Explantatie 23 nov en nu harde borst

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Ilja

Ongelezen bericht 09 feb 2022 10:20

Corrine68 schreef:
08 feb 2022 23:26
Ah ja, ik heb echt met je te doen, je hebt wel heel wat voor je kiezen gekregen he. Ik hoop dat je een beetje gaat wennen aan de pompjes en dat je een beetje goed de operatie ingaat.
Ik heb dr. Kroese niet verteld over dr. Beekman omdat ik gister niv niet wist of ik de verwijzing zou krijgen.
Ik moet wel de operatieverslagen opvragen want die wil zij inzien, ik heb ze al eens gevraagd in het Rijnstate maar kreeg ze toen niet omdat ik niet alles hoefde te weten kreeg ik toen als antwoord van de plastisch chirurg, ik ga morgen bellen om het weer te proberen.
Nou lieve Ilja, ik ga een poosje slapen. Weltrusten en tot snel!

Gr. Corrine 😘
Ja, ik heb zeker veel voor mijn kiezen gekregen. Ik ben heel blij dat ik de kans heb gekregen om mijn siliconenprotheses te
laten verwijderen en mee mag doen met de studie. De vacuümpompen zijn zwaar maar ik ga ervoor.
Wat raar dat jij je operatieverslag niet kreeg. Het is heel normaal dat dr. Beekman die wil inzien. Ik heb ook in alle
ziekenhuizen mijn medische dossiers opgevraagd. Dit heb ik via de administratie van de afdeling plastische chirurgie aangevraagd.
Ik moest wel mijn legitimatie mailen. Zonder problemen kreeg ik ze per post opgestuurd. Je zou haast achterdochtig worden
dat er iets in staat wat jij niet mag weten. Gewoon weer bellen want je hebt er recht op. Het komt vast goed.

Oh ja, heb je nog besloten of je met de therapie doorgaat? Is er verbetering daardoor?

Groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 09 feb 2022 16:35

Ik heb nu inderdaad een mail gestuurd met daarin het verzoek om mijn operatieverslag te sturen, dus ben benieuwd of het nu gaat lukken maar denk het wel.
Ik denk dat ik wel een lichte verbetering zie maar ik hoop eigenlijk op meer maar dat is misschien niet realistisch.
Ik ga Susana mailen met de foto's van net voor de therapie rn nu, kijken wat zij ervan zegt.
Succes met de pompjes vandaag!!

Gr. Corrine 😘
Ilja

Ongelezen bericht 09 feb 2022 16:44

Corrine68 schreef:
09 feb 2022 16:35
Ik heb nu inderdaad een mail gestuurd met daarin het verzoek om mijn operatieverslag te sturen, dus ben benieuwd of het nu gaat lukken maar denk het wel.
Ik denk dat ik wel een lichte verbetering zie maar ik hoop eigenlijk op meer maar dat is misschien niet realistisch.
Ik ga Susana mailen met de foto's van net voor de therapie rn nu, kijken wat zij ervan zegt.
Succes met de pompjes vandaag!!

Gr. Corrine 😘
Dank je wel Corrine. Sterkte met de strijd.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 feb 2022 18:58

Corrine68 schreef:
Ik moet wel de operatieverslagen opvragen want die wil zij inzien, ik heb ze al eens gevraagd in het Rijnstate maar kreeg ze toen niet omdat ik niet alles hoefde te weten kreeg ik toen als antwoord van de plastisch chirurg, ik ga morgen bellen om het weer te proberen.
Nou ja zeg! Moet niet gekker worden!🤨
Nog 1 voor ons zwartboek.

Lieve Ilja en Corrine, dikke kus voor jullie.
Beiden kanjers!!!😘❤❤❤❤
Ilja

Ongelezen bericht 10 feb 2022 19:39

Luna MKS schreef:
10 feb 2022 18:58
Corrine68 schreef:
Nou ja zeg! Moet niet gekker worden!🤨
Nog 1 voor ons zwartboek.

Lieve Ilja en Corrine, dikke kus voor jullie.
Beiden kanjers!!!😘❤❤❤❤
Ah, jij bent de grootste kanjer hoor. 😍
Corrine68

Ongelezen bericht 12 feb 2022 13:45

Nou het is gelukt om de operatieberslagen te krijgen hoor, kostte wel wat moeite. Inmiddels ook een afspraak bij dr. Beekman gekregen in Amsterdam, 4 maart. Eerst een echo van de oksel en dan bij haar. Ben heel benieuwd.
Nu druk met oedeemtherapie en massage en tape en op advies van haar weer de compressie bh aan voor overdag om te kijken of dat ook wat gaat helpen en ik denk echt dat het nu wel wat beter is geworden al, dus ik krijg weer goede moed!!!
Luna dank je wel voor je mooie woorden! 😘
Ilja, gaat het een beetje met die pompjes? Kun je het nog volhouden? Het is gauw de 22e hoor, houd moed!!

Groetjes Corrine
Ilja

Ongelezen bericht 12 feb 2022 14:04

Corrine68 schreef:
12 feb 2022 13:45
Nou het is gelukt om de operatieberslagen te krijgen hoor, kostte wel wat moeite. Inmiddels ook een afspraak bij dr. Beekman gekregen in Amsterdam, 4 maart. Eerst een echo van de oksel en dan bij haar. Ben heel benieuwd.
Nu druk met oedeemtherapie en massage en tape en op advies van haar weer de compressie bh aan voor overdag om te kijken of dat ook wat gaat helpen en ik denk echt dat het nu wel wat beter is geworden al, dus ik krijg weer goede moed!!!
Ilja, gaat het een beetje met die pompjes? Kun je het nog volhouden? Het is gauw de 22e hoor, houd moed!!

Groetjes Corrine
Hoi Corinne,

Nou, goed nieuws dus. Heb je zelf de verslagen ook al gelezen? Wat kan je snel bij dr. Beekman terecht. Echt super.
Wie weet gaat het nu toch langzaam beter worden. Goede hoop houden.
Helaas is het met de pompen heel zwaar tegengevallen. Omdat ik erg smal van boven ben zijn de pompen te groot.
Helaas zijn er geen kleinere. Het vacuümzuigen is erg pijnlijk want ik heb ook weinig vet dus ze drukken mijn ribben in.
Het voelt als gekneusde ribben en ademhalen is nu ook lastiger. Maar ja, ik moet toch door. 10 uur per dag is bijna niet te doen.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden. Dank je wel voor je berichtje.

Fijn weekend en groetjes Ilja
Corrine68

Ongelezen bericht 12 feb 2022 16:54

Ach wat moet jij toch een zware weg afleggen Ilja, heb echt met je te doen. Nog 9 dagen, je kan gaan aftellen!!!
Als je film kijken leuk vind kun je daarin misschien afleiding in vinden, of een spannende serie.
Moeten we bij toerbeurt even op de koffie komen om je te steunen? Er zijn vast wel wat dames hier die in de buurt wonen waaronder ik.
Ik ga je in ieder geval elke dageven een berichtje sturen, is weer wat afleiding toch?

Toi, toi,toi!!!

Gr. Corrine
Ilja

Ongelezen bericht 12 feb 2022 17:03

Corrine68 schreef:
12 feb 2022 16:54
Ach wat moet jij toch een zware weg afleggen Ilja, heb echt met je te doen. Nog 9 dagen, je kan gaan aftellen!!!
Als je film kijken leuk vind kun je daarin misschien afleiding in vinden, of een spannende serie.
Moeten we bij toerbeurt even op de koffie komen om je te steunen? Er zijn vast wel wat dames hier die in de buurt wonen waaronder ik.
Ik ga je in ieder geval elke dageven een berichtje sturen, is weer wat afleiding toch?

Toi, toi,toi!!!

Gr. Corrine
Ja, ik zal niet de enige zijn die moet afzien. Daarom is deze site ook zo fijn. Inderdaad ook veel afleiding.
Nu inderdaad veel Netflix kijken en kleine huishoudelijke klusjes. Veel eten koken voor in de vriezer zodat mijn mannetje
het alleen maar hoeft op te warmen als ik geopereerd ben.
De koffie staat bij mij altijd klaar hoor! Iedereen is welkom 😜

Fijn weekend en bedankt voor je berichtje.

Groetjes Ilja
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2022 19:17

Corrine68 schreef:
12 feb 2022 13:45

Groetjes Corrine
Wat fijn dat je al best snel bij Beekman terecht kunt!👍
En fijn dat je je operatieverslagen hebt gekregen. Altijd belangrijk om zoveel mogelijk zelf te hebben.

Dikke kus lieverd en hopelijk gaat het snel de goede kant op met je borst!🙏😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2022 19:23

Ilja schreef:
12 feb 2022 14:04
Hoi Corinne,

Nou, goed nieuws dus. Heb je zelf de verslagen ook al gelezen? Wat kan je snel bij dr. Beekman terecht. Echt super.
Wie weet gaat het nu toch langzaam beter worden. Goede hoop houden.
Helaas is het met de pompen heel zwaar tegengevallen. Omdat ik erg smal van boven ben zijn de pompen te groot.
Helaas zijn er geen kleinere. Het vacuümzuigen is erg pijnlijk want ik heb ook weinig vet dus ze drukken mijn ribben in.
Het voelt als gekneusde ribben en ademhalen is nu ook lastiger. Maar ja, ik moet toch door. 10 uur per dag is bijna niet te doen.
Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te vinden. Dank je wel voor je berichtje.

Fijn weekend en groetjes Ilja
Ahh knufff!!!🥰🥰🥰

Heb dit stukje bij het topic over Brava/Best gezet.

❤STERKTE!❤
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”