Hoi,
Ik ben ook vandaag geholpen en was ook erg zenuwachtig van te voren en erg emotioneel.
De operatie is goed gegaan, helaas heeft ze niet de kapsels kunnen verwijderen omdat dit zo dun was en omdat mijn protheses gedeeltelijk achter de spier geplaatst waren. De chirurg heeft nog overleg gepleegd, maar het risico op bloedingen was erg groot. Wel heeft ze van mijn rechterborst, waarin de lekke prothese zat ongeveer 50% van het kapsel kunnen verwijderen en dat is opgestuurd naar VU medisch centrum voor onderzoek.
Mijn rechterprothese was al half vergaan en er zat geen omhulsel meer omheen
12 jaar erin gezeten...
Ik baal ook wel dat het haar niet gelukt is om de kapsels te verwijderen, maar goed als het niet verantwoord was heb ik me daarbij neer te leggen. Er komt weinig wondvocht uit de drains dus hopelijk kunnen die er morgen uit.
Ik ben in goede handen hier, en heb veel vertrouwen in haar als arts.
Ik heb gekeken en lijk wel platter als voor mijn operatie, had gehoopt dat er nog wel wat meer vetweefsel was bijgekomen maar helaas.
Voor nu ben ik heel blij dat het erop zit, en hopelijk ga ik me ook snel beter voelen!
Kan iemand nog vertellen hoe lang het duurt voordat er uitslag is van dat weefselonderzoek?
Sterkte jij ook Vic, moet jij ook een nachtje blijven?
Slaap lekker voor zover het lukt!