is deze pijn van bindweefsel????

Lees hier ervaringen of stel vragen.
muszika

Ongelezen bericht 17 feb 2021 15:36

Beste jullie,

Ik wil graag iets vragen over plotseling opgetreden pijngevoel in mijn R borst.
Ik heb alles over bindweefsel pijn gelezen, het lijkt er op maar toch maak ik me daarover zorgen.
Ik heb deze pijn net 1 week, en na 5 manden nu na de explantatie. Ik sliep lekker op mijn zij vooral rechts dus 1 week geleden toen heb ik het eerst gevoeld dat met het aanraking aan de rechter zijkant van mijn borst best zeer gevoelig bleek. Ik dacht dat misschien heeft met het slapen aan deze zij iets mee te maken, dus ik probeerde maar dat niet meer te doen, maar helaas dat hielp tot nu toe nog niet echt. Mijn borst is zacht, geen tekenen van ontsteking, of zwelling maar toch blijft van binnen zeer gevoelig. Dus het is geen echt pijn, alleen een pijnlijke gevoel bij aanraking of bij het ff proberen te voelen van waar deze pijn afkomstig is. Ik had volgens dr Niesse in deze kant best veel harde kapsel wat hij heeft verwijderd. Binnen in de borst voel ik wat verharding dat is zeker de bindweefsel litteken.

Dus ik ben zeer ongerust, omdat ook met paracetamol niet echt veranderd. 20 jaar lang siliconen implantaten en harde kapsel zeker heeft veel schade aangericht, terwijl ik niet echt veel last mee had.

Met vriendelijke groet
Mevr Muszi
Essi

Ongelezen bericht 17 feb 2021 16:14

Hè wat vervelend voor je!
Ik kan je helaas geen tips of advies geven.
Misschien is er iemand anders die je kan helpen.
Liefs essi
Susana

Ongelezen bericht 17 feb 2021 18:06

muszika schreef:
17 feb 2021 15:34
Beste jullie,

Ik wil graag iets vragen over plotseling opgetreden pijngevoel in mijn R borst.
Ik heb alles over bindweefsel pijn gelezen, het lijkt er op maar toch maak ik me daarover zorgen.
Ik heb deze pijn net 1 week, en exact 5 manden nu na de explantatie. Ik sliep lekker op mijn zij vooral rechts dus 1 week geleden toen heb ik het eerst gevoeld dat met het aanraking aan de rechter zijkant van mijn borst best zeer gevoelig bleek. Ik dacht dat misschien heeft met het slapen aan deze zij iets mee te maken, dus ik probeerde maar dat niet meer te doen, maar helaas dat hielp tot nu toe nog niet echt. Mijn borst is zacht, geen tekenen van ontsteking, of zwelling maar toch blijft van binnen in zeer gevoelig. Dus het is geen echt pijn, alleen een pijnlijke gevoel bij aanraking of bij het ff proberen te voelen van waar deze pijn afkomstig is. Ik had volgens dr Niesse in deze kant best veel harde kapsel wat hij heeft verwijderd. Binnen in de borst voel ik wat verharding dat is zeker de bindweefsel litteken.

Dus ik ben zeer ongerust, ook omdat met paracetamol niet echt veranderd. 20 jaar lang siliconen implantaten en harde kapsel zeker heeft veel schade aangericht, terwijl ik niet echt veel last mee had.

Met vriendelijke groet
Mevr Muszi
Hoi Muszi,
Ik heb je een pb verzonden.
Liefs, Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 feb 2021 11:29

Onderwerp is verplaatst naar 'Na de operatie' > 'Complicaties na de operatie'
Hoop dat je wat aan het bericht van Susana had. Sterkte!

Ineens pijn krijgen na al die maanden is wel normaal. Komt vaker voor meiden, niet bang zijn.
Hier vind je meer info: viewtopic.php?f=61&t=513
Neem contact op met Susana als je meer wilt weten. Ook over hoe dit te behandelen.
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”