Gisteren een consult bij Dr.Niessen gehad.
Zeer sympathieke arts nam de tijd en heeft alles duidelijk uitgelegd.Groot deel had dr.Nanayakkara ook al verteld.
Wat hij ook vertelde ,was dat de dofheid van de ogen en wallen hem bij mij op vielen.Hij zei dit komt natuurlijk door de moeiheid en pijn maar het is een blik die mij steeds opvalt bij de vrouwen met de diagnose ASIA syndroom ;het is een bepaalde blik.Ik vond dit zo opvallend omdat mij man dit ook altijd benoemd als ik me erg slecht voel ,ik hoef ik eigenlijk niks te zeggen,hij ziet het aan"mijn blik".
De aanvraag voor de explantatie zou gelijk opgestuurd worden,toestemming van de zorgverzekering duurt een week.Ik ga zelf in ieder geval maandag even bellen.De wachttijd is 4 tot 6 weken.Verder moet ik nadenken over de lipofilling omdat mijn borsten anders wel ongelijk zullen zijn ,net zoals voor de bv.Hij begreep dat ik alleen met de explantatie bezig ben ,maar gaf aan er toch goed over na te denken omdat hij dit gelijk kan doen.Mocht ik het later willen dan moet ik weer onder narcose,van de narcose heb ik altijd veel last en de kosten zijn dan ook hoger natuurlijk.
Ik heb vakantie dus kan er rustig over nadenken.
Ik hou jullie op de hoogte
XXX Sandra
Explantatie over 5 tot 6 weken door dr. Niessen
Hoi Sandra, ik las je berichtje gisteren pas en nu reageer ik.
Ben blij dat het bijna zover is en hoop dat je het vergoed krijgt. Weet wat je kunt doen als het niet lukt he. In bezwaar gaan!!! http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html
Denk goed na over lipofilling, want het is vervelend als je 2 keer onder het mes moet. Keira deed ook lipofilling meteen na de explantatie en alles ging erg goed. Ook Kipje heeft het gedaan de andere dames deden het een paar jaar na explantatie. Lees alle ervaringen en de info die we hebben staan.
Hoop dat je goed beslist. En mocht je toch wachten dan kan dat ook. maar dan moet je vind ik wel wachten tot je klachtenvrij bent.
En anders een extra vulling in 1 bh?
X KNUFF Luna
Ben blij dat het bijna zover is en hoop dat je het vergoed krijgt. Weet wat je kunt doen als het niet lukt he. In bezwaar gaan!!! http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html
Denk goed na over lipofilling, want het is vervelend als je 2 keer onder het mes moet. Keira deed ook lipofilling meteen na de explantatie en alles ging erg goed. Ook Kipje heeft het gedaan de andere dames deden het een paar jaar na explantatie. Lees alle ervaringen en de info die we hebben staan.
Hoop dat je goed beslist. En mocht je toch wachten dan kan dat ook. maar dan moet je vind ik wel wachten tot je klachtenvrij bent.
En anders een extra vulling in 1 bh?
X KNUFF Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan