AmbervdV schreef: ↑31 mei 2019 23:28
Fijn dat het beter gaat. Kan je ook alweer wat in het huishouden doen? Of werken misschien? Heb je ook voor en na foto's geplaatst? Ben zelf bijna aan de beurt, dus super benieuwd
Ik kon na ongeveer 10 dagen licht huishoudelijk werk doen. Wel dingetjes afstoffen/ afnemen, wasje opvouwen of strijken, maar moest daarna echt wel even rusten. Stofzuigen of dweilen doe ik zes weken niet. Ik heb een hele lieve man die dat graag voor mij doet

Afgelopen vrijdag heb ik toch de bedden verschoond en hier heb ik ‘s nachts veel last van gehad. Ik had drukkende pijn op mijn borst en in mijn rug tet hoogte van mijn bh bandje. Ik ben er zaterdag ook de hele dag niet lekker van geweest.
Werken doe ik nog niet. Ik heb direct aangegeven dat ik twee weken niets mocht. Dinsdag is het 14 dagen geleden en als op de controle alles goed blijkt te zijn ga ik woensdag werken. Ik geef wel heel duidelijk aan dat ik gedurende 6 weken niet mag tillen.
Ik heb nog geen foto’s geplaatst omdat ik eigenlijk ook graag de foto’s van voor de borstvergroting wil plaatsen. Ik vindt mijn borsten nu mooier dan voor de borstvergroting. (En dat had ik absoluut niet verwacht) Ik vindt ze minder mooi zonder protheses, maar ze voelen veel prettiger. Lekker zacht en natuurlijk. (En volgens mij zijn ze ook gevoeliger tijdens de sex

Mijn man mag er nog niet echt aanzitten, maar ik voel me ontzettend vrouwelijk (en dat was toch wel iets waar ik ontzettend tegen op zag

)
Ik heb net de hechtpleister verwijderd (op dag 12) en ook de wond ziet er goed uit. De hechtpleisters zaten echt nog vast. Ik wilde niet wachten tot de controle omdat ik nogal snel flauwval. Nu ga ik er iets rustiger naar toe. Wel is de snede groter dan bij de borstvergroting, maar hij ziet er heel rustig uit.
Wanneer wordt jij geholpen?
Heel veel sterkte en succes alvast

.
Groetjes Linda