijk ook. Bij iedere beweging ben je je bewust van je lijf. En moet je opletten dat je niet overstrekt, verstuikt of ontwricht. Nu weer al 2 weken pijn kaak door ontwrichting kaak na gapen😢

De rest dat ik schreef, gebeurt in mijn persoonlijke leven. Kan en wil er niks over zeggen, maar wel laten weten wat ik eerder zei over wat voor mensen er bestaan. En ze staan niet alleen... Maar op een dag zullen ze zich allen moeten verantwoorden voor de schade die ze anderen toebrengen. Ik heb wat dat betreft niets te vrezen, aangezien ik handel naar eer en geweten. Waarheid boven alles!

Doeg, sterkte!!!😘💕💕💕

Ps. Ik reageer niet meer oke, want dit is niet goed voor mij. Je mag me wel mailen hoor.
Dank je wel. Hou je taai 🙏🍀😍
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2022 09:10

Jij ook Ilja. Houd vol, eens worden ook jouw klachten minder. Maar wees voorbereid op een zeer lange weg, helaas... 😘💕🌈🌻⭐💚
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2022 10:04

Wilde nog zeggen, dat ik je dapper vind dat je geen AB neemt. Je krijgt heus geen infectie door lipo. Als ze steriel werken en jij oppast na de operatie, kan er heus niks gebeuren.
Jouw darmen kunnen dit gewoon echt niet aan! Als jij om de haverklap darmontstekingen hebt, wordt dat niet beter met die AB kuur. Het is al zwaar genoeg voor je! Herstel van je darmflora duurt ook jaren jaren jaren!

Kusss💋💋💋
Ilja

Ongelezen bericht 14 apr 2022 10:24

Luna MKS schreef:
14 apr 2022 10:04
Wilde nog zeggen, dat ik je dapper vind dat je geen AB neemt. Je krijgt heus geen infectie door lipo. Als ze steriel werken en jij oppast na de operatie, kan er heus niks gebeuren.
Jouw darmen kunnen dit gewoon echt niet aan! Als jij om de haverklap darmontstekingen hebt, wordt dat niet beter met die AB kuur. Het is al zwaar genoeg voor je! Herstel van je darmflora duurt ook jaren jaren jaren!

Kusss💋💋💋
Ah wat lief van je. Dank je wel 😍💋
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 apr 2022 10:30

Tuurlijk Ilja, ik weet hoe jij je voelt. Jouw klachten zijn zeer uiteenlopend en zeer beperkend. Je bent gewoon uitgeput! Het is teveel en schrijven over je klachten is niet genoeg om het leed achter jouw gezicht te tonen😭

❤❤❤LOVE❤❤❤

Heb ik toch weer geschreven. Jij hebt een speciaal plekje🥰
Kaatje61

Ongelezen bericht 15 apr 2022 10:41

Ja, ik snap wat je bedoeld. Helaas kan jij het niet in je eentje veranderen. Let op dat je niet al jou energie daarin stopt.
Je gaat er zelf teveel aan onder door terwijl je het al zo zwaar hebt. Je bent een toppertje 😘

Ik heb al met mijn arts over de antibiotica gesproken. Het is protocol, pff. In juni wordt ik weer geopereerd en heb besloten
dat ik ze gewoon niet ga innemen. Ik lig nu met een darmontsteking in bed en ben doodziek.

Hou je taai 😍

Lieve groetjes Ilja
Hoi Ilja

Ik lees dat je een darmontsteking hebt, heel veel beterschap. Ik reageer zelf ook altijd heel slecht op antibiotica. Vanwege mijn astma en longontstekingen was het soms nodig, maar wat een ellende. Bij mij helpt bij een darmontsteking echt flink rust houden, vloeibaar eten (kippensoep) en daarna een paar dagen residuarm. En verder een warme kruik en Netflix en uitzitten tot het weer over is.

Ik hoop dat het snel weer over is.🙏

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Ilja

Ongelezen bericht 15 apr 2022 15:10

Kaatje61 schreef:
15 apr 2022 10:41

Hou je taai 😍

Lieve groetjes Ilja
Hoi Ilja

Ik lees dat je een darmontsteking hebt, heel veel beterschap. Ik reageer zelf ook altijd heel slecht op antibiotica. Vanwege mijn astma en longontstekingen was het soms nodig, maar wat een ellende. Bij mij helpt bij een darmontsteking echt flink rust houden, vloeibaar eten (kippensoep) en daarna een paar dagen residuarm. En verder een warme kruik en Netflix en uitzitten tot het weer over is.

Ik hoop dat het snel weer over is.🙏

groetjes
Kaatje
Hoi Kaatje,

Dank je wel voor je berichtje. Ik lig echt in bed met een darmontsteking. Ik ben heel moe en heb dan veel hoofdpijn en vreselijke
pijn in mijn onderrug en bovenbenen. Eten lukt niet. Alleen veel drinken. Echt zo lamlendig. Ik heb ook al probiotica geprobeerd
maar niks helpt. Inderdaad uitzitten, pff.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 apr 2022 09:02

Ilja schreef:
15 apr 2022 15:10
Hoi Kaatje,

Dank je wel voor je berichtje. Ik lig echt in bed met een darmontsteking. Ik ben heel moe en heb dan veel hoofdpijn en vreselijke
pijn in mijn onderrug en bovenbenen. Eten lukt niet. Alleen veel drinken. Echt zo lamlendig. Ik heb ook al probiotica geprobeerd

Groetjes Ilja
❤❤❤Denk aan jou!❤❤❤
Ilja

Ongelezen bericht 17 apr 2022 20:54

Luna MKS schreef:
17 apr 2022 09:02
Ilja schreef:
15 apr 2022 15:10
Hoi Kaatje,

Groetjes Ilja
❤❤❤Denk aan jou!❤❤❤
Oh, wat lief van je. Gelukkig gaat het iets beter met mijn darmen. Hopelijk gaat het met jou ook iets beter. 🙏🍀🥰
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”