Explantatie Marie door dokter Kappel (met foto's verwijderde implantaten)

Deel je ervaringen en foto's
Lala

Ongelezen bericht 09 mar 2021 19:10

WabiSabi schreef:
09 mar 2021 17:46
Het is toch eigenlijk gekkenwerk dat we die dingen in ons lichaam lieten plaatsen. Het zou verboden moeten worden.
Ja echt hè!
Gelukkig wordt het steeds minder populair om siliconen te plaatsen.
Kleine borsten en een grote kont zijn nu de trend volgens mij.😂
Marie

Ongelezen bericht 09 mar 2021 19:33

Lien schreef:
09 mar 2021 16:13
Wie weet door de zwangerschap en borstvoeding dat je toch wat hebt 'bijgekregen', hopen dat het zo blijft! En straks doet een 2e zwangerschap vast ook goed voor je echte borsten! Wat zal het leuk zijn als je dan weer borstvoeding kan geven en misschien wel weer een vol cupje hebt!
Ik heb beide implantaten 175cc, maar dacht altijd dat ze 125cc hadden geplaatst. Best wel vergelijkbaar met jouw protheses dus! En goed idee van die 2 afspraken, dat ga ik doen :)
Ik kijk er enorm naar uit! Vind het zo eng dat de rechter lek is, hij mag er van mij zsm uit!
Jij lekker aansterken, ik lees dat kippenbouillon heel goed voor je herstel is. Rustig aan en veel beterschap!
Xx
Dat hoop ik ook ja! Mijn man vindt ze nu al mooi gelukkig. Hij zei ook tegen mij dat ik helemaal geen bh's met veel vulling hoef te gaan dragen, omdat dit ook al heel mooi is.
Het lijkt me echt heel mooi om borstvoeding zonder siliconen te kunnen geven. Echt waar, ik moet er gewoon niet aan terugdenken dat m'n zoontje ruim een half jaar borstvoeding heeft gehad terwijl ik nog siliconen had... Had ik het toen maar geweten... Gelukkig oogt hij heel gezond en ik was ook echt blij dat de protheses nog heel waren.
Onze protheses zijn qua grootte inderdaad bijna hetzelfde. Jij hebt ook McGhans toch? Ik kan me goed voorstellen dat je die troep er zo snel mogelijk uit wil hebben! Helemaal nu je weet dat er 1 gescheurd is.
Mijn herstel gaat goed gelukkig. Vandaag heb ik ook alweer een stukje buiten gewandeld en wat kleine dingetjes in huis gedaan, zoals was vouwen. Wel heb ik vanmiddag nog 2 uur geslapen. Ik merk dat ik snel moe ben als ik iets heb gedaan.
Kippenbouillon neem ik niet, want ik ben vegetariër, maar ik neem wel veel groente- en fruitshakes ;)
Laatst gewijzigd door Marie op 15 mar 2021 16:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Lien

Ongelezen bericht 10 mar 2021 16:39

Hi lieve Marie
Hopelijk gaat het weer een beetje beter vandaag en wat ben ik blij voor jou dat je tevreden bent en je man je ook nog steeds mooi vindt! Dat is toch heel fijn om te horen! Het valt me op dat jij, ukkie, wabisabi en ik allemaal weinig hebben van onszelf. Eigenlijk goed te begrijpen maar ik dacht altijd dat ik (een van de) de enige was.
Succes en beterschap!
Ik heb trouwens mentor implantaten, destijds geplaatst in het ziekenhuis, vandaar dat ik dacht dat ze echt wel heel goed zouden zijn. Zegt dus ook niets blijkt nu.

Lieve groetjes,
Marie

Ongelezen bericht 10 mar 2021 17:09

Lien schreef:
10 mar 2021 16:39
Hi lieve Marie
Hopelijk gaat het weer een beetje beter vandaag en wat ben ik blij voor jou dat je tevreden bent en je man je ook nog steeds mooi vindt! Dat is toch heel fijn om te horen! Het valt me op dat jij, ukkie, wabisabi en ik allemaal weinig hebben van onszelf. Eigenlijk goed te begrijpen maar ik dacht altijd dat ik (een van de) de enige was.
Succes en beterschap!
Ik heb trouwens mentor implantaten, destijds geplaatst in het ziekenhuis, vandaar dat ik dacht dat ze echt wel heel goed zouden zijn. Zegt dus ook niets blijkt nu.

Lieve groetjes,
Herkenbaar hoor Lien! Ik dacht ook dat het echt zeldzaam was dat ik zo plat was. En destijds zag ik voor m'n gevoel ook alleen maar vrouwen met borsten en nooit een vrouw die ook niks had. De laatste tijd valt het me juist op dat er zoveel vrouwen zijn die niks/weinig hebben. Gek is dat he?
Lien

Ongelezen bericht 11 mar 2021 19:17

Hoi Marie,
Hoe gaat het nu met je? Ik las ergens dat het vanaf dag 4 na explantatie wel weer te doen is thuis,.. Hoop dat dit bij jou ook zo is en je je goed voelt!
Liefs xx
Marie

Ongelezen bericht 11 mar 2021 19:37

Lien schreef:
11 mar 2021 19:17
Hoi Marie,
Hoe gaat het nu met je? Ik las ergens dat het vanaf dag 4 na explantatie wel weer te doen is thuis,.. Hoop dat dit bij jou ook zo is en je je goed voelt!
Liefs xx
Hoi Lien,

Het gaat goed met me, bedankt voor het vragen. Ik merk wel dat ik nog snel moe ben en slaap ook nog 's middags, maar ik kan al wat taakjes in huis doen. Ik merk dat ik m'n armen steeds makkelijker kan bewegen zonder pijn. Dingen tillen en zo doe ik nog niet (op lichte dingen na). Verder wandel ik 's middags een stukje buiten en dat gaat ook goed. Ik heb alleen veel last van jeuk van de littekens, maar dat is een goed teken :)

Liefs
Lien

Ongelezen bericht 22 mar 2021 07:20

Lieve Marie,
Succes vandaag bij Dr Kappel! De eerste controle nadien volet toch weer als een mijlpaal. Hopelijk heb je geen verklevingen of hier last van.
Bedoel je daarmee littekenweefsel wat aan elkaar gaat vergroeien? Ik duim voor niet voor je. De pc van het ziekenhuis vertelde mij dat dit bij mij zou gaan gebeuren. We gaan het zien.

Vele succes! Xx lien
Marie

Ongelezen bericht 22 mar 2021 19:55

Lien schreef:
22 mar 2021 07:20
Lieve Marie,
Succes vandaag bij Dr Kappel! De eerste controle nadien volet toch weer als een mijlpaal. Hopelijk heb je geen verklevingen of hier last van.
Bedoel je daarmee littekenweefsel wat aan elkaar gaat vergroeien? Ik duim voor niet voor je. De pc van het ziekenhuis vertelde mij dat dit bij mij zou gaan gebeuren. We gaan het zien.

Vele succes! Xx lien
Nog bedankt! De controle was goed. Dr. Kappel heeft precies op de oude littekens gesneden, dus ze zijn ook niet groter geworden. Ik vond ze er netjes uitzien. Over 3 weken mag ik littekenzalf gaan gebruiken. Ik vroeg haar nog om advies en ze zei dat anderen goede ervaringen hebben met bio oil.
Ik was zo blij dat de littekens er zo mooi uitzagen, dat ik helemaal vergeten ben te vragen of ze naar die knobbel wilde kijken... Ik blijf het maar gewoon masseren en hoop dat het dan een keer verdwijnt. Hoe is het met jou Lien? (Ik zal zo je topic weer even lezen.)
Lien

Ongelezen bericht 23 mar 2021 08:32

Lieve Marie,
Wat fijn dat ze zo mooi heeft geopereerd en je niet meer/langere littekens hebt! Weer een geruststelling.
Wat voor knobbel heb jij? Ik heb nu een soort ewrtje aan de zijkant van de borst (okselkant), en maak me gelijk zorgen. Maar goed, knobbels en bobbels horen er even bij..
Jij gaat weer aan het werk nu dacht ik? Succes alvast! Zal wel gek zijn, na zo'n gebeurtenis weer doen alsof er niets aan de hand is. Over naar de orde van de dag.
Lieve groetjes,
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”