Explantatie McGhan,operatieverslag in ziekenhuis, welke?

Deel je ervaringen en foto's
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 jun 2013 16:16

Lieve Kim,
Heb je het al geopend? Het is echt geen aanrader, helemaal niet zelfs.
Ik heb niets erover terug kunnen vinden hoor, maar het merk zegt mij eigenlijk al genoeg. Niet dat dit een verkeerd merk is, maar voor sommige dingen dus wel. We moeten goed opletten of de visolie wel zuiver genoeg is. Heel veel visolie capsules zijn van midere kwaliteit en dan krijg je eigenlijk meer gifstoffen binnen. Gifstoffen uit de zee worden in het vetweefsel van de vissen opgeslagen en daar wordt de olie van gemaakt. Goede visolie caps komen van gezuiverde visolie.
Verder is het belangrijk dat de hoeveelheden GLA hoog genoeg zijn als je wel voor een 3,6 cap kiest. Ik zou het niet gebruiken als ik jou was. Maar je moet uiteindelijk zelf beslissen natuurlijk.

Nou, doeg pop, fijn weekend verder!

Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Kim1986

Ongelezen bericht 19 jun 2013 16:00

Thanx Luna voor je tip,ik gebruik ze toch maar niet ;)
Het is alweer een maand geleden dat de explantatie plaatsvond en ik voel me echt prima! Helemaal geen pijn meer,gewend aan mijn borstjes en zelfs best tevreden daarover! Ik had echt gedacht dat het me heel erg zou tegenvallen die kleine borsten,maar het valt goed mee. Ik had met de borstvergroting d70,nu heb ik b75,op de een of andere manier is er iets meer aan de zijkant gaan zitten waardoor ik nu een 75 nodig heb,anders komt er aan de zijkant wat uit ;) Ik sta ervan versteld hoe goed mijn huid zich heeft hersteld. Ik heb echt geen slappe borsten gekregen,zelfs best nog wel strak en mijn littekens zijn na een maand al heeeel goed bijgetrokken!
Ik draag wel topjes onder mijn kleding waar voorgevormde cups in zitten zolang ik mijn sport bh nog moet dragen (topjes zijn van de Zeeman,3,99,ideaal haha) en daarna zal ik wel maximizer bh's gaan dragen omdat ik dat gewoon toch wel mooier vind onder kleding.
Ik hoop dat vrouwen die nog een explantatie moeten ondergaan hier wat steun aan hebben,want echt dames,het resultaat kan heel erg meevallen! Had ik van tevoren ook niet gedacht hoor.
Ben sinds vorige week donderdag ook weer aan het werk en dat gaat ook prima. Ik werk met kleine kinderen,dus voorlopig toch nog maar even niet tillen,maar verder gaat t me goed af.
Blij dat ik deze keuze heb gemaakt,blij dat die rotzooi eruit is!

Xxx Kim
Luna MKS

Ongelezen bericht 19 jun 2013 19:30

Wat ben ik blij met zulk positief nieuws!!

!Vrolijk! even een dansje.. _YEAH_

en nu met z'n allen We're Happy!

Yes, Yes, yes!!!!

+BLIJ+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”