Hoi allemaal,
Ik ben erg benieuwd hoe men na explantatie omging met werken? Werk je parttime/ fulltime? Fysiek zwaar werk?
Ben als de dood dat mijn klachten zullen verergeren de komende tijd na explantatie..
Hoe lang zijn jullie thuis gebleven?
Hebben jullie tips?
Bedankt alvast voor de reacties.
Werken na explantatie
Hoi,
Ik werk in de thuiszorg.
Mij werd geadviseerd om 6 weken niet te sporten en echt kalm aan te doen met werken.
Ik ben in de 5e week na de explantatie begonnen met licht werk (makkelijke taken in de zorg) en vanaf de 6e week gaan opbouwen met zwaarder werk.
Vanaf week 7 ben ik weer helemaal alles gaan doen.
Voor zware huishoudelijke taken als stofzuigen werd mij ook geadviseerd 6 weken niet te doen.
Ze kunnen op je werk bv wel aangepast werk bieden.
Mijn klachten zijn niet verergerd na de explantatie.
Ik ervaar zelfs al wat voordelen: geen tintelende handen en voeten bij het wakker worden en geen koortslip meer sinds de explantatie!
Ook geen pijn meer in de borsten en ik kan weer pijnloos op mijn zij of buik liggen...
Groetjes Stefanie
Ik werk in de thuiszorg.
Mij werd geadviseerd om 6 weken niet te sporten en echt kalm aan te doen met werken.
Ik ben in de 5e week na de explantatie begonnen met licht werk (makkelijke taken in de zorg) en vanaf de 6e week gaan opbouwen met zwaarder werk.
Vanaf week 7 ben ik weer helemaal alles gaan doen.
Voor zware huishoudelijke taken als stofzuigen werd mij ook geadviseerd 6 weken niet te doen.
Ze kunnen op je werk bv wel aangepast werk bieden.
Mijn klachten zijn niet verergerd na de explantatie.
Ik ervaar zelfs al wat voordelen: geen tintelende handen en voeten bij het wakker worden en geen koortslip meer sinds de explantatie!
Ook geen pijn meer in de borsten en ik kan weer pijnloos op mijn zij of buik liggen...
Groetjes Stefanie
Dank voor je reactie! Goed dat je je tijd hebt genomen inderdaad en ook noodzaak natuurlijk gezien het type werk dat je doet.
Goed om te horen dat jij geen verergering hebt ervaren.. ik hoop ook dat het mij bespaard blijft..
Had jij ook cognitieve problemen? Koortsig gevoel en last van je klieren?
Merk je nu naarmate er meer tijd is verstreken dat er meer klachten (langzaam) verminderen?
Goed om te horen dat jij geen verergering hebt ervaren.. ik hoop ook dat het mij bespaard blijft..
Had jij ook cognitieve problemen? Koortsig gevoel en last van je klieren?
Merk je nu naarmate er meer tijd is verstreken dat er meer klachten (langzaam) verminderen?