Explantatie 22 feb ilse1972 , Dr. Kappel
Update : Het gaat erg op en af.
Mijn man heeft gisteren mijn drains verwijderd onder begeleiding van mw Kappel door op de speaker mee te βkijkenβ. Naar Zwolle op en neer voelde ik me te slecht voor en de vervangende huisarts (mijn eigen is op vakantie) wilde de verantwoordelijkheid niet nemen. Terwijl ik wel een brief van mw Kappel daar voor had.
Nu wel weer veel pijn en een beetje misselijk daarvan en van de stress. Maar blij dat ik die potten en slangen kwijt ben.
Zaterdag verlost, eindelijk. Erg spannend allemaal.
Alles goed gegaan , protheses intact maar een stuk leger door gelbleed. De ene meer dan de ander. Goed dat ze er uit zijn!
Kapsels verwijderd erg dun. Achter de spier flinterdun en zat vast waardoor Daan wat moest achterblijven. Borstspieren gerepareerd, auw dat voel je wel. Drains heel vervelend. Ik denk dat ze er nog niet uit mogen vandaag en nog redelijk wat pijn. Valt wet tegen.
Maar dr Kappel is een geweldig lieve arts. Ook de nazorg top!
Ik laat het even hierbij. ;-)
Mijn man heeft gisteren mijn drains verwijderd onder begeleiding van mw Kappel door op de speaker mee te βkijkenβ. Naar Zwolle op en neer voelde ik me te slecht voor en de vervangende huisarts (mijn eigen is op vakantie) wilde de verantwoordelijkheid niet nemen. Terwijl ik wel een brief van mw Kappel daar voor had.
Nu wel weer veel pijn en een beetje misselijk daarvan en van de stress. Maar blij dat ik die potten en slangen kwijt ben.
Alles goed gegaan , protheses intact maar een stuk leger door gelbleed. De ene meer dan de ander. Goed dat ze er uit zijn!
Kapsels verwijderd erg dun. Achter de spier flinterdun en zat vast waardoor Daan wat moest achterblijven. Borstspieren gerepareerd, auw dat voel je wel. Drains heel vervelend. Ik denk dat ze er nog niet uit mogen vandaag en nog redelijk wat pijn. Valt wet tegen.
Laatst gewijzigd door ilse1972 op 27 feb 2020 17:12, 4 keer totaal gewijzigd.
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel

Op naar herstel
Lieve Ilse1972,ilse1972 schreef: β24 feb 2020 07:03Even een kort verslagje
Kapsels verwijderd erg dun. Achter de spier flinterdun en zat vast waardoor Daan wat moest achterblijven. Borstspieren gerepareerd, auw dat voel je wel. Drains heel vervelend. Ik denk dat ze er nog niet ui LF mogen vandaag en nog redelijk wat pijn. Valt wet tegen.
Wat fijn te horen dat het goed gegaan is!
Je bent er maar mooi vanaf. Nu lekker herstellen en bijkomen
Hopelijk trekt de pijn aan je borstspieren gauw weg.
Heel veel beterschap!
Morgen mag ik
Komt ook vast goed.
Sterkte en liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam β
Op naar een gezond(er) lichaam β
Super dat het voorbij is!
Geniet van je bevrijding!
Herstel maar gauw mop!
Xjes Luna
Geniet van je bevrijding!
Herstel maar gauw mop!
Xjes Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Ilse, wat fijn om te lezen dat alles is goed verlopen! Ik wens je een fijne spoedig herstel 
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
-
Benijofar2312
Mooi dat je er nu verlost van bent.. Wens je beterschap toe.
ilse1972 schreef: β24 feb 2020 07:03Even een kort verslagje
Kapsels verwijderd erg dun. Achter de spier flinterdun en zat vast waardoor Daan wat moest achterblijven. Borstspieren gerepareerd, auw dat voel je wel. Drains heel vervelend. Ik denk dat ze er nog niet ui LF mogen vandaag en nog redelijk wat pijn. Valt wet tegen.
Een goed herstel gewenst
Succes vandaag ZusssZusss schreef: β24 feb 2020 07:17Lieve Ilse1972,ilse1972 schreef: β24 feb 2020 07:03Even een kort verslagje
Wat fijn te horen dat het goed gegaan is!![]()
Je bent er maar mooi vanaf. Nu lekker herstellen en bijkomen
Hopelijk trekt de pijn aan je borstspieren gauw weg.
Heel veel beterschap!
Morgen mag ikspannend.
Komt ook vast goed.
Sterkte en liefs,
Zusss
BV 2013 - Explantatie 22 Februari 2020
Op naar herstel

Op naar herstel
-
GarrieBarrie
Lieve Ilse,
Heel erg knap dat je het gedaan hebt! En je nu lekker laten verzorgen, het beter worden gebeurt da vanzelf
Ik lees met je berichtjes mee en hoop dat je je snel beter voelt!
Hou je ons op de hoogte van je herstel?
Heel erg knap dat je het gedaan hebt! En je nu lekker laten verzorgen, het beter worden gebeurt da vanzelf
Hou je ons op de hoogte van je herstel?
Hoi Ilse,
Jeetje, dat jouw man de drains heeft verwijderd!
Mijn huisarts wilde het ook niet doen dus ik ben gisterochtend naar Zwolle geweest.
Het gaat dus op en af met je. Ben je moe? Veel pijn?
Veel beterschap in ieder geval.
Trouwens......hoe voegen jullie de plaatjes toe? De hartjes en klavertjes enz? Ik zie alleen 18 smilies rechts van het typeveld.
Jeetje, dat jouw man de drains heeft verwijderd!
Mijn huisarts wilde het ook niet doen dus ik ben gisterochtend naar Zwolle geweest.
Het gaat dus op en af met je. Ben je moe? Veel pijn?
Veel beterschap in ieder geval.
Trouwens......hoe voegen jullie de plaatjes toe? De hartjes en klavertjes enz? Ik zie alleen 18 smilies rechts van het typeveld.
19 jaar McGhan Style 410, 280gr. 22 februari 2020 verlost. We gaan voor vermindering van klachten!