Cyste met vocht 7 maanden na explantatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Riaatje

Ongelezen bericht 01 sep 2022 16:33

Jee Ilja, Wat vervelend dat je dit kreeg. Hoeveel tijd zat er tussen je 1e lipofilling en je eerste knobbeltjes? Bij mij 4 maanden en het was er 1 die ik kon voelen als bobbeltje. Het trok en stak ook wat af en toe. Dr Niessen heeft m leeggehaald. Nu een maand later weer 1. Ik ga volgende week terug naar hem om ook die leeg te halen. Vetnecrose zei hij. Ik hoop niet dat er nog meer komen. Misschien moet ik hopen dat ze zelf oplossen. Welke radioloog had jij als ik vragen mag?
Veel sterkte! Groetjes Ria
Ilja

Ongelezen bericht 01 sep 2022 21:43

Riaatje schreef:
01 sep 2022 16:33
Jee Ilja, Wat vervelend dat je dit kreeg. Hoeveel tijd zat er tussen je 1e lipofilling en je eerste knobbeltjes? Bij mij 4 maanden en het was er 1 die ik kon voelen als bobbeltje. Het trok en stak ook wat af en toe. Dr Niessen heeft m leeggehaald. Nu een maand later weer 1. Ik ga volgende week terug naar hem om ook die leeg te halen. Vetnecrose zei hij. Ik hoop niet dat er nog meer komen. Misschien moet ik hopen dat ze zelf oplossen. Welke radioloog had jij als ik vragen mag?
Ja, is wel balen maar ondanks dat ben ik blij dat ik dmv lipofilling weer borsten krijg.
Ik kreeg vrij snel na mijn 1ste lipofilling wat knobbeltjes. Nu bij de 2e gelijk al na de operatie.
Ik gebruik ook de vacuümpomp dus in de eerste weken zijn de borsten ook heel hard.
Langzaam worden ze zachter en dan merk ik pas welke knobbels er zijn ontstaan.
Ik weet de naam vd radioloog niet. Ik ben in het Rijnstate ziekenhuis geweest want daar vinden ook mijn
operaties plaats. Ik ben benieuwd of de knobbels in de loop der tijd worden afgevoerd.
Laat je horen hoe het bij dokter Niessen afgelopen is? Sterkte.

Groetjes Ilja
Riaatje

Ongelezen bericht 01 sep 2022 23:30

Hoi, ja ik laat het weten! Groet
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 sep 2022 08:28

Riaatje schreef:
01 sep 2022 16:33
Sterkte lieverd!🙏💖💋
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”