Explantatie Phoenixx84 - Dr. Muyldermans

Deel je ervaringen en foto's
Phoenixx84

Ongelezen bericht 10 jul 2019 07:19

Voorsteltopic—>Phoenixx84

Dank jullie allemaal op te duimen.

Gisteren al vroeg op, want mijn vriend moet vroeg beginnen.
Onmiddellijk wat sit ups gedaan en beginnen poetsen van de zenuwen.
Opeens telefoon en belt dokter Muyldermans.
De patiënt voor mij was niet nuchter dus ik mocht eerder komen .. ouders gebeld want die zouden me naar Hasselt brengen
Om 9u15 Aangemeld, kamerinfo gekregen, vergeten in te schrijven dus maar weer naar beneden
Terug op de kamer lag een Xanax die ik wel kon gebruiken 🙊
Om 10u07 kwamen ze me al halen, en daar lag ik tot ongeveer 11u15, ondertussen werkte de Xanax al goed en had ik nog net de kracht om te zeggen dat ik mijn implantaten mee wil, als ze nog intact zijn, en als ze niet intact meer waren wou ik een foto ..
Zuurstofmasker en verdoving en weg waren we..
Toen ik wakker werd had ik toch veel pijn, iedere keer ze het vroeger moest ik toch iets extra voor de pijn.

Rond 13u45 terug op de kamer, mijn ouders waren er al een uurtje aan het wachten maar ik was compleet groggy en viel de hele tijd terug in slaap.
Dit heeft de rest van de dag geduurd.
Rond 16u00 kwam dkt. Muyldermans met een briefje voor het werk en een vervolgafspraak en dat ik naar huis kon gaan.

Vriendje gebeld en die had nog een uurtje werk en zou dan komen.

De verpleegkundige gebeld dat ik wel wou opstaan en plassen en of iets kleins te eten kreeg, zodat ik niet zwak zou zijn.

Op toilet wou ik mijn nieuwe sportbeha aan doen, maar die elastiek spande echt fel, dus heb ik mijn oude (te grote) maar aangedaan, en ondertussen even naar de boobies gekeken.
Dat kijken had ik beter niet gedaan 😒
Blauw en echt klein, ingevallen precies, uitgetrokken theezakjes dus ik hoop dat dit betert.

Meestal ben ik misselijk en duizelig na narcose maar dat was deze keer niet het geval, daar ben ik blij om!

Om 19uur waren we thuis, blikje ice-tea gedronken en een mini stukje pizza van mijn vriend gepikt en dan bed in.

In de nacht veel wakker geworden, ook door mijn kater die normaal altijd op mijn borst ligt en dat nu niet mag en toch bleef proberen 🐈

Ik heb nog pijn, vooral de pleisters spannen wat, maar ben al uit bed: ontbijtje en koffie'ke..

Net de implantaten gewogen, 486gr dus ze hebben niet gelekt of gezweet.

Ik hoop echt dat de boobies zich mooi zetten..

Liefs en sterkte voor de anderen
Susana

Ongelezen bericht 10 jul 2019 09:31

Fijn om te lezen dat alles goed verliep. Ik wens je een fijne herstel 💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Loiza

Ongelezen bericht 10 jul 2019 10:55

Dank voor het delen. Het trekt bij! Dat lees ik overal, althans. Ik deel mijn ervaring na vrijdag....

Komt goed, sterkte, beterschap. Knap dat je deze stap hebt gezet hoor, dapper.

Xx
Was 10 jaar de eigenaresse van 300cc siliconen per borst - in juli 2019 explantatie gehad - nu puur natuur inclusief een espressokopje eigen vet per borst. Ben echt verrassend blij met het resultaat :)!
Phoenixx84

Ongelezen bericht 10 jul 2019 11:04

Loiza schreef:
10 jul 2019 10:55
Dank voor het delen. Het trekt bij! Dat lees ik overal, althans. Ik deel mijn ervaring na vrijdag....

Komt goed, sterkte, beterschap. Knap dat je deze stap hebt gezet hoor, dapper.

Xx
Zeker delen!!
Heel veel succes alvast, en denk eraan iedere nieuwe dag is een betere dag 😘
Essi

Ongelezen bericht 10 jul 2019 14:18

Wat fijn dat het ook voor jou achter de rug is.
Ik wens je een goed herstel en blijf ons op de hoogte houden.
Fijn dat ze nog heel waren!
Ik kan uit ervaring zeggen dat het echt nog wat bij zal trekken.
Rustig aan doen.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 11 jul 2019 12:21

Bij dat je bent verlost mop!
Veel sterkte met je herstel!

X Luna
Phoenixx84

Ongelezen bericht 14 jul 2019 17:52

Hoi allemaal

We zijn een paar daagjes verder.
Ondertussen kan ik mijn degelijke sportbeha dragen en vandaag eens lekker gedoucht en de pleisters vervangen en wondje een beetje ontsmet
Een pleister heb ik zelf kunnen afdoen en verzorgen maar de andere heb ik toch hulp van mama ingeschakeld omdat manlief dit al helemaal niet durft.

Wondjes zien er mooier en kleiner uit dan ik dacht.
Het litteken van toen ze geplaatst zijn (via tepel) valt nog minder op.
Alleen bedacht ik me, eigenlijk doen we aan zelfverminking.
We hebben in ons laten snijden om de implantaten te laten zetten (litteken) en nu hebben we weer in ons laten snijden om ze te laten verwijderen (nieuw litteken)

Het is nog altijd een dubbel gevoel, aan de ene kant kan mijn huid terug ademen en spant ze niet meer ..
Maar aan de andere kant, ben ik terug plat.

Mama zei vandaag nog dat het lijkt alsof ik nog minder dan ervoor heb.

Ik weet het niet.

Het zal tijd nodig hebben om mentaal ook te genezen en leren tevreden zijn met hoe het nu is.

Alleen zijn het de laatste jaren flink wat klappen geweest.
Omwille van woekerende endometriose hebben we onze kinderwens opgesloten in een gouden kistje en daardoor voel ik me soms al minder vrouwelijk.
En dan nu terug de boobies afgeven, ookal weet ik dat het beter is en merk ik verschil.

Maar toch ... Een zure appel soms
Essi

Ongelezen bericht 14 jul 2019 18:16

Lieve Phoenix,
Fijn dat het al wat beter met je gaat.
Ik deel je mening dat we dom zijn geweest in ons te laten snijden. Als we toch eens beter hadden geweten hè! :oops:
Ik lees over je gevoel van vrouwlijkheid en je onvervulde kinderwens. De liefde volle benaming die je gouden kistje noemt waarin je die wens hebt kunnen stoppen.
Ik zou je willen zeggen dat ik je mooi, sterk en ongelofelijk dapper vind.
Je bent zo veel méér dan een paar siliconen borsten vergeet dat alsjeblieft niet.
Ik wens je heel veel sterkt met alles wat op je pad komt.
Een hele dikke knuffel voor jou.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 jul 2019 18:25

Afgrijselijk voor je dit en naar mij mening het ergste wat een vrouw met kinderwens kan overkomen😭
Ik weet niet wat ik moet zeggen, want niks verzacht die pijn..
Dit is zoveel erger dan borsten, maar ik snap wel dat alles nu nóg harder aankomt.
Ik wens je heel veel sterkte en hoop echt dat er misschien nog hoop is op een kindje. Geef niet op alsjeblieft of heb je geen baarmoeder meer?
😭

Sterkte!!!!!!!

💋❤⚘💕🥰
Sadness50

Ongelezen bericht 16 jul 2019 20:56

Hai!

Ik heb je berichtje beantwoord :oops: :oops: (té laat)
nogmaals sorry.

Even alles bijgelezen, en Ik lees dat je het al achter de rug hebt....
(Voel me schuldig dat ik je bericht niet bijtijds gelezen heb)
Maar het is bij jou net zo snel gegaan als bij mij.

En bij mij was het precies zo. Mijn linkerborst gaf van begin af aan al problemen.
Na de borstvergroting, daarna na de wissel.
En als er iets langs mijn tepels schuurde (bijv. laken 's nachts) was het vreselijk gevoelig.

Mijn implantaten heb ik meegekregen, zagen er ook nog precies zo uit als toen ze erin gingen.
Dat was bij de wissel niet het geval,
toen schrok ik echt, want die eerste implantaten, waren echt een stuk groter dan toen ze erin gingen.

Ik heb nu ook een stuk minder, maar ben desondanks nog altijd superblij met mijn beslissing, en zou het
weer opnieuw doen :)

Ik wens je een spoedig herstel toe!
Neem goed de tijd om te rusten.
Het verandert elke dag, en ze trekken echt bij!!

Liefs, Sadness
Phoenixx84

Ongelezen bericht 24 jul 2019 09:26

Goeiedag allemaal

Het is eventjes stil geweest.

We zijn nu 2 weken verder sinds de explantatie.

Na een week ben ik terug aan het werk gegaan omdat ik op een klein kantoor werk en de enige medewerkster ben.

De eerste 2 dagen ben ik halve dagen gaan werken zodat ik in de namiddag kon rusten en slapen.

Vorige week donderdag mochten de draadjes eruit en dit is goed en zonder gevoel gegaan.

De PC zei me dat mijn implantaten redelijk vast gegroeid waren met eigen weefsel.

Normaal gezien hecht zich het wel een beetje met eigen weefsel (soort implantaat wat ik had toch) maar bij mij was het echt fel, en dat verklaarde de pijnen.

Toen ik dit hoorde wist ik dat ik de juiste beslissing genomen had, wat niet weg laat dat het toch even slikken en wennen is om na 10 jaar terug zonder “voorgevel” te zijn.

Thuis probeer ik zo veel mogelijk in een gewone tanktop te lopen zodat ik er sneller terug aan wen.

De wondjes genezen goed, het gevoel in de borsten keert ook terug en als ik wandel bewegen ze terug vanzelf J

Klinkt gek maar de laatste maanden stonden mijn borsten zo immens gespannen, de huid zo strak, .. uiers zei ik altijd.

Ik doe het nog rustig aan, maar kijk er wel naar uit om terug wat meer te mogen bewegen enzo.

De pijn is ook beter, zeker nu de pleisters eraf zijn en alles kan ademen.

Onder de borst is het nog blauw, mijn ribben waren tijdens de operatie wat geraakt/gekwetst en dat deed vooral veel pijn.

Vorige zaterdag moesten we naar een trouwfeest van familie, mijn eerste publieke vertoning zonder boobies.

Het was toch onwennig en ik voelde me super onzeker, plus ik durfde niet te dansen uit angst dat iemand tegen me aan zou duwen of te bruut kwam doen.

Vanavond moeten we op bezoek bij mijn neefje, hij is gisteren geboren.

Volgens de PC mag ik nog niet heffen, maar ik kan het niet maken de baby even vast te nemen.

Als ik achter de pc geraak zal ik eens foto’s posten.

Iedere nieuwe dag merk je verandering en verschil, ondanks dat ik met een dubbel gevoel zit ben ik wel blij dat mijn implantaten eruit zijn en dat mijn lichaam terug kan bewegen en ademen.

Ik ben niet lang actief op dit forum, en ik had de beslissing al (snel) genomen zonder de verhalen te lezen.

Op een maand ben ik van een informatieve consultatie naar een operatie explantatie gegaan. Niet te vatten he.

Aan alle dames die twijfelen of een aanstaande operatie in het zicht hebben, niet twijfelen en luister naar het fluisteren van je lichaam voor het begint te schreeuwen.

Om het heelproces te versnellen heb ik veel gerust en iedere namiddag een dutje gedaan, zo veel mogelijk stil gelegen – men zegt ook als kinderen ziek zijn genezen ze sneller omdat ze stilliggen en niets doen terwijl volwassenen snel actief willen zijn-, ookal ben ik snel terug gaan werken ook hier heb ik het rustig aan gedaan en een dikke week voor de operatie heb ik geen aspirine en alcohol meer gedronken/genomen, zelfs nu drink ik nog geen alcohol omdat dit het bloed dunner maakt, ook nam ik voldoende pijnstilling (soms ook om te slapen)..

Dank jullie wel voor de mooie woorden en de courage

Jullie zijn engeltjes!!
Liefs
Selina
Essi

Ongelezen bericht 24 jul 2019 12:58

Goed, weer wat van je te horen.
Blijf rustig aan doen en succes met je verdere herstel.
Groetjes essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 26 jul 2019 16:10

Lieve schat, dank je wel voor je update. Wat ben je sterk!!!

Ik heb je voorsteltopic afgesplitst en een explantatietopic voor je gemaakt. Zo kunnen anderen de explantatie ervaring sneller vinden.

Ik wens je heel veel stekte met alles!!! En denk speciaal aan jou!❤❤❤

Al mijn liefs❤
Luna
Phoenixx84

Ongelezen bericht 26 jul 2019 19:46

Luna schreef:
26 jul 2019 16:10
Lieve schat, dank je wel voor je update. Wat ben je sterk!!!

Ik heb je voorsteltopic afgesplitst en een explantatietopic voor je gemaakt. Zo kunnen anderen de explantatie ervaring sneller vinden.

Ik wens je heel veel stekte met alles!!! En denk speciaal aan jou!❤❤❤

Al mijn liefs❤
Luna
Dank je wel lieve Luna! ❤
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”