explantatie volgende week door dr. Niessen
Hoi forumlezers,
Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar niemand reageert :(
Volgende week word ik geopereerd.
Na 1,5 jaar pijn klachten en na mijn borstvergroting van 2 jaar geleden. Gevoelens em emoties wisselen. Moet ik nu blij zijn of juist niet? Ik zie op tegen de operatie en op tegen het feit om mijn "oude cup" weer te ontmoeten.
Brrr borstvergrotingen.... ik had er nooit aan moeten beginnen. En het zou niet mogen bestaan.
Ik zou het fijn vinden als er een paar dames zouden reageren :) :D
Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar niemand reageert :(
Na 1,5 jaar pijn klachten en na mijn borstvergroting van 2 jaar geleden. Gevoelens em emoties wisselen. Moet ik nu blij zijn of juist niet? Ik zie op tegen de operatie en op tegen het feit om mijn "oude cup" weer te ontmoeten.
Brrr borstvergrotingen.... ik had er nooit aan moeten beginnen. En het zou niet mogen bestaan.
Ik zou het fijn vinden als er een paar dames zouden reageren :) :D
Hoi Zonnetje1234, ik ben niet zo actief meer op dit forum en lees nu dus net je bericht. Natuurlijk vind je het eng en heb je twijfels. Het zou raar zijn als dat niet zo was! Maar je kiest nu voor je gezondheid. Dat is altijd een goede keuze. Ik hoop dat de ingreep voorspoedig verloopt en dat je gauw opknapt. Succes alvast!!
Hoi Zonnetje,zonnetje1234 schreef:Hoi forumlezers,
Ik heb al eerder een bericht geplaatst maar niemand reageert![]()
Ik zou het fijn vinden als er een paar dames zouden reageren![]()
Allereerst fijn dat je nu een datum hebt!
Jammer dat je schrijft dat er niemand reageert, misschien heb je niet goed gekeken maar ik heb toch echt een reactie gegeven, zie:
http://klachtensilicon.forum2go.nl/expl ... t1273.html
Begrijp dat je op ziet tegen de operatie, maar ik vond het achteraf gezien reuze meevallen.
Je hebt de protheses niet lang gehad en dat zal het resultaat ten goede komen.
Fijne feestdagen en succes met je operatie!
Ginny
Hoi lieve mop, zie je nou dat ze er toch nog mensen hebben gereageerd. Ben heel blij dat ik je heb verteld om hier je berichtje te plaatsen.
Er zijn momenteel niet zo heel veel vrouwen actief, maar weet wel dat iedereen die meeleest echt ontzettend met je meeleeft hoor. We hebben allemaal op het punt gestaan waar jij nu bent. We weten zo goed waar je doorheen gaat.
Ik wou dat ik alle vrouwen kon beschermen, zodat ze dit allemaal niet hoefden mee te maken alle angsten de pijn en het verdriet, maar helaas moeten we het allemaal alleen doen. Maar weet dat je nooit helemaal alleen bent goed. De kracht van ons de vrouwen die je voor gingen is bij je hoor. Je kunt het net zoals wij het ook konden. En wat komt komt. Geef jezelf de tijd om te helen om weer sterk te worden fysiek en mentaal. Wie weet wat de toekomst brengt voor je.
Ik denk aan je engeltje hele fijne dagen wens ik je. Probeer te genieten deze dagen ok. Vergeet de operatie eventjes.
Dikke kus en al mijn liefde,
Luna
Er zijn momenteel niet zo heel veel vrouwen actief, maar weet wel dat iedereen die meeleest echt ontzettend met je meeleeft hoor. We hebben allemaal op het punt gestaan waar jij nu bent. We weten zo goed waar je doorheen gaat.
Ik wou dat ik alle vrouwen kon beschermen, zodat ze dit allemaal niet hoefden mee te maken alle angsten de pijn en het verdriet, maar helaas moeten we het allemaal alleen doen. Maar weet dat je nooit helemaal alleen bent goed. De kracht van ons de vrouwen die je voor gingen is bij je hoor. Je kunt het net zoals wij het ook konden. En wat komt komt. Geef jezelf de tijd om te helen om weer sterk te worden fysiek en mentaal. Wie weet wat de toekomst brengt voor je.
Ik denk aan je engeltje hele fijne dagen wens ik je. Probeer te genieten deze dagen ok. Vergeet de operatie eventjes.
Dikke kus en al mijn liefde,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat lief al jullie reacties, doet me goed. Dank jullie wel!
Ik ben bezig om een hotel te boeken omdat mij is geadviseerd na de operatie in een hotel te verblijven.
Nu gaan mijn ouders mee, en zal ik 2 nachten in een hotel verblijven. Nu vroeg ik me af. Slaap je eigenlijk alleen maar overdag na de explantatie? Mijn ouders hebben heel wat eigen qua hotel. Liefst in centrum aangezien ze anders overdag de hele dag in een hotel verblijven. En in het centrum zou ik volgens hun ook iets meer te kijken hebben vanaf de hotelkamer. Ik kan nu kiezen uit een hotel bij de snelweg of een auto in het centrum. Ik kom er (in combinatie met de zenuwen) maar niet uit. Iemand een tip?
Ik ben bezig om een hotel te boeken omdat mij is geadviseerd na de operatie in een hotel te verblijven.
Nu gaan mijn ouders mee, en zal ik 2 nachten in een hotel verblijven. Nu vroeg ik me af. Slaap je eigenlijk alleen maar overdag na de explantatie? Mijn ouders hebben heel wat eigen qua hotel. Liefst in centrum aangezien ze anders overdag de hele dag in een hotel verblijven. En in het centrum zou ik volgens hun ook iets meer te kijken hebben vanaf de hotelkamer. Ik kan nu kiezen uit een hotel bij de snelweg of een auto in het centrum. Ik kom er (in combinatie met de zenuwen) maar niet uit. Iemand een tip?
Hallo Zonnetje,
Waar wordt je precies geopereerd? En door wie?
Als jullie dan toch een hotelletje gaan boeken is het voor het vertier van je ouders natuurlijk wel lekker om wat meer in het centrum te zitten.
Ennuh... laat de datum nog even weten! Dan kunnen we die dag aan je denken.
Zet 'em op en heb vertrouwen Hug
=liefs=
Meisie
Als jullie dan toch een hotelletje gaan boeken is het voor het vertier van je ouders natuurlijk wel lekker om wat meer in het centrum te zitten.
=liefs=
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
[quote="meisie"]Hallo Zonnetje,
=liefs=
Meisie[/quote]
Hoi meisie,
Ik word komende maandag geopereerd door dokter kappel in Utrecht.
Ja klopt heb je gelijk in. Het word een hotelletje in het centrum.
Ik zie er erg tegenop...... vooral de narcose en mijn oude borstjes terug zien...
=liefs=
Meisie[/quote]
Hoi meisie,
Ik word komende maandag geopereerd door dokter kappel in Utrecht.
Ja klopt heb je gelijk in. Het word een hotelletje in het centrum.
Ik zie er erg tegenop...... vooral de narcose en mijn oude borstjes terug zien...
[quote="meisie"]Hallo Zonnetje,
=liefs=
Meisie[/quote]
Maar nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!
=liefs=
Meisie[/quote]
Maar nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties!
Hi Zonnetje,
Je bent dan in goede handen!
Ik zal aan je denken maandag!
Ennuh... je oude borstjes... zien er eerst even heel sneu en verfrommeld uit. Gelukkig trekt dat al gauw weer bij. En vergeet niet: ze zijn dan weer PUUR en van JOU. Schoonheid zit vooral van binnen!
en kijk nog even naar dit filmpje: http://klachtensilicon.forum2go.nl/hoe- ... -t814.html
Je kijkt zelf anders naar je lichaam dan anderen doen...
Sterkte maandag!
Meisie
Je bent dan in goede handen!
Ik zal aan je denken maandag!
Ennuh... je oude borstjes... zien er eerst even heel sneu en verfrommeld uit. Gelukkig trekt dat al gauw weer bij. En vergeet niet: ze zijn dan weer PUUR en van JOU. Schoonheid zit vooral van binnen!
en kijk nog even naar dit filmpje: http://klachtensilicon.forum2go.nl/hoe- ... -t814.html
Je kijkt zelf anders naar je lichaam dan anderen doen...
Sterkte maandag!
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Lief Zonnetje, Een ECHT zonnetje!
Ik zal morgen heel heel hard aan je denken lieve schat.
Denk aan ons alle vrouwen die je voor gingen dan zal het makkelijker zijn.
En sorry dat ik je pm van 25 dec niet meer heb beantwoord. Gelukkig was je er wel uitgekomen met het kiezen van een hotel. Komt vast goed hoor.
Slapen doe je zeker wel na de operatie. De narcose werkt altijd heel lang door.

Heel veel lief liefs liefs,
Luna +LOVE+
Ik zal morgen heel heel hard aan je denken lieve schat.
Denk aan ons alle vrouwen die je voor gingen dan zal het makkelijker zijn.
En sorry dat ik je pm van 25 dec niet meer heb beantwoord. Gelukkig was je er wel uitgekomen met het kiezen van een hotel. Komt vast goed hoor.
Slapen doe je zeker wel na de operatie. De narcose werkt altijd heel lang door.

Heel veel lief liefs liefs,
Luna +LOVE+
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Wat een lieve reacties.
Eind van de ochtend word ik geholpen. Denken jullie aan mij...?
Brrr. Toch wel nerveus..... ik zie er tegenop.... logisch maar toch.... Eigenlijk gekkenwerk zulke operaties... maar het moet gebeuren.
Bedankt voor jullie fijne reacties. Doet mij goed.
Eind van de ochtend word ik geholpen. Denken jullie aan mij...?
Brrr. Toch wel nerveus..... ik zie er tegenop.... logisch maar toch.... Eigenlijk gekkenwerk zulke operaties... maar het moet gebeuren.
Bedankt voor jullie fijne reacties. Doet mij goed.