Er was minimale kapselvorming, mogelijk omdat het geruwde protheses waren? (Ik las dat hierbij minder kapselvorming optreedt dan bij gladde protheses). Dit is deels verwijderd (niet alles kon verwijderd worden)
De ingreep is goed verlopen. Heb wel lang moeten wachten (07:45u melden, na 12:00u aan de beurt), dus mijn maag begon wel flink te rammelen
Na de ingreep stonden er twee belegde broodjes klaar (een met brie, lust ik niet, maar had zo’n trek dat ik daar zelfs blij mee was) en als drinken een glas cola. Waarschijnlijk vanwege de
suikers? Zou het zelf niet bedacht hebben, maar smaakte heerlijk en ik voelde me direct daarna een stuk fitter. De hele ingreep is me 200% meegevallen, tot nu toe.
Plaatsing was veel pijnlijker. En koste toen ook meer tijd voordat ik weer een beetje wakker en helder was.
Dat ging nu veel sneller.
Donderdag ga ik weer aan het werk. Ik heb geen fysiek zwaar werk. Hoef niet te tillen, zit alleen aan de telefoon (headset) dus dat moet kunnen.
Over het resultaat ben ik tevreden. Ik gok dat er een B cup is overgebleven, waar ik eerst D/E had. Maar er zal nog wel wat vocht zitten wat nog weg moet trekken. Het is gelukkig meer dan voor de BV want toen had ik (na twee zwangerschappen) slechts AA.