Ontgiftingsverschijnselen

Deel tips of stel vragen.
Visje
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 nov 2021 16:20

Ongelezen bericht 11 feb 2022 10:50

Hi,

Bijna twee weken geleden zijn mijn protheses verwijderd. Bij de borst waar de implantaat verwijderd is heeft ze (thank god!) al het kapsel weg kunnen halen, wat ook nog eens heel dik was. De andere borst was het kapsel heel dun en is niet alles weg gehaald.
Inmiddels ben ik al mijn vitamines weer aan het slikken, met als toevoeging MSM.
Een bekend ontgiftingsverschijnsel is natuurlijk hoofdpijn. Ik ben helemaal geen hoofdpijn persoon en over het algemeen gaat de hoofdpijn wel weg wanneer ik paracetamol neem. Maar ik ben aan het ontgiften, dus slik ik ook liever geen paracetamol.
Hoe lang duurt zo’n ontgiftingsproces? En is iemand bekend met natuurlijke middeltjes tegen hoofdpijn in zo’n ontgiftingsproces?
Ik drink meer dan genoeg water en groene thee.
Het liefst voeg ik ook nog chlorella toe aan mijn proces, maar ben bang dat dat naast msm iets te veel doet nu.

Liefs
muszika
Berichten: 84
Lid geworden op: 05 jan 2020 09:51

Ongelezen bericht 11 feb 2022 12:00

Misschien heb je een soort verkoudheids virus opgelopen, daarom ook de hoofdpijn, ook een beetje gestrest kan ook een oorzaak van zijn.
Ik denk dat te veel supplementen eerder kwaad dan goed zijn. Alles in een goede verhouding, gezond eten, gezond slapen weinig stressen en veel bewegen is het alle belangrijkste de rest doet je lichaam zelf.


liefst
Muszi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 feb 2022 16:12

Probeer wat himalaya zout in het water te doen voor de mineralen. Dan neem je het water beter op. Mineralen zijn juist heel erg belangrijk bij dit proces.
Ik weet niet of je ook magnesium gebruikt? Er bestaat magnesium in pure vorm. Magnesiumbaden kun je ook doen.

Sterkte en kusss!😘
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”