Klachten na operatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Momof2023

Ongelezen bericht 10 jan 2024 16:16

Luna MKS schreef: ↑
10 jan 2024 12:45
Bedankt voor je lieve bericht, dat doet me goed πŸ₯°πŸ™ verder voel ik me lichamelijk super. Ik til ook alweer vanaf week 2 mijn dochter, natuurlijk op geleide van pijn. Kon het ook niet langer niet doen natuurlijk. Ze is nog niet eens een jaar :(
Ahh popje!πŸ˜” Geniet maar lekker van je kleintje, je meest kostbare bezit!πŸ™
voor het zicht is de zwelling afgenomen rechts, maar ik zie een nieuwe blauwe plek sinds gisterochtend. Het teken aan de wand dat de wondgenezing nog volop aan de gang is. Het voelde ook echt wel weer even gevoeliger vanmorgen na al dat palperen.
Logisch!
Ik dacht geen klachten te hebben van mijn prothesen, ik was gewoon 'boos' dat ze na 9 jaar gescheurd waren en voel me nu ik 33 ben niet meer prettig bij het idee van alles niet goed te kunnen voelen en ik wil ook niet iedere 10 jaar onder het mes. Maar ik moet zeggen, ik voel me echt super energiek sinds een aantal dagen. Ik kan het gevoel niet uitleggen, maar gewoon echt beter. Misschien kom ik er dan toch achter dat ik zeer zeker wel klachten had?!
Dat kan!
En wat moet dat verdrietig zijn, als ze tumoren missen door die rot dingen.
Ja, erg he? Deze dame is uiteindelijk GESTORVEN!!!😒 Ze was een forumlid.
Ik ken echt ontzettend veel dames die protheses hebben (ook een aantal vriendinnen) en ik waarschuw iedereen. Ik zit ook in een fb groep voor plastische chirurgie en iedere keer als iemand iets vraagt over een borstvergroting is er echt wel 60% van de reacties die zeggen dat mensen dit niet moeten doen. Dit vertelt mij hoe serieus dit alles is...
Wat goed dat je mensen waarschuwt! En wat goed dat je op die groep zit! Ooh dan kun je de vrouwen met klachten daar naar onze Facebookgroep sturen. Ben je daar ook lid? Ik heb onze lijst van leden nog niet rond, ben aan het kijken wie we al kenden zodat we de cijfers van vrouwen met klachten kunnen gaan bijhouden. Laat even weten of je al lid was. En zo niet, kun je lid worden en misschien mag je bij die andere groep vertellen dat er een Facebookgroep is voor vrouwen die implantaten hebben en vragen hebben.

Zo, dat was makkelijker en sneller antwoorden. Time managementπŸ˜‰

😘

Ik zal even lid worden nog niet gedaan! Ik heb wel gekeken op de groep en daar zijn veel vrouwen actief met veel ernstige klachten. Dat maakte me ontzettend bang net voor de explant, vandaar dat ik toen gestopt ben met lezen en me heb gefocust op mezelf.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jan 2024 17:06

Momof2023 schreef: ↑
10 jan 2024 16:16

Ik zal even lid worden nog niet gedaan! Ik heb wel gekeken op de groep en daar zijn veel vrouwen actief met veel ernstige klachten. Dat maakte me ontzettend bang net voor de explant, vandaar dat ik toen gestopt ben met lezen en me heb gefocust op mezelf.
Ik heb je nog niet gezien... Dit is link naar groep:
app.php/besloten-facebookgroep
Kan me heel goed voorstellen dat je dat nog niet wilde.πŸ˜₯
Momof2023

Ongelezen bericht 10 jan 2024 19:52

10 jan 2024 17:06

Jawel heb me vanmiddag aangemeld! Ook op instagram volg ik je nu
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jan 2024 09:27

10 jan 2024 19:52

Gezien! :D

Mooie foto!!!πŸ’–
Momof2023

Ongelezen bericht 11 jan 2024 14:58

11 jan 2024 09:27
10 jan 2024 19:52

Gezien! :D

Mooie foto!!!πŸ’–
Dank je wel Luna πŸ₯°πŸ™
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jan 2024 22:08

Je bent echt gezegend met zo'n mooi popje!πŸ₯°
En ze lijkt op mamaπŸ˜‰

Slaap lekker lieve meid!😘😴
Momof2023

Ongelezen bericht 15 jan 2024 18:40

11 jan 2024 22:08
En ze lijkt op mamaπŸ˜‰

Ik lees dit nu pas, wat ontzettend lief Luna πŸ™πŸ₯° ik ben zo blij met haar. Ik wil nu ook een voorbeeld voor haar zijn wbt sleutelen aan jezelf. Ze is nog heel klein, maar zal er alles aan doen om te zorgen dat ze positief over zichzelf denkt en zo niet ga ik het eruit praten πŸ₯°
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jan 2024 19:33

15 jan 2024 18:40
En ze lijkt op mamaπŸ˜‰

Ik lees dit nu pas, wat ontzettend lief Luna πŸ™πŸ₯° ik ben zo blij met haar. Ik wil nu ook een voorbeeld voor haar zijn wbt sleutelen aan jezelf. Ze is nog heel klein, maar zal er alles aan doen om te zorgen dat ze positief over zichzelf denkt en zo niet ga ik het eruit praten πŸ₯°
Alle moeders zijn gezegend en ik hoop dat ze zich dat iedere dag realiseren. Het moederschap is het mooiste dat een vrouw kan overkomenπŸ™

Ja, ik heb er alle vertrouwen in dat jij je kleine meid alles zult geven wat ze nodig heeft. Ze koos niet voor niets voor jou als haar mamaπŸ₯°

Ik ben trots op je lieverd!!! πŸ’–
Momof2023

Ongelezen bericht 17 jan 2024 18:56

15 jan 2024 19:33
En ze lijkt op mamaπŸ˜‰

Alle moeders zijn gezegend en ik hoop dat ze zich dat iedere dag realiseren. Het moederschap is het mooiste dat een vrouw kan overkomenπŸ™

Ja, ik heb er alle vertrouwen in dat jij je kleine meid alles zult geven wat ze nodig heeft. Ze koos niet voor niets voor jou als haar mamaπŸ₯°

Wat ben jij een lief en bijzonder mens πŸ©·πŸ™
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jan 2024 23:09

17 jan 2024 18:56
15 jan 2024 19:33

Wat ben jij een lief en bijzonder mens πŸ©·πŸ™
"Love is all that matters from this world to the next. And so be it."
Momof2023

Ongelezen bericht 30 jan 2024 18:35

Hallo dames,

Kleine update. Heb inmiddels een echo gehad.. heb een kleine cyste mn tepel en verder was het gewoon borstweefsel wat behoorlijk hard voelt (nog steeds). Ook een behoorlijke hematoom onderaan mn borst. Niks ergs iig. Maar ik begin me wel enorm te storen rechts. De zwelling is bijna weg maar die borst is keihard en het litteken is pijnlijk, jeulerig, trekkerig en enorm dik. Het valtniet in mn borstplooi maar ik heb nu een soort dubbele plooi doordat het zo hard en stug voelt. Het is verder wel dicht en ik voel me prima en kan alles.. twijfel wel of ik de kliniek moet bellen om te vragen of de wondgenezing oke gaat. Ik heb nu zelfs mn bh maar uit omdat het zwaar irriteert op het litteken. Links nergens last van
Marie41

Ongelezen bericht 30 jan 2024 18:49

Moet de hematoom en cyste niet weggehaald worden? Wat gaf het ziekenhuis aan nav de echo?

Het kan nooit kwaad om even de kliniek te informeren wat er speelt op dit moment. Ze moeten ook een goede nazorg geven.
Momof2023

Ongelezen bericht 30 jan 2024 22:48

Marie41 schreef: ↑
30 jan 2024 18:49
Moet de hematoom en cyste niet weggehaald worden? Wat gaf het ziekenhuis aan nav de echo?

Het kan nooit kwaad om even de kliniek te informeren wat er speelt op dit moment. Ze moeten ook een goede nazorg geven.
Niets over gehoord nee. Ze zeiden dat je lichaam daar zelfs de tijd voor nodig heeft. En nee cyste hoeft niet weg, is gewoon een vocht bobbeltje. Ik heb 1 behoorlijk grote en een kleintje
Momof2023

Ongelezen bericht 30 jan 2024 22:49

Maar zeker aangeven wat er speelt kan nooit kwaad en een extra controle is ook wel goed denk ik. Mogelijk heb ik toch ook echt wel teveel gedaan in het begin. Dat kon ook niet anders met mijn gezinssituatie
Luna MKS

Ongelezen bericht 31 jan 2024 08:43

Lieve meid,

Maak je niet te druk. Dit hoort bij de genezing. Beide borsten en littekens herstellen anders van elkaar. Dat wil niet zeggen dat er iets niet goed zit. Snap wel je angst, maar het komt goed. Massage helpt om die verharding wat zachter te maken. Het verdikken van het litteken hoort bij de genezing. Zal na verloop van tijd echt minder worden. Als je wilt, mag je mij ook een foto sturen dan kan ik voor je kijken. Jeuk is een teken dat het aan het genezen is. Hoeft dus niet altijd negatief te zijn. Jeuk kan ook een positief teken zijn.
Je bent onlangs gezien door de arts en ze hebben alweer een echo gemaakt. Het zit allemaal goed. Een hematoom is normaal na zo'n operatie en gaat meestal zelf weer weg, maar heeft tijd nodig.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Dikke kus!πŸ˜˜πŸ’–
Plaats reactie

Terug naar β€œComplicaties of klachten na de operatie”