Corrine68 schreef: ↑10 jan 2022 11:54
Hoiii,
Ik ben net terug van het ziekenhuis en vind dat ik niet heel netjes ben behandled eigenlijk. Het is een complicatie van een operatie die ik vergoed heb gekregen en als ze moeten opereren weer dan willen ze ook het litteken en de binnenkant van de borst reconstrueren en lipofilling doen zodat dit niet weer gebeurd maar dan moet ik het wel zelf betalen. Daar ben ik het eigenlijk niet mee eens. Ik had nu ook een arts die vroeg wat wilt u van ons....., daar kan ik al helemaal slecht tegen. Ik zei ik wil weten of het herstel goed gaat en wat er nu gebeurd met mijn borst en of er iets aan gedaan moet worden, jij bent arts en niet ik toch.
Nu heb ik ten eerste een verwijzing voor huidtherapie en over 3 maanden terug naar t ziekenhuis.
Mocht een operatie toch nodig zijn dan laat ik het er niet bij zitten want ik ga niet betalen voor wat ik zie als een compicatie.
Ik heb nog geen bericht van Susana gehad en ben wel benieuwd of er therapeuten bij mij in de buurt zitten die zij aanraadt en waar mijn vergoeding misschien ook voor geldt.
Al met al voel ik me weer lekker rot nu, bah.
Groetjes Corrine
Hoi Corinne,
Wat erg voor je dat je niet netjes behandeld bent. Ik heb zelf ook een paar keer meegemaakt dat een arts mij vroeg wat ik
van hem/haar verwachte. Ook mijn huisarts heeft mij dat wel eens gevraagd. Het komt echt raar over.
Je hebt dus geen goed gevoel bij deze arts neem ik aan. Zou je je wel door haar laten opereren als het nodig is?
Ook een vreemd verhaal dat je de eventuele hersteloperatie zelf moet betalen. Dat de lipofilling niet vergoed wordt dat hoor
je wel vaker. Bij mij is dat wel 2x vergoed omdat ik door mijn borstamputatie pijn had aan de bovenranden van de
siliconenprotheses. Er zijn dus wel uitzonderingen. Ik zou eens bij jou ziektekostenverzekering informeren.
Maar ja, wie weet gaat de therapie jou helpen. Geef niet op hoor. Misschien een andere plastisch chirurg bezoeken.
Zoals ik je al eerder vertelde ben ik bij dokter Kroese en vind haar echt een hele prettige chirurg.
Op 22 februari gaat zij mij weer opereren. Ook zo spannend want ik krijg dmv de vacuümpomp mijn eerste lipofilling.
Ik heb alle vertrouwen in haar. Ik hoop dat je goed hersteld en niet weer geopereerd hoeft te worden.
Ik wens je heel veel sterkte en geluk toe.
Lieve groetjes Ilja