Ja, ik heb zeker veel voor mijn kiezen gekregen. Ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om mijn siliconenprotheses teCorrine68 schreef: ↑08 feb 2022 23:26Ah ja, ik heb echt met je te doen, je hebt wel heel wat voor je kiezen gekregen he. Ik hoop dat je een beetje gaat wennen aan de pompjes en dat je een beetje goed de operatie ingaat.
Ik heb dr. Kroese niet verteld over dr. Beekman omdat ik gister niv niet wist of ik de verwijzing zou krijgen.
Ik moet wel de operatieverslagen opvragen want die wil zij inzien, ik heb ze al eens gevraagd in het Rijnstate maar kreeg ze toen niet omdat ik niet alles hoefde te weten kreeg ik toen als antwoord van de plastisch chirurg, ik ga morgen bellen om het weer te proberen.
Nou lieve Ilja, ik ga een poosje slapen. Weltrusten en tot snel!
Gr. Corrine![]()
laten verwijderen en mee mag doen met de studie. De vacuümpompen zijn zwaar maar ik ga ervoor.
Wat raar dat jij je operatieverslag niet kreeg. Het is heel normaal dat dr. Beekman die wil inzien. Ik heb ook in alle
ziekenhuizen mijn medische dossiers opgevraagd. Dit heb ik via de administratie van de afdeling plastische chirurgie aangevraagd.
Ik moest wel mijn legitimatie mailen. Zonder problemen kreeg ik ze per post opgestuurd. Je zou haast achterdochtig worden
dat er iets in staat wat jij niet mag weten. Gewoon weer bellen want je hebt er recht op. Het komt vast goed.
Oh ja, heb je nog besloten of je met de therapie doorgaat? Is er verbetering daardoor?
Groetjes Ilja