Bedankt nog voor de berichtjes van iedereen die me sterkte wenste voor de operatie. 2 dagen geleden ben ik geopereerd geworden.
Ik moest om half 12 in het ziekenhuis zijn en werd uiteindelijk om half 3 naar de o.k. gebracht. Daar aangekomen was er een andere plastisch chirurg dan waar ik gesprekken mee heb gehad omdat die ziek was... Best vervelend om dat op het laatste moment te horen. Ook omdat ik deze chirurg helemaal niet kende. Ik moest er toch maar vertrouwen in hebben.... Toen ik wakker werd voelde ik me niet misselijk ofzo, pijn viel op dat moment nog wel mee. De chirurg kwam even vertellen dat de operatie goed was verlopen en dat de hele achterkant van mijn linker implantaat kapot was en dat ze het idee hadden dat rechts ook kapot was....
De pijn werd toch wel wat heftiger toen ik naar mn kamer gebracht werd en heb toen ook nog wat pijnstillers gekregen. Ik kon/ kan helemaal niks zelf, maar dat was natuurlijk wel te verwachten. De eerste nacht was niet fijn, best veel pijn, rechtop en op mn rug "slapen", verpleegsters die regelmatig mijn kamer op kwamen om alles te checken en me vooral ook heel alleen voelen...
Voorlopig heel rustig aan doen, ik word gelukkig goed geholpen door mijn vriend en moeder, dus dat is heel fijn.
Ben erg blij als we eens een weekje verder zijn, pijn valt tegen...
Ik zal jullie verder op de hoogte houden.
Groetjes, Kim