Explantatie spijt

Deel je ervaringen en foto's
kiki

Ongelezen bericht 13 jul 2026 20:46

Verdrietig , na aantal weken niet in de spiegel te hebben gekeken, vandaag toch gedaan, sorry ik kan het niet aanzien, walg ervan. Niet fatsoenlijk bh kunnen kopen, ik had push up pads gekocht, is geen gezicht ,blijft gapen, ik ga voor lipo als dit kan, of terug naar protheses, ik kan niet geloven dat dit er na een jaar anders uit zal zien, we zijn nu 3 maand verder, zit nog steeds vocht onder de oksel. Aangezien ik voor de rest geen centje verbetering voel, weet ik zeker, SPIJT , resultaat zwaar onderschat, DUs als je nog explantatie moet denk goed na, als je nog jong bent, maar als je zoals ik 67 bent , en misschien nog aantal jaren te gaan, zou ik goed nadenken,de voor en nadelen op rijtje zetten.
Luna MKS

Ongelezen bericht 16 jul 2026 18:07

Lieve Kiki,
Ik begrijp dat je je zo voelt en vind het echt naar voor je. Ik wou dat ik je kon zeggen dat ik zeker weet dat je er uiteindelijk ook vrede mee zult hebben, maar ik kan niet in jouw hoofd of hart kijken.

Je kunt idd lipo overwegen, maar besef wel dat de opbouw geleidelijk is en je misschien meerdere behandelingen nodig hebt.

Dat je klachten niet zijn verbeterd is logisch, het is nog te kort geleden. En vele klachten kunnen ook niet meer verbeteren, omdat je lichaam teveel te verduren heeft gehad.

Mijn lichaam heeft ook veel te verduren gehad en ik ben volgend jaar 50, maar ik ben van plan om op jouw leeftijd echt nog keihard ertegenaan te gaan. Ik moet wel! En ik wil het! En het gebeurt ook.✨

Ik ga minimaal de 98 halen net als mijn oudtante. Die is er nog wel een paar jaar en ik ook straks. Ik heb heel heel veel om voor te leven.

Mijn lichaam is weliswaar best wel stuk, al heel lang...maar mijn geest niet en die trekt mijn lichaam en zorgt ervoor dat ik mezelf iedere keer overtref. Ik moet én IK WIL!🙏✨

Ik snap wel dat je niets aan mijn reactie hebt, omdat je er zelf anders in staat. Ik gun het je zo om een goede reden te vinden om voor te leven en te vechten. Het leven is ontiegelijk zwaar, maar er is ook heel veel moois in het leven. Ik hoop dat je je dat straks weer realiseert.🙏

Dikke kus lieve schat,

Luna😘🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
kiki

Ongelezen bericht 16 jul 2026 23:07

Dank je lieve Luna, ik heb ook genoeg om voor te leven, 2 weken terug kleinkind gekregen, ik heb nog 2 kinderen, een ,man , een moeder(ook al is ze al jaren niet meer mijn moeder )ik wil ook wel 80 worden,maar je weet ik heb slecht hart en slechte longen. De wil om te leven is er wel, ben nog niet levensmoe, maar het zal voor mij niet veel meer uitmaken met of zonder protheses, de tijd heeft mij ingehaald, 45 troep, waarvan je dat niet wist, 45 jaar dus langer met protheses dan zonder, en het zal voor ieder anders voelen, ik heb er heel,veel moeite mee, en vertel mijn verhaal omdat het niet altijd verbetering geeft, ik heb er jaren over gedaan , om de b3slissing te nemen, en echt ik kijk niet in de spiegel, keer mij af van mijn man, geen fatsoenlijke bh kunnen kopen, en ik ze ondanks lift nog vind hangen, en deuken bovenkant , ik had gehoopt dat dit door lift niet zo erg was, maar helaas,
Luna MKS

Ongelezen bericht 17 jul 2026 08:30

kiki schreef:
16 jul 2026 23:07
Dank je lieve Luna, ik heb ook genoeg om voor te leven, 2 weken terug kleinkind gekregen, ik heb nog 2 kinderen, een ,man , een moeder(ook al is ze al jaren niet meer mijn moeder )ik wil ook wel 80 worden,maar je weet ik heb slecht hart en slechte longen. De wil om te leven is er wel, ben nog niet levensmoe, maar het zal voor mij niet veel meer uitmaken met of zonder protheses, de tijd heeft mij ingehaald, 45 troep, waarvan je dat niet wist, 45 jaar dus langer met protheses dan zonder, en het zal voor ieder anders voelen, ik heb er heel,veel moeite mee, en vertel mijn verhaal omdat het niet altijd verbetering geeft, ik heb er jaren over gedaan , om de b3slissing te nemen, en echt ik kijk niet in de spiegel, keer mij af van mijn man, geen fatsoenlijke bh kunnen kopen, en ik ze ondanks lift nog vind hangen, en deuken bovenkant , ik had gehoopt dat dit door lift niet zo erg was, maar helaas,
Gefeliciteerd met je kleinkind!🥳 Wat leuk! Ik weet hoe blij oma's kunnen zijn met hun kleinkinderen. Alsof ze zelf weer moeder zijn geworden. 🥰

Ja, ik snap je verdriet. Maar misschien komt er een moment dat je eraan gewend bent. Vaak gebeurt dit wel. Maar als je er nog iets mee kunt doen, dan zou ik dat zeker proberen. Jouw lichaam, jouw keus! Zoek een goede kliniek op die jou wel kan en mag helpen gezien je medische toestand.

Weet dat ik aan je denk.💖

Dikke kus 😘
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2026 11:33

Lieve Kiki, ik snap heel goed dat je ermee zit. Ga naar een andere arts voor een second opinion. Vraag dit aan je huisarts. En anders terug naar je eigen pc en laten weten dat je echt niet tevreden bent.

Misschien heb je hier iets aan:
https://forum.meldpuntklachtensiliconen ... 142&t=2999

Ik heb je bericht trouwens naar het afgeschermde deel verplaatst vanwege de foto's.

Dikke kus mop en sterkte😘🥰
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2026 12:34

Kiki, ik heb je foto's kunnen herstellen en heb ze in een apart bericht gezet waar ze afgeschermd staan: https://forum.meldpuntklachtensiliconen ... 266&t=4987

Ik zag ook je bericht op Facebook. Dit bericht was als spam gemarkeerd, dus vandaar dat het niet meteen zichtbaar was nadat je het plaatste. Ik heb het voor je geplaatst. Hopelijk komen daar veel reacties.

Sterkte lieverd!🙏💖
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”