Pijnlijke rechter arm

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Mar3kids

Ongelezen bericht 19 dec 2021 12:35

Luna MKS schreef:
19 dec 2021 10:12
Mar3kids schreef:
19 dec 2021 09:49
Luna MKS schreef:
19 dec 2021 09:09

Het is verstandiger om terug te gaan naar de pc die je opereerde. Deze hoort een MRI van de borsten en oksels aan te vragen met als vraagstelling restanten siliconen. En dan met dat specifieke MRI onderzoek (siliconensequentie).
Een verwijzing naar dokter Beekman zou ik ook doen overigens.

Hoop dat het zal lukken! Liefs!
Hoi

Ik ga dokter Kappel mailen of ze dat wil doen.
Vraag je ook een verwijzing bij je ha naar Beekman? Die zou ook een verwijzing voor MRI kunnen aanvragen en deze klacht verder onderzoeken. Ze doet namelijk ook onderzoek naar TOS. We weten niet of dit dat zou kunnen zijn.
Jij hebt als vrouw met restklachten gewoon recht op een verwijzing naar een internist die bekend is met ASIA/BII. Ik denk persoonlijk dat dat de beste ingang is. Dus ipv verwijzing van Rita, dit via dokter Beekman doen. Geef aan je ha aan dat je nog steeds klachten hebt die in verband kunnen staan met de protheses en jij naar de internist wilt. Zij kan er meer mee dan Rita Kappel, want Rita kan alleen de aanvraag doen en verder niets met de resultaten. Beekman kan dat wel weer.

Helder Luna! Ga ik dat aanvragen!
Bedankt voor het meedenken😘
Liaska

Ongelezen bericht 22 dec 2021 11:12

Afgelopen week mijn consult gehad bij Dr. Beekman betreffende de pijnlijke arm (evenals alle andere klachten).

Helaas teleurstellend nieuws, ze gaf aan niks te kunnen betekenen. Zij is niet bekend met MRI of andere scan technieken waarbij de siliconen resten in je lichaam gezien kunnen worden, enkel een echo die ziet of het in je lymfeklieren in je oksel zit.

Een TOS onderzoek is zeker een mogelijkheid, maar toont dus geen siliconen mocht dat de oorzaak zijn.

TOS onderzoek heb ik gehad en kwam niets uit naar voren.

Kortom, ik moest leren leven met de bestaande klachten en zou onder strenge controle bij haar blijven.

Ze adviseert een FODMAP dieet (voor de ontstekingen in mijn organen) en verbetering van mijn microbioom (spijsvertering). Maar dat is dus een andere topic ;-)
Liefs,
Lisette
Mar3kids

Ongelezen bericht 22 dec 2021 18:35

Hoi

O wat teleurstellend!
Ik heb een verwijzing aangevraagd voor haar, maar als ik dit nu zo lees....
Bij mij was er niks uitgekomen bij de orthopeed , wat ik al had gedacht. Leren leven hiermee kan, maar eerst alles uitsluiten....
Luna MKS

Ongelezen bericht 22 dec 2021 19:06

Mar3kids schreef:
22 dec 2021 18:35
Hoi

O wat teleurstellend!
Ik heb een verwijzing aangevraagd voor haar, maar als ik dit nu zo lees....
Bij mij was er niks uitgekomen bij de orthopeed , wat ik al had gedacht. Leren leven hiermee kan, maar eerst alles uitsluiten....
Lieve meiden, we hebben de dokter zelf even gemaild. De dokter zegt dat haar boodschap niet helemaal is begrepen.
Helaas ben ik nu al te laat met het verwijderen van het bericht van Liaska, maar wilde jou/jullie laten weten dat je wel gewoon bij haar langs kunt met deze klacht. Ze kan het voor je uitzoeken. En bij TOS hoeft er sowieso geen sprake te zijn van siliconen resten, dus dat zit wel goed.
Ik zal snel wat uitgebreider over het specifieke MRI onderzoek schrijven.
Dat over het ontgiften klopt dus niet en de arts zal nog even bellen met Liaska. Ik heb dat stukje tekst wel verwijderd, want anders gaan vrouwen in de war raken...

Ik kan helaas niet de andere berichten lezen vandaag.

Fijne avond lieve meiden!😘💕
Mar3kids

Ongelezen bericht 22 dec 2021 19:50

O Luna wat ben je toch een topper! Fijn dat je dit oppakt voor ons.
Ik heb nog geen akkoord van de HA wbt de verwijzing, maar hoop die dan wel te krijgen.
Fijne avond.
Liaska

Ongelezen bericht 23 dec 2021 11:34

Mijn excuses als ik haar uitleg verkeerd begrepen heb. Ik zal haar nog eens mailen voor wat meer uitleg. Ik ben wel enigszins verbaasd want op directe vraag of ontgiften helpt, was het een nadrukkelijk negatief antwoord, weinig verkeerd aan te begrijpen. Maar ik zal posten wat haar reactie op mijn mail is.

Ze verontschuldigde zich zelfs dat ze mij moest teleurstellen omdat ze geen goed nieuws voor me had. Ze kon me niet verder helpen, alleen onder controle houden.

Verder heb ik niet gezegd dat je met TOS niet bij haar terecht kan. Ik heb gezegd dat het onderzoek de siliconen niet aan toont. Hooguit een echo van de lymfeklieren kan wat aantonen.

Het zou fijn zijn als ik het verkeerd begrepen heb en er dus wel nog opties zijn. Ik volg verder en hoor dus graag wat ze voor jullie verder kan betekenen.
Liefs,
Lisette
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 dec 2021 12:21

Geen probleem lieve Liaska, ze zal vast terugmailen.
Het onderzoek naar TOS staat volledig los van siliconen. Ik heb in mijn eerdere berichten ook niet gezegd dat het een onderzoek is naar siliconen, maar misschien was het wat verwarrend voor jullie, dus sorry.
Onderzoek naar siliconen resten is belangrijk bij pijnklacten en is weer iets anders dan TOS. Daarnaast doet Beekman onderzoek naar TOS, want dat schijnt vaker voor te komen bij implantaat draagsters. En dan heb je deze klachten ook.
Het is jammer dat doker Beekman niet bekend is met het speciale MRI onderzoek, want die kan heel goed siliconen detecteren. We zullen dit wel bespreken. Misschien ook met de radioloog die mij onderzocht heeft, want vraag me wel af waarom het nog steeds niet vaker gedaan wordt.

Kan nog steeds niet de andere berichten lezen, heb echt nergens kracht voor. Mocht er iets belangrijks zijn, kunnen jullie mij mailen.

Liefs, Luna😘💕💕💕
Liaska

Ongelezen bericht 23 dec 2021 14:07

Haar antwoord

"Je hebt goed begrepen dat detox niet helpt bij het verwijderen van siliconen uit de lymfeklieren. De lymfeklieren zijn er om ons te beschermen tegen “vijanden” (waaronder virussen) en kapselen de siliconen dan in/houden het vast om het niet verder te laten verspreiden (zoveel als mogelijk). We zien dan ook dat de siliconen na jaren nog altijd zichtbaar zijn.

Detoxen resulteert dus ook niet in het verplaatsen van de siliconen naar de nieren! Ik zei denk ik “ anders zou je siliconen kunnen mobiliseren en gaat het overal naar toe zoals je nieren”, ik denk dat ik in mijn voorbeeld verkeerd overkwam. Dat gebeurt dus niet.
We zouden namelijk van van chlorela moeten weten dat ze
1. Opgenomen kunnen worden door de darm,
2 naar siliconen verplaatsen,
3 opgenomen worden door de siliconen,
4 zich binden aan siliconen
5 weer met siliconen uit de lymfeklier gaan 6 via urine weer uit gebonden met de siliconen.
We hebben dat nog nooit aangetoond en is denk ik heel moeilijk."

Ik volg voor de rest;-)

Fijne feestdagen!
Liefs,
Lisette
Luna MKS

Ongelezen bericht 23 dec 2021 15:24

Dank je Liaska!
Wij adviseren het detox programma als ondersteuning op je eigen detox mechanisme. Ieder wezen heeft een ingebouwd eigen detox mechanisme. Daar heb je helemaal geen middeltjes bij nodig. Teveel is zelfs nadelig en soms zelfs schadelijk, omdat het je lever overbelast.
We hebben ook nergens staan dat het detoxen siliconen ophopingen waar dan ook doet verwijderen. Helaas zijn die niet te verwijderen... Behalve dan via operatie als de ophoping op een gunstige plaats zit. Dat heb ik heel vaak geschreven.
Het detoxen is voornamelijk gericht op het gebruik van bepaalde vitaminen, mineralen en vetzuren die je lichaam ondersteunen (en met name de methylatie processen ondersteunen) en beschermen tegen oxidative schade. Dus niet zozeer voor het verwijderen van siliconen. Chlorella wordt ingezet voor het helpen verwijderen van zware metalen en niet voor siliconen. Die kunnen helaas niet zomaar verwijderen. De vele stoffen in de siliconengel, kunnen wel degelijk voor een deel verwijderd worden. Zelfs door sauna en hete baden met bepaalde zouten.
Het is inderdaad erg schadelijk om bij ophopigen de boel los te maken, want bij een ophoping vindt er inkapseling plaatst wat je enigzins beschermd. Ga je daar aan zitten, dan verspreid zich dat verder door je lichaam en heb je daar meer schade aan. Daarom raden we borstmassage bij resten altijd af. Ook al is massage wel goed voor het estetische effect.

Nou, blij dat je een antwoord kreeg. En hoop dat ons verhaal ook duidelijk is. We gebruiken deze methode al heel lang en hebben in het verleden ook een eigen onderzoek hiernaar gedaan doormiddel van vragenlijsten bij vrouwen. Rita Kappel houdt zich al bijna 25 jaar bezig met dit onderwerp en raadt chlorella ook altijd aan.
Helaas reageren niet alle vrouwen even goed op chlorella. Ik kan er zelf ook noet goed tegen. Daar zijn mijn darmen te gevoelig voor. En dat geldt voor meer vrouwen met bepaalde allergieën, prikkelbare darmen of lekkende darmen. Dat moet je eerst zelf goed uitzoeken.

Liefs, Luna😘
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”