Hey leeftijdsgenootJanneke schreef:Hey lieve Ginny, Eerst ....Marlou was / is een engel... 2des mijn getob begon in die zelfde tijd,en ik hou 't op onwetendheid.. Ik denk aan de squeeze die ik in 1990 heb ondergaan (hard knijpen om het kapsel te "breken" Hoe mooi soepel was het daarna ! Iedereen blij... echter de boel was zó kapot geknepen dat er 3 operaties nodig waren om het weer op te kalefateren ! Van dit soort gevallen zullen de meeste PC's toch echt wel geleerd hebben , een squeeze bijv. zal niet eer worden uitgevoerd . BTW mijn toenmalige Dr (Wijtthof / Delft ) was toen voorzitter van de vereniging Plastisch Chirurgen ,niet de eerste de beste.. Dag ,Knuffie Janneke

Marlou de tijd en energie die ze erin gestopt heeft... al die verhalen van bange vrouwen aan de telefoon en persoonlijk beantwoorden, respect!
Mijn maag draait om als ik aan die squeeze denk, in deze tijd kan je bijna niet geloven dat dit soort praktijken ooit gebeurden.
Maar ja hoeveel medicijnen zijn er niet voorgeschreven, waarvan de gevolgen nog generaties lang te zien zijn.
Ik noemde het onkunde, maar onwetendheid is een beter woord.
Knuffie terug meis
Ginny