Ongesteld tijdens operatie

Lees informatie of stel vragen.
Hallo1234
Berichten: 112
Lid geworden op: 07 okt 2021 11:51

Ongelezen bericht 02 mei 2023 21:59

Haai meiden,

Mijn cyclus is heel onregelmatig sinds ik gestopt ben met de anticonceptie pil maar als ik kijk naar de afgelopen maanden dan zou ik rond de operatie ongesteld moeten worden.
Wat een ... timing. Ik baal hier zó erg van.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Is het überhaupt te doen om een tampon te verwisselen na lipofilling? Ik ben echt bang voor de pijn en ben benieuwd hoe anderen dit hebben opgelost...
Kaatje61
Berichten: 74
Lid geworden op: 26 sep 2021 16:05

Ongelezen bericht 03 mei 2023 11:34

Hallo1234 schreef:
02 mei 2023 21:59
Haai meiden,

Mijn cyclus is heel onregelmatig sinds ik gestopt ben met de anticonceptie pil maar als ik kijk naar de afgelopen maanden dan zou ik rond de operatie ongesteld moeten worden.
Wat een ... timing. Ik baal hier zó erg van.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?
Is het überhaupt te doen om een tampon te verwisselen na lipofilling? Ik ben echt bang voor de pijn en ben benieuwd hoe anderen dit hebben opgelost...
Hoi

Ik word al jaren niet meer ongesteld maar ik vond naar het toilet gaan sowieso pijnlijk, en in bed liggen en op de bank zitten ook. Bij mij was vet weggehaald aan de achterkant van mijn bovenbenen en op de wc bril zitten vond ik erg pijnlijk.

Maar de pijn wordt erg snel minder, je krijgt goede pijnstillers voorgeschreven. Ik was de eerste dag eigenwijs :roll: en wilde niet zoveel pijnstillers slikken, dat was onverstandig. Daarna heb ik de pijnstillers (tramadol, diclofenac en paracetamol) netjes volgens het schema ingenomen, dat scheelde enorm.

Succes met de operatie.
10-11-1994 borstvergroting met 225 cc PIP voor de spier
Explanatie en lipofilling door Dr Roossink JvG 28-09-2022
Anoniem23
Berichten: 33
Lid geworden op: 04 aug 2021 23:16

Ongelezen bericht 06 mei 2023 12:50

Aah dat is vervelend ja!
Als ik jou was zou ik even met de huisarts overleggen. Je hebt ook een soort pil om 1x je menstruatie over te slaan. Snap dat dit misschien niet de voorkeur heeft omdat het hormonen zijn, maar ongesteld zijn lijkt me zeker geen pretje.

Liefs
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”