Pijnlijke kapsel complicatie
Hallo Eva
Jeetje jouw verhaal vind ik ook heftig, zo veel vocht en harde kapsel. Hoe lang had je de implantaten?
Inderdaad je moet positief blijven en maar hopen dat je immuunsysteem zal alles verder opruimen en dan pas echt een einde komt aan deze silikonen drama.
De koffie tijd wat eigenlijk op dames gericht is, maar nooit over deze problematiek komt, terwijl heel wat bekende media dames en jonge meiden misschien ook implantaten willen zetten of veranderen of ook weglaten halen.
groetjes
Muszi
Jeetje jouw verhaal vind ik ook heftig, zo veel vocht en harde kapsel. Hoe lang had je de implantaten?
Inderdaad je moet positief blijven en maar hopen dat je immuunsysteem zal alles verder opruimen en dan pas echt een einde komt aan deze silikonen drama.
De koffie tijd wat eigenlijk op dames gericht is, maar nooit over deze problematiek komt, terwijl heel wat bekende media dames en jonge meiden misschien ook implantaten willen zetten of veranderen of ook weglaten halen.
groetjes
Muszi
Een biopsie/punctie moet sowieso gebeuren. En hadden ze al veel eerder moeten doen... Maar ik lees dat je dus een nabloeding had. Bij nabloedingen kun je maandenlang hardnekkig vocht aanmaken, dus dat stelt me wel al geruster hoor Sanm!!!
Dan maakte je dat vocht aan door de nabloeding. Maar toch hadden ze dat vocht wel even moeten onderzoeken vind ik.
En nu lijkt het mij zeer belangrijk dat knobbel en verdikking onder de microscoop worden onderzocht. Hier lees je daar meer over:
https://borstkanker.slingeland.nl/kenni ... psie-/1780
Zwelling en vocht zijn de eerste tekenen. Helaas hoeft dat niet altijd aanwezig te zijn. Ook verdikkingen op kapsel of knobbels kunnen ALCL zijn zonder dat je borst perse opzwelt.
Maar 9 van de 10 keer is er niks aan de hand!!! Dus stress niet teveel ok?
En heb je geen MRI gehad? Die was is ook op z'n plaats geweest.
Laat maar weten of je ergens een infectie hebt gehad de afgelopen tijd. Bacteriën kunnen vanuit je bloed in het kapsel in je borst komen.
En laat maar weten hoe de afspraak ging.

En nu lijkt het mij zeer belangrijk dat knobbel en verdikking onder de microscoop worden onderzocht. Hier lees je daar meer over:
https://borstkanker.slingeland.nl/kenni ... psie-/1780
Zwelling en vocht zijn de eerste tekenen. Helaas hoeft dat niet altijd aanwezig te zijn. Ook verdikkingen op kapsel of knobbels kunnen ALCL zijn zonder dat je borst perse opzwelt.
Maar 9 van de 10 keer is er niks aan de hand!!! Dus stress niet teveel ok?
En heb je geen MRI gehad? Die was is ook op z'n plaats geweest.
Laat maar weten of je ergens een infectie hebt gehad de afgelopen tijd. Bacteriën kunnen vanuit je bloed in het kapsel in je borst komen.
En laat maar weten hoe de afspraak ging.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Muszi,muszika schreef: ↑05 nov 2020 09:41Hallo Eva
groetjes
Muszi
15 jaar. Maar nooit last gehad tot op een jaar geleden... volgens dokter van Selms al langer dan een jaar kapot! En iid was spannend vocht en zwellen... maar ik denk dat mijn immuunsysteem zo over actief was dat die alles eraan aan het doen was om die siliconen eruit te krijgen... en wat Luna zegt 9 van de 10 keer niks aan de hand... kijk maar mijn voorstel topic en explantatie topic
Maar altijd het zeker voor het onzekere nemen...
zolang mijn lichaam is bezig geweest om klachten op te bouwen heeft het ook tijd nodig om te herstellen
Als mijn kinderen nu al zeggen mama je lijkt wel veel meer energie te hebben geeft mij kracht 🥰 liefs
EvaSarah
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Ik verplaats jouw topic naar 'Complicaties na de operatie'
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank iedereen voor de reactie. Ik wou graag dat ik een positief verhaal kon neerzitten. Echter, het is zoals het is. Ik ben bijna 60 jaar. Laatste week ben ik moe en slaap slecht. Ik kan niet meer goed op mijn linkerzijde liggen. Ook trekt de pijn door naar mijn linkerlong. Als de pijn vermindert dan komt jeuk voor in de plaats en andersom. Mijn hart slaat inmiddels van tijd tot tijd over met samentrekking rondom mijn borst.Wellicht teveel spanning? Heb ik niet eerder gehad. Overmorgen woensdagavond mag ik op consult voor beoordeling om komende week te worden geopereerd. Mbt de folder van mijn toenmalige huisarts in Laren. Er stond echt in “Ik mankeer niks syndroom” Ik moest het eerst lezen om daarna op consult te gaan bij dokter Roos bij de VU. Dat heb ik niet gedaan. Ik heb in 2019 een klacht ingediend bij eerst de verzekeraar en daarna bij de geschillencommissie. Beiden verklaarden mijn klacht ongegrond op basis v Bakergraad criterium en verwezen mij naar de rechter. Doodmoe haakte ik af
Ik zal woensdag vragen om een punctie of biopt die opgestuurd dient te worden. Dank voor alle tips. De afwijzingsbrieven van verzekeraar komen eraan

Ik zal woensdag vragen om een punctie of biopt die opgestuurd dient te worden. Dank voor alle tips. De afwijzingsbrieven van verzekeraar komen eraan
Lieve schat, hoe ging het bij de pc?
Had je pc vorig jaar geen aanvraag gedaan op basis van systemische klachten? In dat geval had je recht op vergoeding.
Zou jij je persoonlijke verhaal willen delen met Lilianne Ploumen? Laat maar even weten ok. En laat maar even weten hoe het gesprek bij de pc ging.
Kusss!

Had je pc vorig jaar geen aanvraag gedaan op basis van systemische klachten? In dat geval had je recht op vergoeding.
Zou jij je persoonlijke verhaal willen delen met Lilianne Ploumen? Laat maar even weten ok. En laat maar even weten hoe het gesprek bij de pc ging.
Kusss!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~