Merk Biotics + angst/ wanhoop klachten

Deel tips of stel vragen.
Sabine
Berichten: 155
Lid geworden op: 25 jan 2020 13:40

Ongelezen bericht 25 jul 2020 14:18

Hoi lieve meiden,

Omdat ik na 4 maand implantaten en nu 4,5 maand ná explantatie nog allerlei ongemakken heb (vooral veel hoofdpijnen en druk op de oren/ slaap) loop ik bij een Paramedisch Natuurgeneeskundig.
Hij schreef mij na o.a. een lichaamsmeting/ scan de volgende supplementen voor:
Zijn dit goede? En ook voor mij/ vrouwen met siliconen klachten?
@luna jij hebt het vaak over synthetische stoffen (b6) e.d. die een no go zijn, heb ik dan wel de juiste te pakken?
Waarom wel/ niet?

MERK BIOTICS

https://www.deonlinedrogist.nl/drogist/ ... n-60st.htm


https://www.deonlinedrogist.nl/biotics- ... 17562.html

https://www.deonlinedrogist.nl/biotics- ... 17564.html
Laatst gewijzigd door Sabine op 30 jul 2020 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 25 jul 2020 22:23

Hoi Sabine,

Vitals is sowieso goed. Heb er ook 1 van Vitakruid.
Zal morgen voor je kijken. Durf niet te zeggen of deze van biotics wel of niet goed is.

Liefs💜
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Sabine
Berichten: 155
Lid geworden op: 25 jan 2020 13:40

Ongelezen bericht 26 jul 2020 08:18

Zusss schreef:
25 jul 2020 22:23
Hoi Sabine,

Vitals is sowieso goed. Heb er ook 1 van Vitakruid.
Zal morgen voor je kijken. Durf niet te zeggen of deze van biotics wel of niet goed is.

Liefs💜

Ja die heb ik ook in huis, maar hij stelde deze voor. Omdat hij uit een bodyscan opmaakte dat ik die andere niet goed opnam?!
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 26 jul 2020 09:02

Sabine schreef:
26 jul 2020 08:18
Zusss schreef:
25 jul 2020 22:23
Hoi Sabine,

Vitals is sowieso goed. Heb er ook 1 van Vitakruid.
Zal morgen voor je kijken. Durf niet te zeggen of deze van biotics wel of niet goed is.

Liefs💜

Ja die heb ik ook in huis, maar hij stelde deze voor. Omdat hij uit een bodyscan opmaakte dat ik die andere niet goed opnam?!
Ah oké, hopelijk kan Luna of iemand anders je hiermee helpen.
Vervelend dat je het niet goed opneemt.
Succes hoor🍀🍀
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Sabine
Berichten: 155
Lid geworden op: 25 jan 2020 13:40

Ongelezen bericht 27 jul 2020 08:32

Ik heb dit hooguit 4 dagen geslikt, maar kreeg ineens allemaal tintelingen weer terug in armen en benen.
Echt het is toch niet normaal.
Ga ik naar een natuurkundige arts, is het weer niet goed. 😭😭
Ik maak fout op fout op fout.
En ik kom maar niet verder. Heb het idee dat die b6 bij genekt heeft.
Ik moest daags 3x1 tablet nemen.
Dit heb ik niet struktureel gedaan, omdat ik ze soms vergat, wat nu mijn geluk is.
Maar na 4 dagen al voelen dat het niet goed zat? Mijn lichaam is helemaal in de war en mijn geest ook.
Heb de laatste maanden zoveel te voortduren gehad, ik kan het ff niet maar aan. Ik weet niet meer wie of wat ik moet geloven en heb het idee dat het alleen maar bergafwaarts gaat...
En ik kan het mijzelf maar niet vergeven, ik maakt steeds de verkeerde beslissingen en mijn lichaam is aan het aftakelen.

Straks moet ik bloedprikken, dit stond al gepland, de b-waardes worden sowieso gemeten. We gaan het meemaken.
Hoe kom ik in Godsnaam af van een te hoge b6 waarde, want dat gaat hij vast aangeven.
Ik ben op, gesloopt en emotioneel een wrak.

De afgelopen tijd dit op mijn bordje gekregen vanaf december 2019:
- mijn oudste zoon van 12 had geld van ons gestolen voor gamen waarvoor we in therapie zijn gegaan
- in januari ziek worden door de implantaten die er pas vanaf November 2019 in zaten
- mijn jongste zoontje van 4 wordt in zijn gezicht gebeten door een hond en moest geopereerd worden
- 7 maart implantaten weer verwijderd
- Corona breekt uit, met aan mij de boodschap: pas zeer op, jij bent zo overgevoelig, die kan nog wel eens gaan overreageren op het virus! (Dood en dood eng)
- mijn kat krabt mij en ik werd dubbel geadviseerd een tetanus injectie te nemen, waar ik weer erg ziek van ben geweest
- een teek die ik had, werd antibiotica voor geadviseerd ivm voorkomen Lyme.
- nog altijd veel klachten door de implantaten, die maar niet verdwijnen, waaronder veel hoofdpijnen.
- mijn schoonvader die op 65 jarige leeftijd, afgelopen vrijdag plotseling is overleden door een hartinfarct. Zo ineens uit het leven gerukt.😢
- en nu weer de geadviseerd supplementen die dus toch anders uitpakken dan gewenst en meer en meer klachten
- heel veel stress

En ik ben zo bang en zooo zooo boos op mijzelf, waarom doe ik mijzelf dit steeds zo aan? Waarom maak ik steeds de verkeerde beslissingen? Waarom gaat het steeds mis?
Wat doe ik fout???????😭🥺

Sorry voor mijn geklaag, ik weet het ff niet meer.
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 27 jul 2020 09:46

Hey Sabine,
Ik lees je verdriet, stress en paniek!
Meid even rustig ademhalen....
Ik kan je niets vertellen over je vraag wat betreft Biotics of evt. te veel aan B6
Het lijkt er wel op dat je nu te veel aan het denken en stressen bent wat klachten bij je verergert.
Door alles wat je de laatste tijd is overkomen zit je vol!
Soms gebeuren er dingen om je heen in je leven waar jij niets aan kan doen of veranderen.
Dingen die andere mensen doen is niet jou verantwoording, hoe vervelend en verdrietig het voor jou wel kan zijn. Jij kan er niets aan doen dat je kind geld van je pakt om te gamen (is bij ons ook wel eens gebeurd, dus je bent niet de enige ouder die dit overkomt 😉)
Ook de bijtwond van je andere kindje en de operatie die daarop volgde, heb jij niet veroorzaakt. Nog maals het is vervelend dat het jullie overkomt, maar jij kan het niet veranderen. Lieverd, echt probeer je zelf niet alles aan te rekenen. De keuzes die je maakt, zijn niet verkeerd!
Adem in en adem uit.... Laat los en probeer te ontspannen.
Ik hoop dat je je gehoord voelt door me.
Hele dikke knuffel voor jou. En als je nog even wilt kletsen hier zijn altijd mensen met wie je een gesprekje kunt aan knopen.
Hou je goed!!!
Liefs essi
Natural me again
Berichten: 162
Lid geworden op: 24 feb 2020 20:01

Ongelezen bericht 27 jul 2020 10:18

Ohh wat naar dat je dit voelt :( Het klinkt alsof het allemaal wat te veel is, en dat begrijp ik helemaal na alles wat er is gebeurd! En herkenbaar wat je schrijft, dat je het gevoel hebt dat je steeds verkeerde keuzes maakt. Dat heb ik ook gehad, en ken de wanhoop van het niet meer weten wat nog te doen, want je doet iets en het gaat weer mis.
Hoop dat je niet te streng bent voor jezelf, door hier bovenop boos op jezelf te zijn vanwege de dingen die mis zijn gegaan. We kunnen niet altijd in een keer de goede oplossing voorzien, en het zoeken en proberen, vallen en opstaan, hoort misschien ook bij de weg. Net als alle obstakels die van buitenaf komen, hoe moeilijk die ook zijn in het moment. Hoop dat je de kracht vindt om je weg te blijven bewandelen met liefde voor jezelf.
Heel veel sterkte en liefs!
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 27 jul 2020 11:19

Wat heftig allemaal wat je de laatste tijd hebt doorgemaakt en nu ook nog meemaakt. Knufx😘💕💕💕

Zelf wist ik niet dat een te hoge B6 tintelingen kan geven. Ik wordt zelf ook gek van tintelingen. Steeds meer en erger. Zou er een relatie zijn met al die vitamine dingen die ik moest slikken om te ontgiften?! 🤔

Er is donderdag bloed geprikt maar hierop niet denk ik, als de uitslag er is zal ik dat even opperen.

Heel veel succes met alles. Houd vol en sterkte 🤗
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Sabine
Berichten: 155
Lid geworden op: 25 jan 2020 13:40

Ongelezen bericht 27 jul 2020 12:19

Lief van jullie allemaal! Ja momenteel ben ik even helemaal op.... vooral omdat het zo kort geleden is dat ik nog mijn oude vertrouwde ik was, zonder maar 1 klacht te hebben.
Die kloten dingen hebben zoveel verpest is zo’n korte tijd...🥺
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Sabine
Berichten: 155
Lid geworden op: 25 jan 2020 13:40

Ongelezen bericht 27 jul 2020 18:02

Reactie van mijn natuurgeneeskunde:

“Vervelend van de tintelingen en de angst die het dan oproept. Ik heb inderdaad wel een iets andere visie op het hele B6-verhaal en wat ze gedaan hebben met de ADH. Dit is allemaal ontstaan na de hetze van het uitvallen van Sven Kramer die ook vitamine B6 heeft gehad dat was voorgeschreven door een gerenommeerd orthomoleculair geneeskundig therapeut. Dat bleek echter onjuist te zijn en daar is veel wetenschappelijk onderzoek naar verricht. Er zijn namelijk veel misverstanden omdat er verschillende vormen van vitamine B6 zijn. Vaak wordt pyridoxine-HCl gebruikt, dit is een niet actieve vorm en die moet in het lichaam nog actief gemaakt worden. Bij voorkeur zet ik deze vorm niet in want die is gevoelig voor stapeling. Ik maak gebruik van pyridoxine-5-fosfaat, dat is de enige, al actieve vorm van B6, waarbij stapeling nog niet is geconstateerd. Verder is wetenschappelijk neuropathie vastgesteld bij een dosering van 1000 mg van pyridoxine-HCl en in enkele gevallen tussen 100 en 300 mg. Zo hoog zet ik dus niet in met 60 mg per dag. Verder kom ik het bijna dagelijks tegen dat mensen een vitamine B6 tekort hebben en zet ik het veel in (in de veilige vorm die jij ook hebt). De Amerikaanse overheid heeft het no observed adverse effect level op 200 mg per dag gezet en de veilige maximale dosering op 100 mg per dag, wel wordt aangeraden dat medici alert dienen te zijn op hoge inname van B6 wanneer er sprake is van onverklaarbare neuropathie.
Verder was ik vorig jaar op een congres in Canada waar ook veel wetenschappelijk onderzoek is gepresenteerd en daar werd een dosering van 200 mg van vitamine B6 geadviseerd bij een flinke verstoring in de neurotransmitters.

We kijken niet zozeer naar de ADH maar wat veilig en verantwoord is en wat dan ook effect sorteert.

Wat het bloedprikken betreft op de B-vitamines, het is dan wijs om 48 uur voor de meting geen B-tabletten te gebruiken, dus ook geen B12, want dat geeft een vertekend beeld. Verder is het maar de vraag of de B-vitamines die in het bloed gemeten worden wel werkelijk op de plek komen waar ze hun werk moeten en dat is in de cellen. En dat is wat we energetisch vaststellen.

Verder kunnen er nog andere zaken aan de hand zijn als darm-dysbiose, een leverbelasting of ander tekorten die invloed hebben op de opslag van B6 in het lichaam en door hier mee aan de slag te gaan de B6-waarde weer lager kan worden. In dit geval is het ook wel slim om de B12 te laten staan en ook geen Chlorella te gebruiken want daar zit ook B6 in

Ik hoop door mijn antwoorden wat angst bij je weg te nemen, maar ik begrijp dat dit in jouw situatie niet gemakkelijk is.

Sterkte met alles, als ik je verder ergens mee kan helpen, doe ik dat graag.”



Wel enigszins geruststellend. Maar eerst mijn bloedonderzoeken maar eens afwachten....
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 28 jul 2020 12:04

lieve lieve jij

Ook ik lees je angst, frustratie en paniek.
Ik weet geen antwoord op al je vragen maar alsjeblieft wees wat liever voor jezelf. Je hoeft geen spijt te hebben van je keuzes. Die keuzes heb je toen gemaakt met een reden. Later zal je leren dat je er juist veel aan hebt gehad. Dat is nu nog heel lastig te geloven als je er middenin zit maar het is echt waar.
Je mag echt wat liever zijn en jezelf vergeven. Had je ze ooit gekozen als je dit wist.....? Nee. Je kon het niet weten en je hebt met jou kennis van toen gekozen. Ook al is het pas geleden je hebt zoveel geleerd en meegemaakt sindsdien. En je nu weet je meer, en andere dingen.
Vergeef jezelf en wees lief. Deze stress die je jezelf nu geeft is zo zwaar voor je lichaam. Bovenop de stress die je al hebt. Die je lichaam heeft om de herstellen. Stress van je Kids. Stress van je schoonvader die wegvalt. En tel maar op. En dan ook nog zo boos op jezelf en zoveel paniek. Die laatste 2 kan jij zelf controleren. Zelf leren om die wat minder te hebben. Daar heb jij invloed op.
Vergeef jezelf en vertel jezelf dat je een verkeerde keus hebt gemaakt met de implantatie en dat je er nu alles aan doet om te herstellen. Zeg desnoods sorry tegen je lichaam en geef haar vertrouwen dat het goed komt. Dat je voor haar gaat zorgen. Met alles binnen jou macht.

Herstellen gaat met vallen maar ook weer met opstaan. De meeste vrouwen hier zijn gevoelig en dus ook gevoelig in reacties op dingen. Reacties op supplementen. Reacties op ontgiften. Alles is heftiger en beter om heel rustig op te bouwen.
Jij reageerde zo zo snel op de siliconen. En dat is je geluk. Als je niet zo gevoelig er voor was dan zouden ze misschien jaren zitten en veel meer hebben gezweet of gelekt. Stilzwijgend schade aangericht terwijl je amper reactie had. Nu zijn ze maar kort in je lichaam geweest om oorlog te voeren. Betekent niet dat het herstel dan super snel gaat. Je lichaam mag tijd hebben om te herstellen. Geef haar dat. Ook in je hoofdje.
Wees dankbaar en juist trots op jezelf dat je geluisterd hebt naar je lichaam. Dat je je niet liet om praten en dat jij heel goed voelde dat het niet klopte. Dat heb je zo zo goed gedaan en goed aangevoeld. Vertrouw daar nu ook op. Op dat zelfde oordeel en op jou als persoon. Wees trots opjezelf. Je hebt de juiste keuze gemaakt.
De weg naar herstel is erg hobbelig en zwaar.
Ik kan natuurlijk niks beloven dat je helemaal nooit meer ergens last van zal hebben maar ben er van overtuigd dat het beter gaat worden. Neem de tijd voor je herstel.
En besef dat stress dingen ook zoveel heftiger maakt.
Dus als eerst stress eruit. Waar jij controle over hebt. En dan stapje voor stapje en met soms hele kleine stapjes ontdekken wat werkt voor jou en waar jij je goed bij voelt. Soms werkt het niet en soms wel.

Jij bent zo gevoelig. Gebruik dit gevoel ook om te luisterden waar je lichaam op reageert. Zonder paniek en zonder oordeel. Alleen maar luisteren. En gaat het goed dan ga je een stapje verder. Verder. Gaat het niet goed dan blijf je zo of neem je een stapje terug.

Neem tijd om te verwerken. Ook van je schoonvader. Het is zwaar en heftig. Maar ons lichaam en geest is sterk en meegaand. Kan heel veel hebben. Als we maar geloven en vertrouwen. En lief zijn. Lief zijn voor jezelf.

We denken aan je en sturen jou liefde en steun
Liefs en kus Sammie
Sabine
Berichten: 155
Lid geworden op: 25 jan 2020 13:40

Ongelezen bericht 29 jul 2020 07:57

Lieve lieve meiden,

Ik lees jullie berichtjes van 10x. Ben er zo blij mee, hoe jullie mij helpen en dingen verwoorden.
Jullie hebben gelijk, de stress moet er uit.
Heb met de huisarts overlegd dat ik hier hulp bij nodig heb.
Ik ga emdr krijgen eind augustus. Hopelijk kan ik hierdoor meer rust en vrede krijgen met de situatie.
Geen idee of ik ooit (lichamelijke) beter ga worden, maar wil iig geestelijk beter in mijn vel gaan zitten.
Ik zit nu in een neerwaartse spiraal, waar ik niet alleen uit kan komen.
Hopelijk kruip ik vanaf nu weer stukje bij beetje richting de top.🙏🏻🌿
Meiden, zo zo bedankt ❤️
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Sammie
Berichten: 514
Lid geworden op: 13 dec 2019 05:07

Ongelezen bericht 30 jul 2020 10:51

Goed zo lieve schat

Ik heb goede ervaringen met EMDR. Ik zag er vaak tegen op als ik ging maar als ik klaar was voelde ik me zoveel beter. Ik voelde ecgt een laat van mijn schouders.

Super goed dat je hulp hebt gevraagd. Heel knap en sterk!
Het gaat echt goed komen.
Je mag trots zijn op jezelf

Liefs Sammie
Zusss
Berichten: 637
Lid geworden op: 23 dec 2019 06:32

Ongelezen bericht 30 jul 2020 12:03

Goed dat je EMDR gaat proberen.
Heel veel sterkte met alles 🙏🏻🍀🍀
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
EvaSarah
Berichten: 323
Lid geworden op: 03 jul 2020 11:44

Ongelezen bericht 30 jul 2020 13:54

Heel veel sterkte! Stress levert ook rare symptomen op ❤️ Hopelijk gaat het werken voor je
Eurosilicone 280cc vanaf 2004
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”