Explantatie 23 nov en nu harde borst

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Corrine68

Ongelezen bericht 30 dec 2021 15:42

Hoi dames

Ik hoop dat er iemand is die mij gerust kan stellen hier.
Ik heb 23 november explantatie gehad, gevolgd door een 2e operatie vanwege een nabloeding rechts en weer 1,5 week later is rechts nog een keer aangeprikt en kwam er 60cc vocht uit. Hierna ging het best goed met het herstel maar ik merk nu dat er rechts een dikke hardere plek in de rechterkant zit. Rechts heeft ten opzichte van links echt meer volume.
Nu maak ik me een beetje druk wat ik ermee aan moet. Ik kan een foto plaatsen maar ik weet alleen niet of dit afgeschermd is.
Is er misschien iemand met meer ervaring die mij kan zeggen wat ik moet doen?
Ik hoor het graag!!!

Groetjes van Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 dec 2021 16:11

Lieve Corrine,

Ik heb je berichtje naar het deel 'Complicaties of klachten na de operatie' verplaatst.
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... m.php?f=61
Daar zie je verschillende topics staan met dit onderwerp.
Geen zorgen, want dit komt vaker voor.
Je mag mij de foto mailen dan kan ik kijken. Zie mijn onderschrift.

Alles komt goed hoor! Dikke kus😘💖
Corrine68

Ongelezen bericht 30 dec 2021 17:07

Ah fijn dat je reageert lieve Luna. Ik zal je de foto's mailen.
De rechterkant voelt ook vlle strakker zeg maar, alsof de silicone er weer in zit, want dat voelde toen ook zo.
Ik ben benieuwd wat je ervan vind.

Lieve groetjes van Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 dec 2021 18:37

Lieve Corrine, heb ze bekeken. Ik snap wel dat je schrikt, maar het valt nu nog mee. Je moet opletten of het niet meer gaat zwellen. Zo wel, dan is het belangrijk om er wel naar te laten kijken. Maar zoals het er nu uit ziet hoef je je geen zorgen te maken, al snap ik wel je angst.
Had je de berichten gevonden waar andere hadden geschreven en ik gereageerd? Misschien goed om even te doen voor je geruststelling.
Mocht het erger worden je arts bellen en de nieuwe foto's sturen.

Alles komt goed lieve schat!

X Luna <3 <3
Corrine68

Ongelezen bericht 30 dec 2021 18:53

Oke, dank je wel lieverd voor het bekijken en reageren!! Ik ga nu de topics opzoeken en lezen. Ik hou het in de gaten en laat hier het verloop nog weten.
Mocht ik hier morgen niet meer op het forum zin dan wens ik iedereen een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2022!! 🥰🍀🥂

Groetjes van Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 dec 2021 20:09

Alles komt goed!🙏🌈💕
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 jan 2022 17:22

Hoe is het nu met je borst lieverd?
Corrine68

Ongelezen bericht 05 jan 2022 09:12

Hoi Luna,

Eigenlijk nog hetzelfde, het wordt een beetje een puntige borst maar dan met de punt naar voren, alsof er te weinig ruimte is zeg maar. Pijnlijk als ik masseer maar ik probeer dat wel te doen. Ik twijfel soms of ik er niet toch naar moet laten kijken of dat ik het de tijd moet geven.
Weet je wat het ook een beetje is, op 22 december ben ik nog op controle geweest bij dr. van Alphen en toen was ditnprobleem er nog niet, hij zeintoen wel als je over 2 maanden nog een afspraak wil plannen dan kan dat hoor want het is niet vlekkeloos gelopen bij jou.
Maar hij is gestopt met werken nu, hij vond het mooi geweest ook al had hij de leeftijd nog zeker niet en als ik dus wel op controle zou willen dan kom ik bij een ander en ik weet niet of ik dat fijn vind.
Dus ja, ik weet het niet. Iemand een idee?

Lieve groet, Corrine
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jan 2022 14:59

Lieve Corrine,

Veranderingen in de vorm kan sowieso optreden de eerste 3 maanden, vooral na een nabloeding. Maar ik snap heel goed dat je je toch zorgen maakt.
Je mag mij ook weer een nieuwe foto sturen als je zoveel twijfelt. Eventueel kun je ook bellen met de kliniek en aangeven dat je je zorgen maakt. En vragen of het mogelijk is om via de mail contact te hebben en foto's te sturen. Dan overleggen ze dat met 1 van de andere artsen.
Tegenwoordig zijn klinieken beter bereikbaar via de mail i.v.m. corona.

Sterkte lieverd! Alles komt goed hoor! <3
Ilja

Ongelezen bericht 05 jan 2022 16:30

Corrine68 schreef:
05 jan 2022 09:12
Hoi Luna,

Eigenlijk nog hetzelfde, het wordt een beetje een puntige borst maar dan met de punt naar voren, alsof er te weinig ruimte is zeg maar. Pijnlijk als ik masseer maar ik probeer dat wel te doen. Ik twijfel soms of ik er niet toch naar moet laten kijken of dat ik het de tijd moet geven.
Weet je wat het ook een beetje is, op 22 december ben ik nog op controle geweest bij dr. van Alphen en toen was ditnprobleem er nog niet, hij zeintoen wel als je over 2 maanden nog een afspraak wil plannen dan kan dat hoor want het is niet vlekkeloos gelopen bij jou.
Maar hij is gestopt met werken nu, hij vond het mooi geweest ook al had hij de leeftijd nog zeker niet en als ik dus wel op controle zou willen dan kom ik bij een ander en ik weet niet of ik dat fijn vind.
Dus ja, ik weet het niet. Iemand een idee?

Lieve groet, Corrine
Hoi Corrine,

Ik zou je aanraden om een afspraak te maken bij dokter Kroese. Zij werkt ook in het Rijnstate ziekenhuis.
Ik ben ook door haar geopereerd. Nu leef je in onzekerheid.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 jan 2022 20:47

Lieve Corrine,

Sorry voor mijn late reactie. Ik heb je foto's gezien en het lijkt erop dat het weefsel vanbinnen steeds meer trekt. Het is echt belangrijk om dit goed te masseren. Ik zal je foto's ook naar Susana sturen, oké? Zij weet hier veel over en ziet en behandeld vrouwen die met deze problemen zitten.
Ik denk persoonlijk nog steeds dat er niets ernstigs is. Maar helaas kan de genezing van het weefsel na een nabloeding heel moeizaam gaan en kan het gebeuren dat het weefsel gaat trekken en de borst vervormt. Dit kan alleen voorkomen worden door een stevige massage.
Jij geeft aan dat je masseert, maar het wordt er niet beter op zo te zien. Daarom is het wel verstandig om morgen naar de kliniek te bellen en te vragen of je de foto's mag mailen of dat een arts er naar kijkt. Gewoon ook voor je eigen geruststelling.

Hoop dat je er wat aan hebt. Niet bang zijn verder oké? En zo lief je woorden naar mij in je mailtje!!!!🙏

Dikke kus!😘💕😴
Corrine68

Ongelezen bericht 05 jan 2022 23:51

Hoi hoi,

Ik ga morgen bellen voor een afspraak in het ziekenhuis, en Ilja, ik zal proberen om Dr. Kroese te krijgen en als het een andere arts gaat worden ga ik zeker vragen of het een arts is die ervaring met dit soort klachten heeft.
Als ik dan meer weet over wat er aan de hand is kan ik ook verder met een eventuele borstweefsel massage via Susana of iemand die hier in de buurt via haar.
Vind het toch wel spannend weer hoor maar ik ben er van overtuigd dat het goed gaat komen. Ik had alleen gehoopt dat het herstel van de borsten wat sneller zou gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
Dank jullie wel voor het reageren!

Lieve groet van Corrine 🍀
Corrine68

Ongelezen bericht 06 jan 2022 13:54

Hoiii,

Ben ik weer even, ik heb het ziekenhuis gebeld en kan maamdag toch beter even langs komen zeiden ze en dit keer bij dr. Lier in t Rijnstate. Luna heeft Susana nog gereageerd op de laatste foto's? Ben wel benieuwd.

Gr. Corrine
Ilja

Ongelezen bericht 06 jan 2022 16:30

Corrine68 schreef:
06 jan 2022 13:54
Hoiii,

Ben ik weer even, ik heb het ziekenhuis gebeld en kan maamdag toch beter even langs komen zeiden ze en dit keer bij dr. Lier in t Rijnstate. Luna heeft Susana nog gereageerd op de laatste foto's? Ben wel benieuwd.

Gr. Corrine

Hoi Corinne,

Wat goed dat je toch even naar het ziekenhuis gaat. Uit ervaring weet ik dat het soms wat tijd kost om te herstellen.
Bij mij gaat het herstel ook niet zo snel als ik hoopte. Het komt vast goed. Hou je ons op de hoogte?
Succes maandag.

Groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 06 jan 2022 17:11

Hoi

Ja ik hou jullie zeker op de hoogte hoor.
Dank voor de reacties! 😘

Groetjes Corrine
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”