Eindelijk.....Ze zijn eruit!!!! Door van Loenen
-
Angel
Gisteren bij de huisartsen post geweest.IK kreeg ook nog koorts en ik vertrouwde het niet meer.OOk omdat ik nog steeds zo hoest.
Omdat ik dus geopereerd was zijn er long foto's gemaakt maar gelukkig was daar niks op te zien.Nu heb ik een antibiotica kuurtje gekregen, maar ik moet daarbij ook nog paracetamol innemen, want anders trek ik het echt niet.Ze denken dat ik een bronchitis heb aan mijn bovenste luchtwegen en daarboven op een griep heb gekregen.
Voel me echt heel belabberd.
Omdat ik dus geopereerd was zijn er long foto's gemaakt maar gelukkig was daar niks op te zien.Nu heb ik een antibiotica kuurtje gekregen, maar ik moet daarbij ook nog paracetamol innemen, want anders trek ik het echt niet.Ze denken dat ik een bronchitis heb aan mijn bovenste luchtwegen en daarboven op een griep heb gekregen.
Voel me echt heel belabberd.
Zie je nou! Er waren meer dames met longontsteking. Ben blij dat het in ieder geval niet zo erg is nog.
Pas goed op jezelf ok?
+beterschap+ Luna
Pas goed op jezelf ok?
+beterschap+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
-
Angel
Daar begon ik mij ook al zorgen om te maken Luna, en vreselijke spierpijn, vooral in mijn rug en benen.Kortom...Een gehele malaise..Bah, wat baal ik hier van!Luna schreef:Zie je nou! Er waren meer dames met longontsteking. Ben blij dat het in ieder geval niet zo erg is nog.
Pas goed op jezelf ok?
+beterschap+ Luna
liefs Angel
-
Angel
NU al 4 dagen koorts...gisterenavond was hij 39 vanmorgen weer begonnen met 38.Kan bijna niet eten alles smaakt vies.Morgen had ik naar de bedrijfsarts gemoeten maar ik zeg het af.Afgelopen nacht werd ik af en toe wakker omdat ik ontzettend lag te zweten, ik dacht...hehe...ik zweet het eruit , maar ik weet alweer genoeg...
Mijn hoesten is wel voor 70 % verminderd, dus de anti biotica werkt wel.
liefs Angel
Mijn hoesten is wel voor 70 % verminderd, dus de anti biotica werkt wel.
liefs Angel
-
Angel
Vandaag...dag 5 met koorts.Rond de 39 graden in de avond, overdag rond de 38.
Vraag me af waarom ik dit hier schrijf, leest iemand dit wel
Vanmiddag MOET ik terug naar de huisarts op aanraden van de assistente.
Vraag me af waarom ik dit hier schrijf, leest iemand dit wel
Natuurlijk lezen we het lieverd.
Serkte met alles!
_Omhelzing Luna
Serkte met alles!
_Omhelzing Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
We lezen het echt wel hoor, ik persoonlijk heb momenteel niet echt veel rust en tijd om te reageren momenteel.
Wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent zeg!! Eigenlijk niet zo gek, het is niet niks dus je weerstand is extra laag nu. En inderdaad longklachten komt vaker voor bij silicone vergiftiging en na operatie. Dubbele kansen dus
Ik weet als geen ander hoe vervelend bronchitus is. Heb een aantal jaren achter mekaar al chronische bronchitus. Waarschijnlijk een cadeautje van meneer PIP want had voorheen NOOIT longklachten.
Ziek lekker uit en hou de koorts goed in de gaten hoor!!! ls je merkt dat het hoesten al minder is dan is de kans groot dat de koorts binnenkort ook zakt. Houd moed!!
Liefs,
Sabrah
Wat ontzettend vervelend dat je zo ziek bent zeg!! Eigenlijk niet zo gek, het is niet niks dus je weerstand is extra laag nu. En inderdaad longklachten komt vaker voor bij silicone vergiftiging en na operatie. Dubbele kansen dus
Ik weet als geen ander hoe vervelend bronchitus is. Heb een aantal jaren achter mekaar al chronische bronchitus. Waarschijnlijk een cadeautje van meneer PIP want had voorheen NOOIT longklachten.
Ziek lekker uit en hou de koorts goed in de gaten hoor!!! ls je merkt dat het hoesten al minder is dan is de kans groot dat de koorts binnenkort ook zakt. Houd moed!!
Liefs,
Sabrah
-
Angel
Afgelopen week voor nacontrole geweest, nog steeds pijn, vooral in de linkerborst.
Volgens dr van Loenen komt deze pijn omdat er nogal wat kalk plekken in die borst zaten, en ze dus behoorlijk heeft moeten spitten in die borst.
Ook vertelde ze dat de protheses behoorlijk aan het zweten waren maar niet lekten!Ze heeft ALLES kunnen verwijderen.
Nu las ik net dat kalkplekken kanker verwekkend kunnen zijn...en als je dat heb gehad dat je dan om de twee jaar een onderzoek( mammo grafie) moet vragen?Iemand nog meer ervaring met kalk plekken?Ik mag nog niet werken, moet zeker nog 4 weken thuis blijven, gelukkig is mijn bedrijfsarts daarmee akkoord gegaan.
Ik heb dit erover gevonden...
http://www.goedgezond.be/2008/09/22/wat ... -de-borst/
Wat vinden jullie hiervan?
Volgens dr van Loenen komt deze pijn omdat er nogal wat kalk plekken in die borst zaten, en ze dus behoorlijk heeft moeten spitten in die borst.
Ook vertelde ze dat de protheses behoorlijk aan het zweten waren maar niet lekten!Ze heeft ALLES kunnen verwijderen.
Nu las ik net dat kalkplekken kanker verwekkend kunnen zijn...en als je dat heb gehad dat je dan om de twee jaar een onderzoek( mammo grafie) moet vragen?Iemand nog meer ervaring met kalk plekken?Ik mag nog niet werken, moet zeker nog 4 weken thuis blijven, gelukkig is mijn bedrijfsarts daarmee akkoord gegaan.
Ik heb dit erover gevonden...
http://www.goedgezond.be/2008/09/22/wat ... -de-borst/
Wat vinden jullie hiervan?
Hoi Angel,
Je hebt een verkeerde term gebruikt, want zweten is lekken!! Wat jij bedoelde is dat van Loenen zei dat ze flink hadden doorgezweten, maar intact waren. Dus geen scheur hadden.
Ze heeft alles kunnen verwijderen zeg je. Je hebt de implantaten heel lang in je lijf gehad. Ze lekten al veel langer natuurlijk. Gelukkig is er ook nog het kapselweefsel dat een hoop opvangt.
Heeft dr. van Loenen je verder niets gezegd over de kalkplekken? Denk zelf niet dat je je heel erg druk moet maken hoor. Niet meteen van het ergste uitgaan in ieder geval. Daar heb je niets aan. Als er echt iets goed mis was, dan had van Loenen je dat wel meteen gezegd denk ik.
Waarom heb je van Loenen niet gevraagd wat je moet doen? De kalkplekken kunnen door van alles zijn ontstaan en het hoeft zeker niet te leiden tot kanker. Vooral vrouwen boven de 50 hebben dit meer. Daarom moeten vrouwen ook om de 2 jaar meedoen aan het bevolkingsonderzoek.
Dr. van Loenen stuurt jouw dossier vast en zeker naar je huisarts en anders moet je een kopie vragen en deze zelf aan je huisarts geven en kijken of er verder nog onderzoeken gedaan moeten worden. Maak er dus werk van. Vraag je dossier op en ga ermee naar de huisarts. + Laat je arbo-arts dit ook weten.
Wat is nou 4 weken?? Je hebt veel langer de tijd nodig om te herstellen. Ze moesten zelf eens een keer doormaken wat wij moeten doorstaan en dat piepen ze wel anders.
Heel veel sterkte lieve Angel.
Liefs, Luna
Je hebt een verkeerde term gebruikt, want zweten is lekken!! Wat jij bedoelde is dat van Loenen zei dat ze flink hadden doorgezweten, maar intact waren. Dus geen scheur hadden.
Ze heeft alles kunnen verwijderen zeg je. Je hebt de implantaten heel lang in je lijf gehad. Ze lekten al veel langer natuurlijk. Gelukkig is er ook nog het kapselweefsel dat een hoop opvangt.
Heeft dr. van Loenen je verder niets gezegd over de kalkplekken? Denk zelf niet dat je je heel erg druk moet maken hoor. Niet meteen van het ergste uitgaan in ieder geval. Daar heb je niets aan. Als er echt iets goed mis was, dan had van Loenen je dat wel meteen gezegd denk ik.
Waarom heb je van Loenen niet gevraagd wat je moet doen? De kalkplekken kunnen door van alles zijn ontstaan en het hoeft zeker niet te leiden tot kanker. Vooral vrouwen boven de 50 hebben dit meer. Daarom moeten vrouwen ook om de 2 jaar meedoen aan het bevolkingsonderzoek.
Dr. van Loenen stuurt jouw dossier vast en zeker naar je huisarts en anders moet je een kopie vragen en deze zelf aan je huisarts geven en kijken of er verder nog onderzoeken gedaan moeten worden. Maak er dus werk van. Vraag je dossier op en ga ermee naar de huisarts. + Laat je arbo-arts dit ook weten.
Wat is nou 4 weken?? Je hebt veel langer de tijd nodig om te herstellen. Ze moesten zelf eens een keer doormaken wat wij moeten doorstaan en dat piepen ze wel anders.
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Angel
Hallo Luna,Luna schreef:Hoi Angel,
Liefs, Luna
Ik heb er niet naar gevraagd omdat ik niet wist wat kalkplekken inhielden.En verder zei dr van Loenen er ook niks over, alleen dat er nogal wat plekken inzaten, en dat ik daarom nog steeds pijn heb in die borst.
Ik zal deze week wel eens bellen naar het Slotervaart en vragen om mijn dossier!
Ik heb dit al aan mijn arbo arts laten weten, ook dat ik nog steeds pijn heb.Daarom mag ik nu nog 4 weken huis blijven, dan zal het wel weer werken worden, heel langzaam aan opbouwen.
Liefs,
Angel
Goed van je dat je je dossier opvraagt!
Hier lees je iets over kalkplekken: https://borstkanker.nl/nl/kalkspatjes
Hier lees je iets over kalkplekken: https://borstkanker.nl/nl/kalkspatjes
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Angel
Hallo Wendy,Wendy schreef:Hey Angel, hoe gaat het nu met je? -love-
Ik kan nu eindelijk zeggen dat het beter gaat, de pijn wordt minder en afgelopen nacht zelfs zonder sport bh geslapen.Dat was twee weken geleden nog ondenkbaar.
Voel me nu ook iets fitter, maar dat heeft nog een lange nasleep.Ik ben ook behoorlijk ziek geweest na de operatie, ruim een week 39 graden koorts en bronchitis.Maar nu knap ik op...Fijn hoor!
Hoe gaat het met jou?
Liefs,
Angel
Goed om te horen Angel! Ik heb na de operatie ook een flinke terugslag gehad eerst (maar niet zo erg als jou!) maar daarna begon ik echt op te knappen! Ik voel mij nu veel beter, minder pijnklachten en minder moe. Maar soms komen de 'oude' klachten wel weer de kop op steken, vooral als ik een virus oploop. Die narcose is trouwens ook niet niks hoor, probeer zo veel mogelijk rust te nemen zo lang het nog kan!
Liefs Wendy
Liefs Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius