Voorsteltopic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... =16&t=3918
Het zit erop! Ze zijn eruit, eentje was er gescheurd (zo'n voorgevoel had ik al, gek genoeg), ze zijn allebei flink verkleurd (eentje is er oranje

) en de kapsels zijn vrijwel geheel verwijderd. De 'vetoogst' viel tegen, er is maar 90 cc per borst in gegaan. Ik heb gewoon niet meer, blijkbaar

Dus ik hoop maar dat daar wat van over blijft. Toen ik tegen dr. Niessen zei dat ik al bedacht had dat ik altijd nog een keer kon zei hij namelijk dat ik daar waarschijnlijk ook niet genoeg vet voor had. Tja. Toch maar eens wat meer gaan eten en minder sporten, dan
Omdat er zo veel kapsel verwijderd is moet ik drie dagen verbandtape om m'n borsten dragen, daarna mag ik pas een beha aan. Vast niet bevorderlijk voor het vet, maar ja, die grote gapende wonden aan de binnenkant hebben wat hulp nodig om te genezen.
Ik heb veel pijn aan m'n borsten, ik weet niet of dat de inwendige wonden zijn of de tape die aan de hechtingen trekt. Maar het is echt niet fijn

Dus ik neem straks voor het slapen gaan toch maar een oxycodon. Van de liposuctie heb ik vooralsnog totaal geen last. Ook de narcose is helemaal goed gegaan, daar fiets ik altijd zó doorheen gelukkig
In de linker zit veel vocht, want die is net zo groot als voor de operatie

De rechter is wel duidelijk kleiner, maar op zich vind ik die er wel oké uitzien. Nu hopen dat er niet te veel vet verloren gaat, dan kan ik er misschien best mee leven zo