Na Flora zal ik ook even volgen. Ook ik ben gisteren verlost door Dr. Kappel. Het was zo fijn om van tevoren al met M. En Flora gesproken te hebben en elkaar daar ook even gezien te hebben. Geeft toch veel steun dat je allemaal tegelijk hetzelfde doormaakt en dingen kunt bespreken.
Ik moest me om 9:15 melden en kreeg toen het infuus vast in. Rond 9:45 werd M binnengereden en ontwaakte ze net uit een heerlijke droom. En toen was ik aan de beurt “denk maar aan iets leuks” zeiden ze en ik deed zo mijn best maar helaas. Ik weet nog dat mijn laatste woorden waren “oh ik voel me echt heel raar worden” en toen viel ik weg. En het eerste wat ik me kan herinneren toen ik wakker was, was dat ik droomde dat ik verlamd was en 112 probeerde te bellen haha. Dus dat was een beetje naar maar gelukkig werd ik daarna snel goed wakker en voelde ik me eigenlijk best wel goed. M. Lag nog op de uitslaapkamer en leek ook heel fit en Flora was inmiddels al in de operatiekamer.
Al snel werden mijn ouders ook binnengehaald en heb ik even wat gegeten. Zoals Flora al zei, we hadden een hele lieve verpleegster en voelde me goed op mijn gemak daar.
Toen dr. Kappel klaar was met Flora kwam ze bij mij langs om de implantaten en het kapsel te laten zien. Helaas heeft ze niet alles weg kunnen halen maar ze was zelf heel tevreden over hoeveel nog wel, dus ik moet daar maar op vertrouwen. Ze waren gelukkig niet kapot ondanks het vermoeden van de radioloog. Ze waren wel flink ingedeukt en dus hebben ze wel aardig wat gezweet maarja dat was denk ik ook wel te verwachten. Verder zei dr Kappel dat mijn ribben wat waren ingedeukt door de druk van de implantaten (het waren meer kommetjes nu) en dat dat hopelijk nog weer wat zal bij trekken. Ongelofelijk want het was ‘maar’ 245 cc (silimed).
Nu alweer bijna 24u later. De drains lopen heel rustig gelukkig, beide 55ml. Zal wel blij zijn als die eruit zijn. En ik slik verder alleen nog paracetamol dus dat is ook wel fijn. Ook voor mij was het rugliggen niet echt top maar voel me alsnog wel fit en vooral eerst opgelucht dat dit achter de rug is.
Ohh en mijn verzekering (ditzo) heeft laten weten volledig te vergoeden
Nu lekker rustig aan!