Hi..
Ik heb niet veel vocht meer volgens mij.. behalve nog een opgezette bovenbuik, misschien is het vocht naar beneden gezakt?! Ik heb gister mij pleisters verwijderd, mocht na een week en ik kreeg ineens de angst dat de pleisters zouden vergroeien met korstjes.. de wonden zijn netjes dicht alleen links nog wat minder genezen. Had wel meteen het gevoel dat de stevigheid weg was, de pleisters hadden natuurlijk ook een extra functie maar vandaag ging dit goed, wel nog een droog steriel gaasje op gedaan..
Ik hoop over 1,5 week wel weer aan de slag te gaan, moet wel haalbaar zijn denk ik. Ik heb geen problemen met bewegen van mijn armen enzo.. en kan eigenlijk alles. Moet wel smiddags nog rustmomenten pakken. Ik blijf erg veel last houden van mijn nek en hals/keel klieren.. rugpijn lijkt minder..
Ja, selerij sap, het is vreselijk smerig eerljjk gezegd maar het doet me wel goed. Ik drink het al langer en eerder ook consequent elke ochtend, ik kreeg zeker meer energie en mijn brainfog nam duidelijk af.. ik heb het nu in huis maar staat me beetje tegen omdat het zo goor is

maar weet dat het werkt dus moet me er even toe zetten. Vanmorgen weer gedronken en best een “goede” dag gehad.
Bedankt voor de tips van de sites.. ga ze eens bezoeken.
Weet even niet welke fysieke klachten jij nog meer had volgens mij ook een best lijstje toch? Merk jij hier al verschil in?