Hoi allemaal,
Hier weer even een update van mij. Ik ben afgelopen donderdag op controle geweest, de antibiotica heeft zijn werk gedaan, infectie weg en wondgenezing gaat goed. Ik kan alleen mijn rechterarm nog altijd niet goed optillen en sta scheef, ik ben mijn rechterarm onbewust gaan ontzien. Dr. Hoefkens gaf mij het advies om naar een fysio te gaan, ik was te vroeg gestopt met pijnstillers waardoor ik mijn rechterarm niet goed gebruikt heb vanwege de pijn in mijn borstspier. Nu is die spier verkrampt, woensdag voor het eerst naar de fysio.
Oh en bobbeltje was niks, mijn spier is daar nog wat meer gezwollen iig geen opgezwollen lymfeklier.
Ik heb soms nog steken in mijn rechterborst en het kan zijn dat het weefsel wat gaat verkleven daar, nu raad ze ook massage aan bij de fysio.
Moet er nog niet aan denken dat iemand het daar gaat masseren, maar goed alles voor een goed herstel zullen we dan maar zeggen he

.
Ik ben trouwens erg tevreden over dr. Hoefkens, voor diegene die snel geholpen willen worden het Alexander Monroo ziekenhuis is ook zeker aan te raden.
Ik vroeg me wel af wanneer kan je starten met het smeren van littekencreme weet iemand dat? Vergeten te vragen aan de arts.
Verder mag ik alles weer en moet ik nu weer aan de Paracetamol en dan juist gaan bewegen die arm.
Ik ga dinsdag wel weer wat werken denk ik, voorzichtig wat meer doen.
Uit het weefselonderzoek zijn verder geen bijzonderheden gekomen, behalve dat ze wel reactie zien op siliconen. Maar dat is normaal omdat ik daar ook lekkage had.
Ik ben wel extreem moe nu 3 weken na de explantatie en gisteren echt even een emo bui, toch wel heftig wat er gebeurd is, veel om te verwerken.
Ik wil ook graag aan de vitamines en chlorella enzo, iemand nog tips wat ik het beste kan gebruiken?
Ik zie met die vitamines door de bomen het bos niet meer, en slik nu nog niks omdat ik van de week eerst het bloedonderzoek wil laten uitvoeren.
Afhankelijk wat er uitkomt kijk ik wel of ik naar een andere internist ga.
Nou dit was m weer even voor nu, iedereen die binnenkort voor de explantatie gaat, heel veel succes!
Liefs Bren