Hoihoi, even over de foto's: ik sta er gewoon met m'n kop op, en het maakt me niks uit. Ik ben geen bekende Nederlander, dus geen haan die er naar kraait!
Ik vind het leuk om mijn genezingsproces te delen, misschien hebben anderen er wat aan. En anders is het gewoon mijn verhaal, met beeld erbij.
Eigenlijk is dit voor het eerst dat ik normale borsten heb. Voor de BV waren ze vervormd door de mastopathia-operaties, daarvoor door de gezwellen, en na de BV...enfin, jullie hebben het gezien.
De problemen met mijn borsten hebben toch een grote rol in mijn leven gespeeld. Het resultaat van de BV was zo'n domper uiteindelijk, ik wilde zo graag eens een keer mooie borsten...en dat had gekund als de prothesen goed waren gekozen, en goed waren geplaatst.
Nu wil ik helemaal geen prothesen meer. Je voelt ze zitten, het is niet zo dat je opeens normale, echte, mooie borsten hebt. Het kan er heel mooi uitzien, maar prothesen voel je.
En ja...je kunt er dus ook ziek van worden. Ziek was ik niet, maar na de explantatie verdwenen wel mooi die kleine kwaaltjes...spierpijnen, gewrichtspijnen!
Ik begrijp het goed hoor, dat het eng voelt om foto's te plaatsen. En als het niet goed voelt moet je het ook gewoon niet doen.
Maar mij maakt het helemaal niks uit, ik doe het graag!