Explantatie over 5 tot 6 weken door dr. Niessen

Deel je ervaringen en foto's
sandra

Ongelezen bericht 04 sep 2014 17:56

Gisteren een consult bij Dr.Niessen gehad.
Zeer sympathieke arts nam de tijd en heeft alles duidelijk uitgelegd.Groot deel had dr.Nanayakkara ook al verteld.
Wat hij ook vertelde ,was dat de dofheid van de ogen en wallen hem bij mij op vielen.Hij zei dit komt natuurlijk door de moeiheid en pijn maar het is een blik die mij steeds opvalt bij de vrouwen met de diagnose ASIA syndroom ;het is een bepaalde blik.Ik vond dit zo opvallend omdat mij man dit ook altijd benoemd als ik me erg slecht voel ,ik hoef ik eigenlijk niks te zeggen,hij ziet het aan"mijn blik".

De aanvraag voor de explantatie zou gelijk opgestuurd worden,toestemming van de zorgverzekering duurt een week.Ik ga zelf in ieder geval maandag even bellen.De wachttijd is 4 tot 6 weken.Verder moet ik nadenken over de lipofilling omdat mijn borsten anders wel ongelijk zullen zijn ,net zoals voor de bv.Hij begreep dat ik alleen met de explantatie bezig ben ,maar gaf aan er toch goed over na te denken omdat hij dit gelijk kan doen.Mocht ik het later willen dan moet ik weer onder narcose,van de narcose heb ik altijd veel last en de kosten zijn dan ook hoger natuurlijk.

Ik heb vakantie dus kan er rustig over nadenken.
Ik hou jullie op de hoogte

XXX Sandra
Janneke

Ongelezen bericht 05 sep 2014 14:20

Hoi San , mijn man ziet/zag t ook idd aan mijn gezicht... Is het geen optie om de grotere borst kleiner te maken ... Dat kan ook in 1 operatie .. Knuffel Janneke FLOWER
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 sep 2014 12:34

Hoi Sandra, ik las je berichtje gisteren pas en nu reageer ik.
Ben blij dat het bijna zover is en hoop dat je het vergoed krijgt. Weet wat je kunt doen als het niet lukt he. In bezwaar gaan!!! http://klachtensilicon.forum2go.nl/bezw ... -t669.html
Denk goed na over lipofilling, want het is vervelend als je 2 keer onder het mes moet. Keira deed ook lipofilling meteen na de explantatie en alles ging erg goed. Ook Kipje heeft het gedaan de andere dames deden het een paar jaar na explantatie. Lees alle ervaringen en de info die we hebben staan.
Hoop dat je goed beslist. En mocht je toch wachten dan kan dat ook. maar dan moet je vind ik wel wachten tot je klachtenvrij bent.
En anders een extra vulling in 1 bh?

X KNUFF Luna
sandra

Ongelezen bericht 04 okt 2014 19:38

Ik heb toch besloten de lipofilling gelijk te doen.
Liefst maar alles in 1 keer, dan heb ik het maar gehad.

.
sandra

Ongelezen bericht 04 okt 2014 20:49

Nog even een reactie.Mijn littekens van de vorige operaties(protheses zijn al een keer verwijderd )zijn al groot en niet mooi.Mijn huid geneest erg slecht.Nog meer littekens wil ik eigenlijk niet.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”