Ja echt hè!
Gelukkig wordt het steeds minder populair om siliconen te plaatsen.
Kleine borsten en een grote kont zijn nu de trend volgens mij.
Dat hoop ik ook ja! Mijn man vindt ze nu al mooi gelukkig. Hij zei ook tegen mij dat ik helemaal geen bh's met veel vulling hoef te gaan dragen, omdat dit ook al heel mooi is.Lien schreef: ↑09 mar 2021 16:13Wie weet door de zwangerschap en borstvoeding dat je toch wat hebt 'bijgekregen', hopen dat het zo blijft! En straks doet een 2e zwangerschap vast ook goed voor je echte borsten! Wat zal het leuk zijn als je dan weer borstvoeding kan geven en misschien wel weer een vol cupje hebt!
Ik heb beide implantaten 175cc, maar dacht altijd dat ze 125cc hadden geplaatst. Best wel vergelijkbaar met jouw protheses dus! En goed idee van die 2 afspraken, dat ga ik doen
Ik kijk er enorm naar uit! Vind het zo eng dat de rechter lek is, hij mag er van mij zsm uit!
Jij lekker aansterken, ik lees dat kippenbouillon heel goed voor je herstel is. Rustig aan en veel beterschap!
Xx
Herkenbaar hoor Lien! Ik dacht ook dat het echt zeldzaam was dat ik zo plat was. En destijds zag ik voor m'n gevoel ook alleen maar vrouwen met borsten en nooit een vrouw die ook niks had. De laatste tijd valt het me juist op dat er zoveel vrouwen zijn die niks/weinig hebben. Gek is dat he?Lien schreef: ↑10 mar 2021 16:39Hi lieve Marie
Hopelijk gaat het weer een beetje beter vandaag en wat ben ik blij voor jou dat je tevreden bent en je man je ook nog steeds mooi vindt! Dat is toch heel fijn om te horen! Het valt me op dat jij, ukkie, wabisabi en ik allemaal weinig hebben van onszelf. Eigenlijk goed te begrijpen maar ik dacht altijd dat ik (een van de) de enige was.
Succes en beterschap!
Ik heb trouwens mentor implantaten, destijds geplaatst in het ziekenhuis, vandaar dat ik dacht dat ze echt wel heel goed zouden zijn. Zegt dus ook niets blijkt nu.
Lieve groetjes,
Hoi Lien,
Nog bedankt! De controle was goed. Dr. Kappel heeft precies op de oude littekens gesneden, dus ze zijn ook niet groter geworden. Ik vond ze er netjes uitzien. Over 3 weken mag ik littekenzalf gaan gebruiken. Ik vroeg haar nog om advies en ze zei dat anderen goede ervaringen hebben met bio oil.Lien schreef: ↑22 mar 2021 07:20Lieve Marie,
Succes vandaag bij Dr Kappel! De eerste controle nadien volet toch weer als een mijlpaal. Hopelijk heb je geen verklevingen of hier last van.
Bedoel je daarmee littekenweefsel wat aan elkaar gaat vergroeien? Ik duim voor niet voor je. De pc van het ziekenhuis vertelde mij dat dit bij mij zou gaan gebeuren. We gaan het zien.
Vele succes! Xx lien