Explantatie D-borah - Dr. van Selms
Voorsteltopic-->D-borah
Foto's in afgeschermd gedeelte
Het is achter de rug hoor! Heb even gespiekt en het ziet er plat uit. Zie er door de strakke bh uit als een klein jongetje :-( ff heel hard slikken, ik word meteen teruggeslingerd naar mijn 18 jarige ik... had niet verwacht dat ze zo klein zouden zijn. Volgens mij is mijn huid niet gerimpeld maar het is nog te vroeg om er verder iets van te zeggen.
Geduld is een schone zaak, hopelijk trekt het nog bij. Ik zal als ik weer een beetje boven Jan ben een operatieverslag schrijven. Nu me eerst lekker laten verzorgen door de reddende wederhelft!
Foto's in afgeschermd gedeelte
Het is achter de rug hoor! Heb even gespiekt en het ziet er plat uit. Zie er door de strakke bh uit als een klein jongetje :-( ff heel hard slikken, ik word meteen teruggeslingerd naar mijn 18 jarige ik... had niet verwacht dat ze zo klein zouden zijn. Volgens mij is mijn huid niet gerimpeld maar het is nog te vroeg om er verder iets van te zeggen.
Geduld is een schone zaak, hopelijk trekt het nog bij. Ik zal als ik weer een beetje boven Jan ben een operatieverslag schrijven. Nu me eerst lekker laten verzorgen door de reddende wederhelft!
Laatst gewijzigd door D-borah op 30 okt 2019 19:43, 2 keer totaal gewijzigd.
Hey D-borah, wat fijn dat het erop zit. Je bent er zolang mee bezig geweest en zo lang naar uit gekeken.
Dat platte herkennen we allemaal wel denk ik
, maar het trekt redelijk bij.
Nu even genieten en bijkomen. Beterschap π₯³
Dat platte herkennen we allemaal wel denk ik

Nu even genieten en bijkomen. Beterschap π₯³
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Dank je Amber. Heb helaas een gevoelloze tong aan de linker- en onderzijde. Trekt nog steeds niet weg. Mogelijk door de druk van het i-gel masker. Heb jij daar geen last van gehad?
- Beauty is only skin deep -
Wat fijn dat achter de rug is. Ik wens je een fijne relaxte herstel 

Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Gefeliciteerd met je bevrijding!!!π₯³
Ben blij voor je dat het achter de rug is!!!
Nu op naar het herstel!
Met je tong komt het wel goed hoor, geef het even tijd. Morgen is het vast al weg.
Slaap lekker zo mop!!!

Ben blij voor je dat het achter de rug is!!!
Nu op naar het herstel!
Met je tong komt het wel goed hoor, geef het even tijd. Morgen is het vast al weg.
Slaap lekker zo mop!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel lieverds
Ik ben even heel erg verdrietig en labiel en mijn ongeduld helpt ook niet mee. Zit ik alweer te lezen over zenuwbeschadigingen van je tong door dat i-gel beademingsmasker! Ik hoop dat ik kan slapen met zoβn rare mond xxxx
Laatst gewijzigd door D-borah op 06 aug 2019 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
5 augustus is mijn independence day om hele andere redenen. Jouw d-day. Misschien plat maar nu kan het herstellen beginnen! Je hebt het doorgezet en hebt het em toch maar even geflikt hoor. Je kunt terecht trots op jezelf zijn! Labiel en huilen mag allemaal. Komt ook wel van de spanning van de afgelopen dagen en de narcose.
Ik wens je een goede nachtrust en een (voorzichtige) dikke knuffel. En hoop straks net zo moedig te zijn als jij.
(Moed hebben is iets doen wat je helemaal niet durft, niet zozeer sterk zijn)
Ik wens je een goede nachtrust en een (voorzichtige) dikke knuffel. En hoop straks net zo moedig te zijn als jij.
(Moed hebben is iets doen wat je helemaal niet durft, niet zozeer sterk zijn)
Dank je lieve moeke. Momenteel voel ik het even niet zo, heb er op dit moment even spijt van allemaal...van de vergroting, van de explantatie...wou dat ik er nooit aan had laten rommelen toen ik 18 was.
Jij kan dit zeker ook, waarschijnlijk beter dan ik want ik ben een ware held op sokken. Ik wens je veel wijsheid met jouw bevrijding, uiteindelijk komt het allemaal goed. Ik hoop dat ik kan slapen! En dat mijn tong weer gevoel krijgt! X
Jij kan dit zeker ook, waarschijnlijk beter dan ik want ik ben een ware held op sokken. Ik wens je veel wijsheid met jouw bevrijding, uiteindelijk komt het allemaal goed. Ik hoop dat ik kan slapen! En dat mijn tong weer gevoel krijgt! X
Laatst gewijzigd door D-borah op 06 aug 2019 08:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Lieve Zee,
Jaaaaa! Je hebt het achter de rug.
Wat fijn .
Slikken mag best even.
Maar vergeet niet dat je voor je gezondheid hebt gekozen.
En echt het trekt bij.
Doe rustig aan. Laat je verwennen en we wachten op je verslag.
Heel veel liefs essi
Jaaaaa! Je hebt het achter de rug.
Wat fijn .
Slikken mag best even.
Maar vergeet niet dat je voor je gezondheid hebt gekozen.
En echt het trekt bij.
Doe rustig aan. Laat je verwennen en we wachten op je verslag.
Heel veel liefs essi
Life sucks af en toe big time. Maar weet je, je hebt inderdaad voor het leven gekozen. Bent nu vast veel zelfverzekerder dan op je 18de. Hebt een liefdevolle partner aan je zij met wie je dankzij deze operatie mogelijk nog heel lang en gelukkig oud gaat worden. (In het kader van de independence day doe je het helemaal voor jezelf btw) En vooral in een weer sterk en gezond lichaam. D-borah day is een dag om te vieren, echt!D-borah schreef: β05 aug 2019 21:57Dank je lieve moeke. Momenteel voel ik het even niet zo, heb er op dit moment even spijt van allemaal...van de vergroting, van de explantatie...wou dat ik er nooit aan had laten rommelen toen ik 18 was.
Jij kan dit zeker ook, waarschijnlijk beter dan ik wamt ik ben een ware held op sokken. Ik wens je veel wijsheid met jouw bevrijding, uiteindelijk komt het allemaal goed. Ik hoop dat ik kan slapen! En dat mijn tong weer gevoel krijgt! X
Ik denk dat ik na 30 jaar borsten ook echt wel de nodige potjes zal janken. Het is allemaal nog zo mooi te beredeneren maar gevoelsmatig wil je gewoon borsten. Ik denk dat het een soort rouwproces is waar we doorheen moeten. En dat kost tijd, die tijd moet je jezelf ook gunnen. Samen met de tijd nemen om te ontgiften en weer sterk te worden. En erop vertouwen dat dat gaat lukken. En het gaat lukken!
Ik leef met je mee ...
Lieve schat, als er iets beschadigd is dan hersteld dit zich echt weer. Het heeft wel even de tijd nodig. Zenuwen herstellen helaas langzaam. Maar wat jij nu voelt hoeft echt geen beschadiging te zijn, echt niet!!! En zelfs al is dat wel zo, dan gaat dit herstellen. Maar ik weet bijna zeker dat dit niet zo is.
Voelt het vandaag al wat beter?
Sterkte moppie ook met de rest!!! β€β€β€
Voelt het vandaag al wat beter?
Sterkte moppie ook met de rest!!! β€β€β€
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve D-borah, ik heb je berichtje afgesplitst en bij 'Explantatie ervaringen' gezet. Zo is jouw ervaring sneller te vinden.
Dikke X
Dikke X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve D-borah,
wat super fijn dat het achter de rug is.. ook al voelt dat misschien nu niet zo! Hopelijk heb je nog kunnen genieten van je vakantie?
Het komt goed.. over een poosje weet je niet meer beter en ben je blij dat het eruit is mbt je gezondheid. En de zelfacceptatie komt el.. geef het de tijd.. En als het je niet alleen lukt zijn er altijd anderen die je daarbij kunnen helpen.
Hoe gaat het met het herstel van de wonden? Heb je veel vocht in je borsten? En ben heel nieuwsgierig of je drains hebt gehad..?
Het was even stil van mijn kant.. veel aan de hand en zit in een emotionele achtbaan... want mijn aanvraag met de brief van het vu en de huisarts is in 1x goedgekeurd door de verzekering! Dankzij jouw inzet! Het betekent voor mij dat het nu defintief is dat ze eruit gaan en het steeds dichterbij komt.. heb het er ook heel moeilijk mee.
Sterkte lieve D-borah! Hou ons op de hoogte!
Liefs, Maja
wat super fijn dat het achter de rug is.. ook al voelt dat misschien nu niet zo! Hopelijk heb je nog kunnen genieten van je vakantie?
Het komt goed.. over een poosje weet je niet meer beter en ben je blij dat het eruit is mbt je gezondheid. En de zelfacceptatie komt el.. geef het de tijd.. En als het je niet alleen lukt zijn er altijd anderen die je daarbij kunnen helpen.
Hoe gaat het met het herstel van de wonden? Heb je veel vocht in je borsten? En ben heel nieuwsgierig of je drains hebt gehad..?
Het was even stil van mijn kant.. veel aan de hand en zit in een emotionele achtbaan... want mijn aanvraag met de brief van het vu en de huisarts is in 1x goedgekeurd door de verzekering! Dankzij jouw inzet! Het betekent voor mij dat het nu defintief is dat ze eruit gaan en het steeds dichterbij komt.. heb het er ook heel moeilijk mee.
Sterkte lieve D-borah! Hou ons op de hoogte!
Liefs, Maja
Wat fijn D-borah dat het goed is gegaan en het zal er vast nog beter uit gaan zien en wat meer bijtrekken. Ontzettend dapper dat je deze stap hebt genomen en ik wens je heel veel sterkte en kracht toe. Ps ik zal ook hele kleine borsten hebben na de ingreep heb nu een b75 met implantaten van 240 cc maar alles voor de gezondheid. Heel veel sterkte schat de komende tijd liefs Estelle