Hoihoi
Het is achter de rug! Hoewel ik me emo voel(de) voor maar zeker na de ingreep, valt het tot nu niet tegen.
10.00 uur gemeld op verpleegafdeling
10.15 uur geïnstalleerd op 2 pers. vrouwenkamer
Aangezien ik pas voor 12.45 uur op de planning stond, zijn we 1,5 uur buiten in het zonnetje gaan zitten
12.00 uur operatiehemd aan en naar dagcentrum gebracht. Hier maakte ik voor het eerst kennis met Dr Tuinder. Ze was zo begaan dat ik brak

12.45 uur werd ik naar de OK gebracht waar ik kennismaakte met het team. Heel relaxed allemaal, iedereen vol aandacht en mij op mij gemak stellend. Na 10 min was ik onder zeil.
14.30 kwam ik bij op de recovery waar ik tranen met tuiten huilde. Van de narcose? Van de ontlading? Maar ook omdat we 5 mnd geleden een zeer naast familielid verloren en we toen regelmatig in die zelfde ruimtes verbleven zwevend tussen hoop en angst. Kwam allemaal terug.
15.30 uur ging ik terug naar de afdeling pijn gaf ik een 4, gewoon paracetamol gekregen
Uit bed gegaan, pyjama aan getrokken, haartjes in staartje en daar kwam mijn mannetje. Hij mocht er overigens tot aan de sluis van de OK bijblijven wat ik heel prettig vond. Bij aankomst op afdeling was daar meteen een dr. om me te vertellen dat het prima was gegaan en dat alles er helemaal uit was.
20.30 uur ging mijn mama weg. Toen heb ik ze gezien. Links bijna niks meer maar wel leuke vorm. Helaas wat zwelling maar gezien de keiharde totaal vergroeide prothese is het niet vreemd dat er flink gewerkt is om alles los te krijgen. Rechts is top althans nu

Ik hoop dat er geen complicaties komen en ik morgen lekker n huis mag!