Extreem prikkelbaar en emotioneel

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Bowie

Ongelezen bericht 03 nov 2025 14:40

Hoi dames,
3 dagen geleden heb ik mijn explantatie gehad en ik ben zo blij maar ik voel me ook zo.. boos, prikkelbaar, emotioneel en kort lontje. Ik schrik er zelf een beetje van. Is dit een normale bijwerking? Misschien sowieso van narcose/operatie of specifiek van explantatie? Je hormoonhuishouding die misschien door de war geschopt is? Ik vind het vooral vervelend voor mijn vriend die zo lief is en zo goed voor mij zorgt, en mijn zoontje, maar ik word om het minste boos en geïrriteerd. Er zit eerlijk gezegd ook wel wat emotie wat eruit komt, dat die dingen in mijn lichaam hebben gezeten!! En ik ben zo bang dat door het lekken niet alle siliconen verwijderd zijn uit mijn lichaam..
Ik ben benieuwd hoe anderen zich voelde de dagen na hun operatie. Zijn deze gevoelens herkenbaar? Word ik weer mezelf als ik hersteld ben :oops: ?
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 nov 2025 18:42

Houd vol, lieve schat! Het wordt echt beter!🙏
Er komt nu veel los en dat is meer dan begrijpelijk.
Ik wens je heel veel sterkte en liefs,

Luna💖🙏💪✨
Bowie

Ongelezen bericht 05 nov 2025 11:03

Dankjewel Luna! Er gebeurd nogal wat in het lichaam na zo'n ingreep. Merk ook doof gevoel in mijn arm en een apart gevoel onder schouderblad.. dus naast het emotionele ook genoeg lichamelijke dingen te voelen. Ik moet het tijd gunnen natuurlijk maar maak mij soms wat zorgen om alles wat ik voel. Maar het komt vast allemaal goed!! Bedankt voor je reactie!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 nov 2025 09:54

Bowie schreef:
05 nov 2025 11:03
Dankjewel Luna! Er gebeurd nogal wat in het lichaam na zo'n ingreep. Merk ook doof gevoel in mijn arm en een apart gevoel onder schouderblad.. dus naast het emotionele ook genoeg lichamelijke dingen te voelen. Ik moet het tijd gunnen natuurlijk maar maak mij soms wat zorgen om alles wat ik voel. Maar het komt vast allemaal goed!! Bedankt voor je reactie!!
Ik snap je lieve schat, maar onze lijven kunnen veel meer hebben dan je voor mogelijk houdt. Komt echt goed!🙏💪💖
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”