Tips…help

Deel tips of stel vragen.
Sabine83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 okt 2021 01:29

Ongelezen bericht 10 nov 2021 17:47

Hoi allemaal!

Eergisteren heb ik mijn explantatie ondergaan. Erg goed gegaan. Implantaten waren nog in tact.

Ik wil gelijk gaan ontgiften en probeer direct al op mijn voeding te letten door het zone dieet toe te passen (waar mogelijk), want in het gezin wil ik niet nu heel spastisch gaan doen ook nog over voeding. Dus veeeeel groente en gekleurd fruit en wat minder slechte koolhydraten.

Maar daarnaast wil ik mijn lichaam graag ondersteunen.
Nu heb ik al wat gezocht hier op het forum maar meeste reacties zijn al wat maanden ouder dus dacht even een check.
Ik slik al vit D, C, B12, magnesium, omega 3 allen van Bonusan.
Nu las ik ook over q10? Heeft iemand daar ervaring mee?
Chlorella pyrenoidosa zonder silicium heb ik besteld.

Zijn er dan nog andere dingen die ik vergeet?

Alvast bedankt voor het meedenken 🤗
Ik ben 38 jaar, heb 9,5 eurosilicone 200/250 cc
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 10 nov 2021 19:37

Lieve Sabine,

Mooi lijstje! Maar ik zou er ook nog een goede multi aan toevoegen, omdat je de verschillende andere nutriënten ook nodig hebt voor de juiste werkzaamheid. Verschillende nutriënten werken samen. En in een multi zitten ze in de juiste verhoudingen. De nutriënten die je opnoemt, heb je in hogere dosering nodig, dus het is heel goed dat je die apart neemt. In de multi van Vitals zit overigens ook Q10, voor ons idd heel erg belangrijk voor het vrijmaken van energie uit je mitochondriën (dit zijn de energiefabriekjes in je cellen).

Als je begint met innemen, iedere keer een nieuw supplement introduceren en zeker niet zomaar alles in 1 keer. En gespreid over de dag nemen met voeding, voor een betere opname. De omega 3 altijd met iets vettigs nemen. Ik zou de chlorella als laatste introduceren, en echt langzaam opbouwen. Volg heel goed de aanwijzingen op de verpakking, want ieder merk heeft een andere dosering.

Heel veel liefs, Luna

Welterusten zo meteen!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Sabine83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 okt 2021 01:29

Ongelezen bericht 10 nov 2021 19:46

Lieve Luna!

Heel hartelijk dank voor je reactie! Ik zal nog een goede multi erbij halen dan. Dankjewel!

Net goed in de spiegel gekeken, morgen de drains eruit maar ben ineens best verdrietig. Zo weinig borstweefsel over en heb het idee dat ik de kapsels voel zitten.

Ik geef het 6-12 maanden maar anders alsnog een lipofilling want wil niet weer dat onzekere meisje van vroeger worden!!😭

Ben superblij met dit forum!!!
Ik ben 38 jaar, heb 9,5 eurosilicone 200/250 cc
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
Stef
Berichten: 128
Lid geworden op: 04 feb 2021 20:58

Ongelezen bericht 10 nov 2021 19:57

Even niet kijken . Je kijkt nu echt op de slechtste dag die je kan kiezen denk ik .
Ik snap het wel hoor .. maar oh we maken onszelf gek !
Sabine83
Berichten: 36
Lid geworden op: 20 okt 2021 01:29

Ongelezen bericht 10 nov 2021 20:43

Lief Stef!!

Ja ik had me zo voorgenomen… geef het een week of 5 en dan pas eens goed kijken verder gewoon spiegel snel negerenden door…

Ik zal het inderdaad toch zo gaan proberen Tnx voor je berichtje 😘
Ik ben 38 jaar, heb 9,5 eurosilicone 200/250 cc
8 nov explantatie bij dr. Visser in Venlo. Op naar een gezonder leven!
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 11 nov 2021 12:37

Lieve Sabine, sterkte moppie, het is zeker niet makkelijk :( Maar je gaat je weg vinden hoor! <3 <3 <3
En idd laat de mogelijkheid voor eventueel lipofilling een troost voor je zijn. Veel vrouwen doen alsnog lipo achteraf. Niks mis mee!
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”