Ervaringen andere dames met detox waves na explantatie?

Deel tips of stel vragen.
2erwten
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 feb 2022 23:25

Ongelezen bericht 03 feb 2022 01:07

Hoi! Ben pas sinds vanavond lid van dit forum. Vorige week mijn explantatie gehad. En ik voelde me vorige week heel goed. Dacht echt halleluja, al mijn klachten zullen verdwijnen! Maar sinds vandaag voel ik me heel slecht. Pijn in gewrichten, hoofdpijn, concentratie, suizen, sloom, moe etc
Nu lees ik aandachtig alle topics over detoxen detoxwaves en kapsel (want ik weet dat niet al het kapsel is verwijderd, toen klonk het legitiem, nu baal ik ervan)
Wat deed ik mezelf aan 21 jaar geleden💩
Morgen dus maar supplementen kopen🙌
2001 borstvergroting met fluwelen omhulsel. 2009 ernstige kapselverwijdering en wissel met mc ghan 240, 2022 explantatie
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 03 feb 2022 13:00

Lieve 2erwten, wens je heel veel sterkte!!!

Dikke kus en liefs,

Luna <3 <3 <3
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Noura97
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2022 22:56

Ongelezen bericht 27 aug 2022 15:41

Hoihoi,

Ik heb 2 weken geleden mijn explantatie gehad. Mijn kapsels waren dun en zijn niet volledig weg gehaald. Wel zo veel mogelijk zei de arts.

Voor mijn explantatie had ik heel erg last van vermoeidheid, hartoverslagen, moeite met ademhalen, paniekaanvallen, angst, somberheid en spierspasme.

3 dagen na de operatie merkte ik al dat ik zo veel meer energie had! Geen wazig vaag gevoel meer en ik kon weer helder denken. Helemaal enthousiast dus!

Nu 2 weken later merk ik een heel gek gevoel in mijn lichaam, vooral als ik in bed lig in de avond. Alsof mijn lichaam intern trilt, waarbij ik ook een soort paniekmomenten ervaar. Heel vreemd gevoel.. ook heb ik nog steeds moeite met ademhalen.

Ik slik nu dagelijks;
- B12 (sinds een week)
- omega 3 (sinds een week)
- Chorella icm spirulina (sinds een week)
- kurkuma (sinds een week)
- vitamine D3 (sinds 5 weken)
- collageen (sinds 5 weken)
- vitamine C (sinds 5 weken)
- probiotica (sinds 5 weken)
- biergist (sinds 5 weken)

Een hele waslijst.. ik vraag me af waar ik goed aan doe en voel me onzeker over of de klachten, die ik de laatste dagen ervaar, weer weg gaan.

Liefs xx
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 28 aug 2022 10:57

Lieve meid, ik lees straks je berichtjes en reageer dan. Ik ben de afgelopen dagen steeds druk geweest en gewoon echt uitgeput😟

😘💖
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 29 aug 2022 07:41

Lieve Noura,

Sorry dat ik niet eerder schreef. Ik kon even niets meer, was zo onbeschrijfelijk moe😔

Ik hoop dat je je wat beter voelt. Weet dat het niet gek is dat er een tijdelijke terugval komt. Hier lees je daar meer over.

Heb je de supplementen die je inneemt 1 voor 1 geïntroduceerd? En welke curcuma neem je? Niet alle preparaten zijn geschikt, want curcuma wordt heel slecht door de cellen opgenomen.
De biergist zou ik even stoppen. Dit hoor je niet meer dan 2 a 3 weken per maand te gebruiken,
De chlorella zou ik gaan vervangen door chlorella zonder spirulina. Hier lees je meer.
Ik weet niet of je medicatie inneemt, want er zijn bij jouw supplementen interacties met medicijnen.

De klachten die je beschrijft zijn typische klachten van het autonome zenuwstelsel, Bij vrouwen zoals wij zit daar een disregulatie. Ik denk dat het goed is als je de spirulina niet neemt, omdat dit een activerend effect heeft en dat wil je nu juist niet. Je zenuwstelsel zit nu een een soort vecht- en vlucht modus. B12 kan in het begin ook van dit soort klachten geven, maar dat is van voorbijgaande aard. Sommige vrouwen zijn hier heel gevoelig voor. Hoeveel neem je?
Bij alle supplementen is het altijd belangrijk om ze 1 voor 1 te introduceren en langzaam op de bouwen. Zelf bij vitaminen.
Probiotica hoef je niet iedere dag te nemen, tenzij je antibiotica neemt.

Hoop dat je hier iets aan hebt. Lees nu ook je andere berichtje in het afgeschermde deel.

Heel veel liefs en sterkte!🙏😘💖
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”