Explantatie

Deel je ervaringen en foto's
Ginny

Ongelezen bericht 06 sep 2014 15:21

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! :D

Vanmiddag pas thuisgekomen, operatie is goed verlopen ben blij dat ik het achter de rug heb. Yeah!
Gisterenochtend onderweg naar huis, op 'n bankje voor het ziekenhuis buiten westen geraakt waardoor ik nog nachtje extra moest blijven.
Het is me eigenlijk best meegevallen, en het ziet er beter uit dan verwacht :o
Later meer....
Momo

Ongelezen bericht 06 sep 2014 15:43

Gefeliciteerd !Vrolijk!

Hoop dat je snel herstellt +Thumbs+Up+

Liefs......
Your word is a lamp to my feet and a light to my path...........
Francien

Ongelezen bericht 07 sep 2014 08:12

Ha Ginny, hoe is het nu met je? Ben je alweer een beetje aan het aansterken?
Ginny

Ongelezen bericht 07 sep 2014 11:23

Francien schreef:Ha Ginny, hoe is het nu met je? Ben je alweer een beetje aan het aansterken?
Hoi Francien, je hebt mail ;)

Gaat prima nu, en dat komt mede door jou!
Ben nog steeds ontzettend blij dat ik jou mocht bellen, toen ik in mei hoorde dat prothese gescheurd was.
Je hebt me echt over de streep getrokken door je positieve verhaal over jou explantatie.

-Tank-You
Ginny

Ongelezen bericht 07 sep 2014 12:03

Fris gedoucht haartjes gewassen, even 'n update.

Voel me goed, lekker geslapen, weinig pijn en heel erg opgelucht dat het allemaal voorbij is.
De ochtend in het zh verliep best ontspannen, heb zelfs nog een dansje gemaakt in mijn prachtige blauw met gele ok hemd ;)
Eenmaal onderweg naar de ok was ik blijkbaar door de dormicum al een eind onder zeil want herinner me er weinig van.
Diep inademen in 'n kapje en weg was ik, zelfs het inbrengen van het infuus heb ik niet meegekregen. Werd wakker onder een warmtelamp, was een verpleger bij me die vroeg hoe het met me ging en of ik pijn had. Was verbaast dat het allemaal al voorbij was, en de pijn viel reuze mee.
Terug naar de kamer, gesprekje met iemand van het operatieteam, rechts was inderdaad lek, kapsels zaten helemaal rondom zijn verwijdert, gespoeld en goed schoongemaakt waardoor ik ook spierpijn kan hebben, geen draines :) Drukverband moest 24 uur blijven zitten.
Voelde me verder oké, en was blij met mijn onderzoek scores, net na operatie hb van 8,4, zuurstofgehalte in bloed 99%, temperatuur normaal.
's nachts werd de pijn erger, paracetamol, dycloflenac en uiteindelijk morfine. Weinig geslapen, en deze mix van narcose heeft er waarschijnlijk voor gezorgd dat ik de volgende dag onderuit ging, waardoor ik nog een dagje langer moest blijven.
Heb een paar keer gesprekje gehad met verpleegkundige, complimenten over mijn beslissing geen nieuwe protheses te nemen. Dan merk je pas hoe "het probleem"leeft....
Toen het drukverband eraf ging was ik stomverbaasd, heb meer over dan verwacht :D Als de striemen van verband en de boel beetje bijtrekt dan heb ik echt geen lift nodig, tepels zitten netjes op z'n plek, en ze hangen niet Yeah!
Onvoorstelbaar na bijna 25 jaar, Dr.huup heeft goed werk verricht! Over 2 weken hechtingen eruit en over ik dacht 8 weken op controle.
Heb het gedaan, het is voorbij, voel me opgelucht en de angst van lekkende siliconen zijn verleden tijd, wat wil 'n mens nog meer? :D
Francien

Ongelezen bericht 07 sep 2014 12:21

Ginny, dit is zo fantastisch, ik ben helemaal blij met je mee!! _Omhelzing

Wel even een domper met dat flauwvallen, maar nu gaat het alleen maar beter worden. Wat zul jij blij zijn, en nu noooooooit meer aan de siliconen!
Je borsten zullen denk ik alleen maar bijtrekken hoor. Geen lift nodig, heerlijk toch?
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 sep 2014 12:57

Joehoe!!! Party time!!! FEESTJE

Herstel goed verder lieverd!

X Luna
Janneke

Ongelezen bericht 07 sep 2014 18:30

Party time Hiep hiep huup ! Gefeliciteerd hoor ! Ik ben hartstikke blij voor je ! Dikke knuff Janneke xxx
mini1982

Ongelezen bericht 09 sep 2014 10:46

Wat een positief einde :D
Succes met aansterken!
Ginny

Ongelezen bericht 09 sep 2014 12:14

Goedemiddag, weer bedankt voor jullie lieve berichtjes :D

Zat mezelf vanmorgen te bedenken dat ik nu veel minder pijn heb dan voor de operatie.
Dat geeft wel aan hoe hard het nodig was... slaap veel beter, en die pijn onder de borst waarvan de prothese was gescheurd is stukken minder.
Die plooi in de prothese die me 15 jaar heeft dwarsgezeten, pijnlijk was, en liep te "zeuren", is weg, het voelt gewoon vreemd.. geen pijnlijke borsten, geweldig.
Wat een opluchting geeft dit hele gebeuren, er is een last van mijn schouders af.
Voor mijn operatie heb ik hier regelmatig gelezen dat iemand hartstikke blij was na explantatie. Dat ik dat zelf ook zou hebben, had ik niet verwacht.
Het voelt goed! +Thumbs+Up+
Sunny

Ongelezen bericht 09 sep 2014 20:29

Hoi Ginny,

Gefeliciteerd ze zijn eruit Party time
En wat fijn dat het nu al goed voelt.

Beterschap +beterschap+

liefs Sunny
Momo

Ongelezen bericht 10 sep 2014 00:27

Wat fijn dat je zo blij ermee bent.... :D

En dat moet echt een opluchting zijn dat je nu minder pijn hebt dan voor de explantatie, wow.....

FLOWER
Ginny

Ongelezen bericht 11 sep 2014 10:23

Het nadeel van je zo goed voelen als ik, is dat je drempels overgaat ;)
Gisteren 3 uur in de stad rondgeslenterd, dat voelde ik 's avonds...
Maar vanmorgen voel ik me weer prima Party time
Ginny

Ongelezen bericht 16 sep 2014 18:47

Kon het niet laten.... :roll:
Lingeriezaak, ik probeerde nog weg te komen, maar in mijn ooghoek zag ik van alles hangen wat schreeuwde PAS ME :lol:
Heb mezelf verwend met een supermooie veel te dure maar goed passende bh Party time
Toch nog een B cup Yeah!
Momo

Ongelezen bericht 16 sep 2014 22:59

Wow, nu al.... :D

Ik heb laatste week ook mijn -eerste echte- bh gekocht.

Hoe voel je je verder?

IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”