Dank jullie allemaal op te duimen.
Gisteren al vroeg op, want mijn vriend moet vroeg beginnen.
Onmiddellijk wat sit ups gedaan en beginnen poetsen van de zenuwen.
Opeens telefoon en belt dokter Muyldermans.
De patiënt voor mij was niet nuchter dus ik mocht eerder komen .. ouders gebeld want die zouden me naar Hasselt brengen
Om 9u15 Aangemeld, kamerinfo gekregen, vergeten in te schrijven dus maar weer naar beneden
Terug op de kamer lag een Xanax die ik wel kon gebruiken
Om 10u07 kwamen ze me al halen, en daar lag ik tot ongeveer 11u15, ondertussen werkte de Xanax al goed en had ik nog net de kracht om te zeggen dat ik mijn implantaten mee wil, als ze nog intact zijn, en als ze niet intact meer waren wou ik een foto ..
Zuurstofmasker en verdoving en weg waren we..
Toen ik wakker werd had ik toch veel pijn, iedere keer ze het vroeger moest ik toch iets extra voor de pijn.
Rond 13u45 terug op de kamer, mijn ouders waren er al een uurtje aan het wachten maar ik was compleet groggy en viel de hele tijd terug in slaap.
Dit heeft de rest van de dag geduurd.
Rond 16u00 kwam dkt. Muyldermans met een briefje voor het werk en een vervolgafspraak en dat ik naar huis kon gaan.
Vriendje gebeld en die had nog een uurtje werk en zou dan komen.
De verpleegkundige gebeld dat ik wel wou opstaan en plassen en of iets kleins te eten kreeg, zodat ik niet zwak zou zijn.
Op toilet wou ik mijn nieuwe sportbeha aan doen, maar die elastiek spande echt fel, dus heb ik mijn oude (te grote) maar aangedaan, en ondertussen even naar de boobies gekeken.
Dat kijken had ik beter niet gedaan
Blauw en echt klein, ingevallen precies, uitgetrokken theezakjes dus ik hoop dat dit betert.
Meestal ben ik misselijk en duizelig na narcose maar dat was deze keer niet het geval, daar ben ik blij om!
Om 19uur waren we thuis, blikje ice-tea gedronken en een mini stukje pizza van mijn vriend gepikt en dan bed in.
In de nacht veel wakker geworden, ook door mijn kater die normaal altijd op mijn borst ligt en dat nu niet mag en toch bleef proberen
Ik heb nog pijn, vooral de pleisters spannen wat, maar ben al uit bed: ontbijtje en koffie'ke..
Net de implantaten gewogen, 486gr dus ze hebben niet gelekt of gezweet.
Ik hoop echt dat de boobies zich mooi zetten..
Liefs en sterkte voor de anderen