Foto' in het afgeschermde deel:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3258
Hoi lieve meiden!β€
Hierbij dan ook mijn verhaal!
Ik moest mij op 23 nov. Om 11:45 melden en moest nog even in de wachtkamer zitten, na een tijdje werd ik gehaald en mocht ik naar boven! Ik werd gelijk heel hartelijk ontvangen, mocht nog even gaan plassen, mocht mij uitkleden en lekker in bed gaan liggen!
Ik had een super lieve zuster, ze bracht het infuus aan, ik moest even wachten op dr van Selms en de anesthesist. Dus nog lekker even op mijn telefoon gezeten, ik was eigenlijk vrij rustig en dacht let's do this! Ze moeten er uiteindelijk toch uit!
Eindelijk werd ik gehaald om naar de operatiekamer te gaan. Ik had het zoooo koud brrr.... ze hebben mij daar lekker warme dekentjes gegeven en er werd warme lucht in mijn bedje geblazen heeeeerlijk warm kreeg ik het! Ze vertelden dat ik even draaierig zou worden en dan lekker zou gaan slapen. En ohhh wat heb ik heerlijk geslapen
Het eerste wat ik deed was kijken wat er over was gebleven.. ik was net uit de narcose dus gaf het een wat vertekend beeld, ik dacht dat ik veel minder borsten had en dat het litteken lager zat, wat later niet zo bleek te zijn
De dag zelf voelde ik mij goed, niet misselijk geweest wel slecht geslapen omdat ik een buik/zij slaper ben
De dag erna mocht ik al lekker gaan douchen. Voor het eerst ging mijn bh uit en zag ik mezelf in de spiegel.. het moment waar ik maanden aan had gedacht, hoe komt het eruit te zien, was daar ineens! Ik voelde mij niet goed worden van de spanning en moest even gaan liggen maar daarna ben ik weer terug de douche in gegaan en heb lekker alles van mij af kunnen wassen.
Er zit veel verschil in qua grote van mijn borsten ik weet dat het tijd nodig heeft om nog wat meer te herstellen en dat dan pas echt het resultaat zichtbaar zal zijn.
Ik heb nog steeds dagen dat ik heel emotioneel ben maar het is nou eenmaal een proces! het is wel echt zo dat wanneer je wakker wordt je gelijk opluchting ervaart! Het gif is uit je lijf, nu is het tijd om te herstellen en een nieuwe bladzijde in mijn leven om te slaan zonder mijn fake boobies!
Foto's staan bij explantatie afgeschermd!
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3258
Dikke kus Amanβ€