Luna MKS schreef: ↑19 dec 2021 10:12Vraag je ook een verwijzing bij je ha naar Beekman? Die zou ook een verwijzing voor MRI kunnen aanvragen en deze klacht verder onderzoeken. Ze doet namelijk ook onderzoek naar TOS. We weten niet of dit dat zou kunnen zijn.Mar3kids schreef: ↑19 dec 2021 09:49HoiLuna MKS schreef: ↑19 dec 2021 09:09
Het is verstandiger om terug te gaan naar de pc die je opereerde. Deze hoort een MRI van de borsten en oksels aan te vragen met als vraagstelling restanten siliconen. En dan met dat specifieke MRI onderzoek (siliconensequentie).
Een verwijzing naar dokter Beekman zou ik ook doen overigens.
Hoop dat het zal lukken! Liefs!
Ik ga dokter Kappel mailen of ze dat wil doen.
Jij hebt als vrouw met restklachten gewoon recht op een verwijzing naar een internist die bekend is met ASIA/BII. Ik denk persoonlijk dat dat de beste ingang is. Dus ipv verwijzing van Rita, dit via dokter Beekman doen. Geef aan je ha aan dat je nog steeds klachten hebt die in verband kunnen staan met de protheses en jij naar de internist wilt. Zij kan er meer mee dan Rita Kappel, want Rita kan alleen de aanvraag doen en verder niets met de resultaten. Beekman kan dat wel weer.
Helder Luna! Ga ik dat aanvragen!
Bedankt voor het meedenken