In december explantatie

Lees informatie of stel vragen.
Momof2023
Berichten: 29
Lid geworden op: 25 okt 2023 20:15

Ongelezen bericht 26 okt 2023 13:58

Hoi lieve dames! Ik ben nieuw hier :)

Na meerdere bezoekjes aan mijn HA, die niet direct een knobbeltje of iets kon voelen terug gestuurd naar de kliniek waar ze 9.5 jaar geleden geplaatst waren om ze te laten 'checken' (lees: palperen :roll: ) weggestuurd. Toch wilde ik graag na even nadenken toch mijn borsten laten checken. Voor hetzelfde geld zit er iets kwaadaardige.. ik ben pas net moeder geworden.
Godzijdank geen heftige uitslag; maar wel een gescheurde prothese links. Volgens mij hebben ze rechts niet eens gecheckt op scheuren trouwens in het zkh... en ik heb een mammo gehad, wat kan zorgen voor lekken las ik later hier.

Afijn, natuurlijk direct weer de kliniek gebeld en ze gaan er na 9.5 jaar uit. Ik krijg het gelukkig volledig vergoed van de verzekering, maar ik ben er toch nog wat verdrietig om. Ik heb ook die allergan natrelle implantaten (255 dual plane). Godzijdank nog geen heftige gezondheidsissues. Wel af en toe wat pijnlijke gewrichten en ik lijk wat vergeetachtig. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik tot de tijd dat ze eruit gaan niet heftig ga zitten googlen, want ik krijg er alleen maar heel veel angsten van.

Ik moet onder algehele narcose en ik vind het zo enorm eng. Ik las hier ook weleens over plaatselijke verdoving; maar geloof dat dat bijna niet gedaan wordt toch?

Heel veel liefs
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9070
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 26 okt 2023 20:29

Hoi lieve meid,

Wat vervelend dat je implantaat gescheurd is. Goed dat je zo bleef aandringen op onderzoek!💪

Snap heel goed dat je niet teveel wilt lezen. Zou ik nu ook niet doen. Ze gaan er in ieder geval zsm uit.

Nee, plaatselijke verdoving wordt bijna niet gedaan. Heel sporadisch bij de monoblocs. En wees maar blij, want het is geen pretje.

Ik wens je ontzettend veel succes met de laatste loodjes.🍀🌈✨Nog even! Welke datum en bij wie? Dan zet ik je op ons lijstje.

Had je je klachten al bij het MEBI gemeld en je voor de rechtszaak aangemeld?

Fijne avond!😘💕😴
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Buck
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 okt 2020 08:25

Ongelezen bericht 29 okt 2023 20:58

Hoi hoi!

Logisch dat je er verdrietig om bent… ik zelf word in november ‘geholpen’… vind het super dubbel. Nog niet bekend of ik het vergoed krijg maar wilde het ook niet (weer) uitstellen. Inderdaad plaatselijke verdoving kan bij Monobloc), die heb ik, dat was een optie als ik niet voor lipofilling zou kiezen. Maar leek me ook wel naar hoor! Moet je voorstellen dat je dan gewoon bij bent, gruwel…

Waar laat he het doen?
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”