Ik snap je twijfel Maja. Dr Niessen verwijderd idd liever zo weinig mogelijk omdat hij geen schade wil toebrengen aan onderliggend gezond weefsel. Hij is van mening dat het beetje siliconen dat eventueel in het kapsel zit, in het niet valt bij het grote implantaat.Maja34 schreef: ↑26 feb 2019 16:13Hoi Bieberd,
Wat goed om te lezen dat je herstel voorspoedig verloopt en hoe jouw ervaring is. Met tranen in mijn ogen gelezen.. ik moet nog en kan me het zo goed voorstellen.
Heb je uiteindelijk het kapsel gezien wat Niessen eruit heeft gehaald? of een foto?
Ik ben ook op consult geweest bij niessen en hij heeft tegen mij gezegd dat hij dun kapsel echt niet verwijderd. Ik wil het echt zoveel mogelijk laten verwijderen.. dat is mijn enige twijfel bij Niessen.
Liefs, Maja
Hij wilde bij mij wel zoveel mogelijk kapsel verwijderen tijdens de ingreep omdat dat mij een veiliger gevoel gaf. Maar hij blijft idd af van kapselweefsel wat op je ribben en tussenribspieren zit. Dit is namelijk helemaal vergroeid met elkaar en met allerlei haarvaatjes etc en dat dit dan weer grotere kans geeft op complicaties zoals nabloedingen etc.
Ik heb verder niet om foto's gevraagd. Ik heb vertrouwen in hem dat hij heeft gedaan wat hij kon.