Explantatie Angelique 8-4-2013 St. Jansdal in Harderwijk

Deel je ervaringen en foto's
Angelique

Ongelezen bericht 23 apr 2013 13:58

Ik ben net gebeld door dokter Nanayakkara van het VU in Amsterdam. De siliconen hebben mijn immuunsysteem aangetast. Over 2 weken en over 3 maanden weer bloedprikken en over 4 maanden krijg ik de uitslag. Ik heb weer een extra bevestiging gehad dat explantatie de juiste keuze was al wist ik dat natuurlijk al wel. Mijn schildklier ziekte staat los van de siliconen. Ik voel me nu al fitter dan de afgelopen maanden dus het komt vast goed.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
esart88

Ongelezen bericht 23 apr 2013 17:43

goh toch wel schrikken zo'n telefoontje dus idd maar goed dat je ze eruit hebt laten halen!!
Fijn dat je je nu al steeds beter begint te voelen komt vast goed je hebt de juiste keuze gemaakt.

Liefs Es +Liefs+
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 apr 2013 11:02

Lieve Angelique, ik had je berichtje nog niet gelezen. Ben blij om te lezen dat je positief blijft. Je zult echt wel opknappen hoor.
Strekte de komende tijd meisje!

-kiss- Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angelique

Ongelezen bericht 30 apr 2013 19:31

Ik ga er wel vanuit! Thnx
Angelique

Ongelezen bericht 25 mei 2013 11:04

Jeeh ik heb mijn operatie datum! 24 juni word ik geopereerd aan de goedaardige tumor in mijn hals. Ik heb het wel een beetje onderschat hoor! Ik krijg een litteken van bovenkant voorkant oor tot halverwege m'n hals en de kaakchirurg is mij gewoon een halve dag aan het opereren :shock: . Daarna ben ik er helemaal klaar mee en wil ik geen operaties en gekke dingen meer krijgen!

Liefs Angelique

Ik zal binnenkort weer even wat foto's plaatsen want mijn protheses zijn er bijna 8 weken uit.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2013 11:17

Jeetje lieverd, wat een goedoe! Wat naar dit! Kan niet wachten tot je alles achter de rug hebt en dan alles achter je kunt laten. Echt niet leuk zoveel tegelijk.
Hoe voel je je verder?

+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Angelique

Ongelezen bericht 25 mei 2013 22:18

Hey andere lieverd,
Het gaat eigenlijk wel goed. Ik rust s' middags wel regelmatig maar korter dan voor de explantatie en voel me vitter dan de afgelopen maanden. Ik kan ook weer heerlijk op mijn buik slapen haha. Ik wil eerdaags wat superfoods gaan bestellen zodat ik me nog beter ga voelen en ik ben weer begonnen met hardlopen.

Om heel eerlijk te zijn ben ik wel blij dat ik alles tegelijk / achter elkaar heb want dan ben ik er ook sneller weer vanaf. Ik ben wel bang dat ik straks dubbel moet herstellen na de operatie en veel meer last krijg van de narcose maar ja niks aan te doen.

Hoe gaat het met jou?

DIkke knuffel x Angelique
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 mei 2013 08:35

Dat is waar ja, beter alles in 1 x gehad hebben.

Volg je de bioresonantietherapie nog? Had dat in je topic gevraagd gisteren. Reageer daar maar als je wilt, dan is het snel te vinden.

Met mij gaat het heel erg goed!! Heb geen vervelend klachten meer gehad. Mijn nieren hebben even heel erg vervelend gedaan, maar dat is nu zo goed als over. In dat soort gevallen gebruik ik cranberry pillen om de blaas en nieren te ondersteunen. En dat helpt wel degelijk. + Heel veel drinken! Ik had steeds heel veel dorst. Ik heb van die periodes dat ik dat heb. Heel vervelend.
Met mijn handen en armen gaat het ook heel erg goed. Heb wel ongelofelijk veel getikt de afgelopen dagen en ga daar nu weer even mee stoppen, want wil niet weer meer klachten krijgen. Ook met het bellen krijg ik last van de polsen en gisteren was ik net de sos-hulpdienst, hahahaha. Nee, vandaag moet dat wel even minder, want mijn arme polsje voelt dat wel een beetje.

Ben heel erg blij dat het verder de goede kant op lijkt te gaan met je. Een explantatie kan echt wonderen verrichten.

Geniet lekker van je zondag.

Heel veel liefs,
moi! =liefs=
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angelique

Ongelezen bericht 26 mei 2013 15:15

Oh wat fijn te lezen dat het goed gaat zeg! Misschien werkt een headset voor de sos hulpdienst wel of soms wat rustiger aan doen. Heb jij ook moeite met nee zeggen?

Ik ben laatst voor de 2x ontgift met behulp van bioresonantie maar ben niet doorgemeten de vorige keer. Ik voel me wel beter en fitter maar denk dat dat door alles tegelijk komt ( explantatie, chlorella, omega3 en bioresonantie ) maar ik zal zo even kijken bij het topic bioresonantie.

Jij ook fijne zondag!

Liefs Angelique
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 mei 2013 11:15

Angelique schreef:Heb jij ook moeite met nee zeggen?
NEE! :lol: Absoluut niet!
Zo kan het misschien lijken, maar geef heel goed mijn grenzen aan wanneer dat nodig is. Soms ERG luid en duidelijk, hahaha.

Ik kies er voor om dit te doen. Ik voel me heel erg verantwoordelijk voor mijn medemens. Dat kan ik niet laten. Ik neem wel afstand wanneer het teveel wordt. Ik zal wel moeten, want anders heeft niemand wat aan me, inclusief ikzelf.

Dank je wel voor je reactie bij het andere topic pop.

Fijne werkweek!

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angelique

Ongelezen bericht 27 mei 2013 17:48

Hartstikke goed van je! Ik zou willen dat ik dat wat beter zou kunnen. Nee is ook een antwoord en de laatste tijd lukt het me aardig maar nog vaker zeg ik ja haha. Ik ben me er bewust van dus dat is de eerste stap.

Fijne avond.

Liefs Angelique
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 mei 2013 10:06

Dat is zo, alles kost tijd. We groeien allemaal en leren allemaal, iedere dag!

Dag mop! KUS+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 23 jun 2013 12:46

Lieve Angelique,

Ontzettend bedankt voor je hulp! Doe wel rustig aan, want je gezondheid staat op nummer 1!

Morgen word je geopereerd aan de goedaardige knobbel in je hals. Ik wil je bij deze dan ook vast heel veel sterkte wensen!!! GOOD_LUCK We zijn allemaal weer bij je. En vergeet niet goed te herstellen erna. Facebook loopt niet weg hoor. ;)

Hele dikke KUS+ & _Omhelzing
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Angelique

Ongelezen bericht 23 jun 2013 12:54

Bedankt voor je lieve berichtje!

Ik neem morgen mijn groente smoothie met super foods mee naar het ziekenhuis voor na de operatie. Hopelijk herstel ik snel en kan ik snel aan de slag op Facebook. Ik zal proberen om het even rustig aan te doen.

Dikke knuffel en kus Angélique
Luna MKS

Ongelezen bericht 27 jun 2013 11:14

Lieverd, hoe is het nu met je? Hoe ging de operatie?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”