Raar gevoel in borsten

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Kaatje61

Ongelezen bericht 05 okt 2022 15:59

Hoi Dames

Het is nu precies een week geleden sinds de explanantie en lipofilling. Elke dag loop ik een stukje om in beweging te blijven.

Nu merk ik dat mijn borsten 'klotsen' tijdens het lopen. :?
Ik had natuurlijk implantaten en flinke kapsels dus het gevoel is natuurlijk anders, maar ook vanmorgen na de douche met afdrogen boog ik wat naar voren en vond ik mijn borsten klotsen. Ik voelde het ook gewoon.

In overleg met de JVG kliniek draag ik een Hema topje met daaroverheen een shapewear hemdje met zachte bovenkant zodat ik wel wat steun maar geen druk op mijn borsten heb. Ik wil natuurlijk zuinig zijn op het nieuwe ingebrachte vet. :oops:

Herkennen jullie dit ?

groetjes
Kaatje
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 okt 2022 18:29

Lieve Kaatje,

Er zijn idd meer vrouwen die dit soort sensaties ervaren. In dit topic lees je wat ervaringen: viewtopic.php?f=61&t=3345

Maak je geen zorgen over je vetcellen, komt echt goed hoor👍

Heel veel liefs, je bent een kanjer😇

Ik heb het topic verplaatst naar 'Klachten en complicaties na explantatie '
Kaatje61

Ongelezen bericht 06 okt 2022 12:53

Luna MKS schreef:
05 okt 2022 18:29
Lieve Kaatje,

Er zijn idd meer vrouwen die dit soort sensaties ervaren. In dit topic lees je wat ervaringen: viewtopic.php?f=61&t=3345

Dank je wel Luna, zo lief van jou om al de berichtjes telkens te beantwoorden. Fijn om te lezen dat er nog meer vrouwen zijn waarbij de borsten vreemd aanvoelen na de lipofilling. Het is ook wennen na zoveel jaar protheses, maar na een operatie ben je ook snel ongerust. Ik ben zo blij met alle verhalen en foto's hier op het forum

groetjes
Kaatje
Luna MKS

Ongelezen bericht 06 okt 2022 14:16

Kaatje61 schreef:
06 okt 2022 12:53
Luna MKS schreef:
05 okt 2022 18:29
Lieve Kaatje,

Dank je wel Luna, zo lief van jou om al de berichtjes telkens te beantwoorden. Fijn om te lezen dat er nog meer vrouwen zijn waarbij de borsten vreemd aanvoelen na de lipofilling. Het is ook wennen na zoveel jaar protheses, maar na een operatie ben je ook snel ongerust. Ik ben zo blij met alle verhalen en foto's hier op het forum

groetjes
Kaatje
Met heel veel liefde! <3 <3 <3 Mijn collega's en ik weten hoe het voelt en daarom zetten we ons in.

Blij dat je wat bent gerustgesteld. Ik snap heel goed dat het soms eng is als je allerlei dingen voelt die je nooit eerder hebt gevoeld.

KUSSS! <3 <3 <3
Monica

Ongelezen bericht 06 okt 2022 15:05

Dag lieve Kaatje,

Als jij mij noemt naar anderen dan ga ik natuurlijk naar je reageren ;-) Ik zat zowaar te blozen hahahah
Wat jij voelt dat had ik ook in de eerste weken. Dat komt goed. Echt waar. Er zat in eerste instantie nog allemaal vocht en na het verdwijnen daarvan dacht ik pffff wat een slappe hap en bij het lopen had ik het idee dat de vetcellen op en neer bewogen. Raar gevoel...ik droeg het hemahempje bijna nonstop ! Komt goed, wij zijn door dezelfde arts geopereerd toch?

Liefs,
Monica
Kaatje61 schreef:
05 okt 2022 15:59
Hoi Dames

Het is nu precies een week geleden sinds de explanantie en lipofilling. Elke dag loop ik een stukje om in beweging te blijven.

Ik had natuurlijk implantaten en flinke kapsels dus het gevoel is natuurlijk anders, maar ook vanmorgen na de douche met afdrogen boog ik wat naar voren en vond ik mijn borsten klotsen. Ik voelde het ook gewoon.

In overleg met de JVG kliniek draag ik een Hema topje met daaroverheen een shapewear hemdje met zachte bovenkant zodat ik wel wat steun maar geen druk op mijn borsten heb. Ik wil natuurlijk zuinig zijn op het nieuwe ingebrachte vet. :oops:

Herkennen jullie dit ?

groetjes
Kaatje
Kaatje61

Ongelezen bericht 06 okt 2022 15:15

Monica schreef:
06 okt 2022 15:05
Dag lieve Kaatje,

Als jij mij noemt naar anderen dan ga ik natuurlijk naar je reageren ;-) Ik zat zowaar te blozen hahahah
Wat jij voelt dat had ik ook in de eerste weken. Dat komt goed. Echt waar. Er zat in eerste instantie nog allemaal vocht en na het verdwijnen daarvan dacht ik pffff wat een slappe hap en bij het lopen had ik het idee dat de vetcellen op en neer bewogen. Raar gevoel...ik droeg het hemahempje bijna nonstop ! Komt goed, wij zijn door dezelfde arts geopereerd toch?

Liefs,
Monica
Kaatje61 schreef:
05 okt 2022 15:59
Hoi Dames

Herkennen jullie dit ?

groetjes
Kaatje

Hoi lieve Monica

Niet blozen hoor, ik ben zo blij met jouw verhaal! En ik heb daarom ook speciaal gekozen voor Dr. Roossink, wat een fijne dokter!!

Dank je wel voor je reactie.
Dat is het dus precies, het wiebelt en beweegt en voelt erg slap . Gelukkig is er herkenning😅 dat geeft weer een stukje vertrouwen. Ik ben zo blij met de Hema topjes, het pak zat zo ongemakkelijk, te kort voor mijn lijf en sloot ook niet goed aan op de compressie bh. Ik had precies een open stukje ertussen waar geen steun was en daar was ook liposuctie gedaan. Dus strakke legging topje en shapewear hemdje voelt veel beter. Nu nog wennen aan de nieuwe borsten 🤭

Groetjes Kaatje
Monica

Ongelezen bericht 06 okt 2022 15:47

Hi Kaatje,

Ik ben ook niet piep meer( 50something;-) maar ik heb soms het idee dat ik jonge meiden borsten terug heb gekregen. Zacht, stevig en passend bij mijn lichaam. Waarom was ik er in hemelsnaam aan begonnen? Maar goed, ik herken je verhaal zeer zeker. Ik postte de eerste foto pas weer naar 5 weken omdat de verandering toen echt van start ging. Dus dat gaat met jouw ook zeker goed komen. Je moet weer even wennen en je lichaam zit nog vol in de herstelmodus. Mijn implantaten waren op de spier geplaatst en ineens zat daar een holte en vetcellen springen daar op en neer. Zo ben ik dat gaan zien en nu nu voelen ze zacht, maar wel als 1 geheel.

Liefs,
Monica
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”