Explantatie Aman 23 nov Jan van Goyen dr van Selms

Deel je ervaringen en foto's
aman33

Ongelezen bericht 26 nov 2020 12:51

Voorsteltopic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3157
Foto' in het afgeschermde deel:
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3258

Hoi lieve meiden!❀

Hierbij dan ook mijn verhaal!
Ik moest mij op 23 nov. Om 11:45 melden en moest nog even in de wachtkamer zitten, na een tijdje werd ik gehaald en mocht ik naar boven! Ik werd gelijk heel hartelijk ontvangen, mocht nog even gaan plassen, mocht mij uitkleden en lekker in bed gaan liggen!

Ik had een super lieve zuster, ze bracht het infuus aan, ik moest even wachten op dr van Selms en de anesthesist. Dus nog lekker even op mijn telefoon gezeten, ik was eigenlijk vrij rustig en dacht let's do this! Ze moeten er uiteindelijk toch uit!

Eindelijk werd ik gehaald om naar de operatiekamer te gaan. Ik had het zoooo koud brrr.... ze hebben mij daar lekker warme dekentjes gegeven en er werd warme lucht in mijn bedje geblazen heeeeerlijk warm kreeg ik het! Ze vertelden dat ik even draaierig zou worden en dan lekker zou gaan slapen. En ohhh wat heb ik heerlijk geslapen🀣 ik werd wakker en had wel pijn en kon geen knopje vinden om de zuster mee te roepen dus ik moest zelf een zuster roepen. Gelukkig na twee keer roepen stond de zuster er en kreeg ik iets tegen de pijn! Wat fijn, ik was wakker en had het achter de rug!πŸŽ‰

Het eerste wat ik deed was kijken wat er over was gebleven.. ik was net uit de narcose dus gaf het een wat vertekend beeld, ik dacht dat ik veel minder borsten had en dat het litteken lager zat, wat later niet zo bleek te zijn
De dag zelf voelde ik mij goed, niet misselijk geweest wel slecht geslapen omdat ik een buik/zij slaper benπŸ™ˆ maar het zwangerschapskussen daar heb ik echt heel veel aan gehad!
De dag erna mocht ik al lekker gaan douchen. Voor het eerst ging mijn bh uit en zag ik mezelf in de spiegel.. het moment waar ik maanden aan had gedacht, hoe komt het eruit te zien, was daar ineens! Ik voelde mij niet goed worden van de spanning en moest even gaan liggen maar daarna ben ik weer terug de douche in gegaan en heb lekker alles van mij af kunnen wassen.
Er zit veel verschil in qua grote van mijn borsten ik weet dat het tijd nodig heeft om nog wat meer te herstellen en dat dan pas echt het resultaat zichtbaar zal zijn.

Ik heb nog steeds dagen dat ik heel emotioneel ben maar het is nou eenmaal een proces! het is wel echt zo dat wanneer je wakker wordt je gelijk opluchting ervaart! Het gif is uit je lijf, nu is het tijd om te herstellen en een nieuwe bladzijde in mijn leven om te slaan zonder mijn fake boobies!

Foto's staan bij explantatie afgeschermd!
https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=3258

Dikke kus Aman❀
Laatst gewijzigd door aman33 op 26 nov 2020 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 nov 2020 14:01

Hoi Aman, dank je voor je verhaal. Fijn voor de anderenπŸ‘

Zou het in het openbare deel mogen? Dan kun je een apart topic voor de foto's maken en zet je hier een verwijzing naar dat fototopic.

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
aman33

Ongelezen bericht 26 nov 2020 15:24

Luna MKS schreef: ↑
26 nov 2020 14:01
Hoi Aman, dank je voor je verhaal. Fijn voor de anderenπŸ‘

Zou het in het openbare deel mogen? Dan kun je een apart topic voor de foto's maken en zet je hier een verwijzing naar dat fototopic.

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Hoi Luna, ja hoor dat is goed! zal ik doen!❀
Mar3kids

Ongelezen bericht 26 nov 2020 16:05

Hoi Aman,

Fijn om jou verhaal te lezen.
Blij dat je goede zorg hebt gehad.
Wat mocht je snel douchen. Ik mag pas na 1 week gaf dokter Kappel aan.
Nu herstellen ben benieuwd naar je foto's
Liefs Mar
aman33

Ongelezen bericht 26 nov 2020 17:49

Mar3kids schreef: ↑
26 nov 2020 16:05
Hoi Aman,

Fijn om jou verhaal te lezen.
Blij dat je goede zorg hebt gehad.
Wat mocht je snel douchen. Ik mag pas na 1 week gaf dokter Kappel aan.
Nu herstellen ben benieuwd naar je foto's
Liefs Mar
Hoi Mar! Ik zei ook zo snel al? Maar ik vond het wel heerlijk om lekker schoon te zijn erna! Maar moeilijk om mezelf in de spiegel te zien! Ik heb de foto's geplaatst!😘
Mar3kids

Ongelezen bericht 26 nov 2020 17:59

Ja dat schone snap ik!
Ik zit niet gedoucht aan het kerstdiner straks🀣🌲.
Je ziet inderdaad snel je borsten, maar dan kan je ook foto's maken meteen.
Heb ze gezien!
Super dapper en trekt echt bij. Het zijn mooie borsten hoor!
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 nov 2020 18:07

Hij staat nu onder 'Explantatie ervaringen ' in het openbare deel. Zo hebben niet leden er ook iets aan mochten ze naar van Selms willen. 😘

Heb de link naar je fotos toegevoegd.
Plaats reactie

Terug naar β€œExplantatie”