Bedankt voor alle steun,dat doet me echt goed.
De operatie viel mee,alleen de drains,was even gevoelig toen ze eruit getrokken werden.
Ze hebben er een verdoving in gespoten voor anderhalve dag dus de pijn valt reuze mee!
Alleen moest ik wel even een paar keer slikken van het resultaat,tis echt leeg en verschrompeld:(
Maar ik sta er wel achter hoor,mijn gezondheid gaat voor,ik heb alleen even wat tijd nodig om het te verwerken.
Maandag ga ik me eigen storten op het ontgiften enz...,gelijk een beetje afleiding!
Maar ik vind het heel fijn om te lezen dat jullie het begrijpen,een hoop artsen geloven het echt niet namelijk,en zeggen dat er nog steeds geen bewijs is!!!
Bedankt voor de lieve berichtjes xxxxx
Liefs Esmiralda thanks
Explantatie over 2 weken!! Door dr. Ijselstein
Hoi Esmiralda,esmiralda schreef:Bedankt voor alle steun,dat doet me echt goed.
De operatie viel mee,alleen de drains,was even gevoelig toen ze eruit getrokken werden.
Ze hebben er een verdoving in gespoten voor anderhalve dag dus de pijn valt reuze mee!
Alleen moest ik wel even een paar keer slikken van het resultaat,tis echt leeg en verschrompeld:(
Maar ik sta er wel achter hoor,mijn gezondheid gaat voor,ik heb alleen even wat tijd nodig om het te verwerken.
Maandag ga ik me eigen storten op het ontgiften enz...,gelijk een beetje afleiding!
Maar ik vind het heel fijn om te lezen dat jullie het begrijpen,een hoop artsen geloven het echt niet namelijk,en zeggen dat er nog steeds geen bewijs is!!!
Bedankt voor de lieve berichtjes xxxxx
Liefs Esmiralda thanks
Fijn om te lezen dat de operatie is meegevallen.
Jammer dat je schrikt van het resultaat, maar een mooie bh doet veel.
Neem de tijd om er aan te wennen, en je borsten veranderen nog, weet ik uit ervaring
Die verdoving heb ik niet gehad, maar ik vond de pijn erg meevallen, daarvoor had ik veel meer last.
Succes met je herstel en doe het rustig aan!
Liefs Ginny
FLOWER FLOWER
Hoi lieve Esmiralda,
Ben heel erg blij voor je dat alles goed is gegaan.
Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van je borsten. Ik had precies hetzelfde!
Het zag er echt niet uit meteen na de operatie, maar na een paar weken trok het wel goed bij hoor.
Als je wilt laat ik je mijn foto's zien van 7 maanden na de explantatie.
Ik had ze 2 jaar lang op het forum staan, maar pas geleden weggehaald, want veel mensen weten dat ik Luna ben en ik vind het niet zo'n prettig idee dat die mijn borsten kunnen zien.
Het komt goed, het ergste trekt bij echt!
Sterkte en herstel snel ok?
XXX 1000X maal! + +LOVE+
Ben heel erg blij voor je dat alles goed is gegaan.
Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken van je borsten. Ik had precies hetzelfde!
Het zag er echt niet uit meteen na de operatie, maar na een paar weken trok het wel goed bij hoor.
Als je wilt laat ik je mijn foto's zien van 7 maanden na de explantatie.
Ik had ze 2 jaar lang op het forum staan, maar pas geleden weggehaald, want veel mensen weten dat ik Luna ben en ik vind het niet zo'n prettig idee dat die mijn borsten kunnen zien.
Het komt goed, het ergste trekt bij echt!
Sterkte en herstel snel ok?
XXX 1000X maal! + +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hoi Esmiralda,
Ik snap dat het even wennen is,ik heb het ook.
Ik heb dan wel de lipofilling gehad om zoveel mogelijk symmetrie te krijgen.Ze zijn nog verschillend en dat zal wel blijven.Het is nu een week geleden.Het belangrijkste is je beter gaan voelen,ik hoop dat dat ook snel bij jou gaat gebeuren.
Liefs Sandra
Ik snap dat het even wennen is,ik heb het ook.
Ik heb dan wel de lipofilling gehad om zoveel mogelijk symmetrie te krijgen.Ze zijn nog verschillend en dat zal wel blijven.Het is nu een week geleden.Het belangrijkste is je beter gaan voelen,ik hoop dat dat ook snel bij jou gaat gebeuren.
Liefs Sandra