explantatie francie Operatie door???

Deel je ervaringen en foto's
francie

Ongelezen bericht 09 jul 2012 10:55

23 juni zijn bij mij de implantaten uitgehaald ,na 10 jaar zeuren kon het eindelijk.
Ze vonden het niet nodig al waren ze al 35 jaar oud.Nou, ze bleken helemaal verteerd en er waren ontstoken siliconen in de kapsel .Ik heb steeds gevraagd mijn protheses te mogen zien vooraf ,maar dat is niet gebeurd.Ze zeiden dat ik er niets aan had ,maar zelfs de merk was niet te zien dus ik kan niet eens een schade claim vragen bij fabrikant.Ik ben al jaren ziek en sinds 5 jaar arbeidsongegeschikt.Alleen nu ze eruit zijn heb ik vreselijke zenuw pijn .Kan totaal geen stof op mijn borsten verdragen.hoop dat t gauw minder word .Groetjes
Francie
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jul 2012 11:22

Hoi Francie
Afbeelding
Wat vreselijk voor je allemaal. 35 JAAR??????? Ooh, mijn god. Dat zoiets mogelijk is!!
Misschien is het verstandig als je bij het VU langs gaat. Hier lees je daar meer over:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/onde ... -t191.html
Heb je ook al gelezen wat je moet doen om te ontgiften? Lees dat hier:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/over ... -t103.html
Had je de vragenlijst al ingevuld? Zou dat je willen doen?
http://klachtensilicon.forum2go.nl/vrag ... n-t98.html

Ik wens je heel veel sterkte. Hoop zo dat je klachten zullen afnemen nu ze er uit zijn.
Bij welk ziekenhuis werd je trouwens geopereerd? En door wie? Vervelend dat ze jou de implantaten niet terug wilden geven.

Francie, bedankt voor het plaatsten van je verhaal. Vanuit het voorstelforum heb ik een linkje gemaakt naar dit verhaal.

Heel veel liefs en ongelofelijk veel sterkte,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angel

Ongelezen bericht 09 jul 2012 15:17

Hoi Francie,

Ik ben in shock.....35 JAAR!!!! :cry: Niet te geloven zeg!!
Waar heb je het laten doen?
Bij mij zitten ze er 20 jaar in, en ga woensdag naar mijn huisarts voor een gesprek.Ze moeten eruit en wel zo snel mogelijk.
Veel sterkte met het herstel,
Liefs,
Angel
francie

Ongelezen bericht 09 jul 2012 16:38

Ik heb mijn implantaten van het st.Franciscus ziekenhuis in rotterdam .
Op medisch indicatie .toen ik 10 jaar geleden last begon te krijgen van mijn gezondheid ben ik teruggeweest.Ik wilde ze eruit maar ze zeiden dat ze alleen vrouwen mooi wilde maken en geen mensen verminken en dat de protheses een leven lang mee konden.Niet dus.Ik ken nog meer vrouwen met protheses van 30 jaar en ouder en die zijn ook allemaal ziek maar worden niet geloofd door artsen
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 jul 2012 17:16

francie schreef:Ik heb mijn implantaten van het st.Franciscus ziekenhuis in rotterdam .
Op medisch indicatie .toen ik 10 jaar geleden last begon te krijgen van mijn gezondheid ben ik teruggeweest.Ik wilde ze eruit maar ze zeiden dat ze alleen vrouwen mooi wilde maken en geen mensen verminken en dat de protheses een leven lang mee konden.Niet dus.Ik ken nog meer vrouwen met protheses van 30 jaar en ouder en die zijn ook allemaal ziek maar worden niet geloofd door artsen
Erg wat ze tegen je zeiden. En dit in een ziekenhuis!!!! Schandalig!!!!

Heb je de andere vrouwen op het meldpunt gewezen? Zou jed at willen doen? Is heel erg belangrijk.

Mail Monique MKS je verhaal. Je verhaal is bijna uniek! Mail naar meldpuntklachtensiliconen@hotmail.nl. Daar moet je ook de ingevulde vragenlijst naar toe sturen.

En waar zijn ze eruit gehaald? Zelfde ziekenhuis? En hoe heet de arts?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Sheltje

Ongelezen bericht 09 jul 2012 23:43

35 jaar... Heel spijtig dat je ze niet meer hebt kunnen zien maar ontzettend goed van je dat je ze hebt laten verwijderen! Ben ook ontzettend benieuwd waar je ze hebt laten verwijderen. Een heel goed herstel gewenst en ik hoop dat je klachten gauw minder worden.
Liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Wendy

Ongelezen bericht 10 jul 2012 08:27

WAUW, ik was ook in shock :shock: 35 jaar met siliconen rond lopen. En wat vreselijk dat ze er zo uit kwamen! Hebben ze er geen foto's van gemaakt ofzo? En wie heeft ze eruit gehaald?
Veel sterkte met je herstel! Bij mij zijn ze in januari dit jaar verwijderd (na 11 jaar) en ik ben nog steeds bezig met ontgiften. Het helpt dus ik zou dat zeker doen (zie linkje van Luna)!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
francie

Ongelezen bericht 10 jul 2012 12:16

bedankt voor jullie reacties.De eerste 20 jaar heb ik helemaal geen klachten gehad,pas na mijn eerste mamografie toen ik 50 was begonnen de klachten.
Denk dat ze toen kapot zijn gegaan .Ik heb nog gevraagd of ik ze terug kon krijgen maar dat was niet gebruikelijk en ze zouden wel een foto van maken.Toen ik net wakker was en nog suf liet ze me wel de foto zien op een heel klein fototoestel en zei dat ik er toch niets aan kon zien .klaar.Ik heb zelf het idee dat niet alles uit is want ik voel nog verdikking in mijn ene borst.Kan pas over 4 weken terug met mijn vragen.

groetjes
Francie
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 jul 2012 12:47

Francie, ik zou als ik jou was niet zo heel veel vertrouwen op deze artsen. Het lijkt me echt heel verstandig dat je naar het VU gaat. Daar kunnen ze ook een MRI van je borsten doen. En anders vraag het aan de pc waar je over 4 weken heen gaat. Hoop dat hij/zij het zal doen, maar wees alert, want ik weet niet of ze te vertrouwen zijn daar.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”