Lymfeklierdrainage massage

Deel tips of stel vragen.
Colombiana

Ongelezen bericht 11 dec 2022 07:06

Goedemorgen!

Mijn operatieverslag volgt nog hoor! Ik zat alleen te scrollen en zag iets voorbij komen over lymfeklierdrainage massage. Hoe weet ik dat er sprake is van ophoping van silliconen in mijn lymfeklieren? Ik heb al heel lang opgezette en pijnlijke lymfeklieren in de hals. Zouden jullie deze massage dan ook aanraden? En na hoeveel tijd mag ik hiermee starten? Dankjewel weer hoor ❤️😘 morgen zal ik mijn OK verslag plaatsen maar ik kan jullie vertellen dat ik super happy ben 😃😃

Veel liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 dec 2022 11:56

Hoi lieverd, ik zou die klieren in de hals zeker niet masseren. Je kunt dit laten onderzoeken d.m.v. echo.

Masseren als er ergens sprake is van siliconen ophoping is niet goed voor je lichaam, want dan verspreidt dit zich verder naar andere weefsels. Siliconen worden vooral aangetrokken door vetten. Zenuwen worden omgeven door vetachtig weefsel en de hersenen bestaan voor groot deel uit dit vetachtig weefsel, dus niet moeilijk te beseffen wat er kan gebeuren. En wat ook echt gebeurt. De autopsie van Ninke met het onderzoek van Rita Kappel bewijst dat wel.

Over verzorgen borsten vind je bij het deel Na de operatie informatie.

Herstel maar goed💐❤️🙏😘
Plaats reactie

Terug naar “Supplementen”