Oh toevallig op dezelfde dag! Ik Savonds.Emke2000 schreef: ↑04 jan 2020 17:08Ik ook 20 januari.
Vind ik ook wel fijn, want een borst gaat minder dan de andere... lijkt of daar weefsel mist en het van binnen vastzit of zo. Vooral als ik naar voren hang zie je dat goed, andere vorm en trekt en soort deuken. Andere borst stuk groter en veel mooier van vorm. Ik heb ook het idee dat van Selms iets zei op de uitslaapkamer, alleen geen idee wat
.
Gaat het bij jou nog allemaal goed? Ook de pleisters er nog op? Draag jij altijd dag en nacht topje of sport bh?
Het gaat goed, blauwe plekken bijna weg. Maar wel één zachte borst en een hardere/stevigere borst waar denk ik meer vocht in zit. Dus ik verwacht dat die dan ook nog wat slapper/leger gaat worden.. Pijn heb ik nauwelijks. Probeer het een beetje te masseren maar vind ik niet zo prettig. Draag sinds gister weer even de sportbh van de kliniek, ff wat meer compressie voor de "vochtborst" en drink veel brandnetelthee.. Tot nu toe ook snachts steeds een top aan gehad, vind ik toch fijner.
Als ik voorover hang trekt de zachtere borst onder m'n tepel ook een beetje gek, met een deukje.. Ik probeer het gewoon wat tijd te geven.
De Pleisters zitten er nog op ja!