Extreme pijn

Lees informatie of stel vragen.
Colombiana
Berichten: 18
Lid geworden op: 04 nov 2022 14:52

Ongelezen bericht 23 dec 2022 17:35

Ik ben 10 dec geopereerd en de operatiepijn is allang weg gelukkig. Ik heb mijn prothesen laten verwijderen omdat ik al jaren veel pijn heb in mijn hele lichaam. De laatste maanden heb ik veel last gehad van hoofdpijn. De hoofdpijn en lichaamspijn is nu zo erg dat ik de hele dag met koelelementen op mn lichaam en hoofd lig ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ ik ben werkelijk tot niets in staat en weet niet hoelang ik dit nog volhouden ๐Ÿ˜ญ geen enkele pijnstilling helpt. Ik heb nog oxycodon liggen. Dit wilde in nog niet nemen omdat het een heftig middel is maar zou het kunnen helpen bij de hoofdpijn? Die staat nu namelijk op de voorgrond. En is dit de verergering van klachten na de operatie waarover op het forum geschreven staat? Ik ben echt ten einde raad ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ deze pijn is ondraaglijk
Margreet
Berichten: 94
Lid geworden op: 02 feb 2022 22:22

Ongelezen bericht 23 dec 2022 22:39

Ik schrik van je bericht. Ik kan verder niets zinnigs zeggen.
Ik stuur je een virtuele knuffel en hoop, dat iemand die het wel herkent, wat voor je kan betekenen.

Kus,
Margreet ๐Ÿ’–๐Ÿ’ช
Wij vrouwen zijn beresterk en laten ons niet uit het veld slaan

2011 borstkanker, 2012 implantaat Allergan
explantatie 24-09-2022 dr. de Vries
Ilja
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 feb 2021 13:40

Ongelezen bericht 24 dec 2022 10:01

Colombiana schreef: โ†‘
23 dec 2022 17:35
Ik ben 10 dec geopereerd en de operatiepijn is allang weg gelukkig. Ik heb mijn prothesen laten verwijderen omdat ik al jaren veel pijn heb in mijn hele lichaam. De laatste maanden heb ik veel last gehad van hoofdpijn. De hoofdpijn en lichaamspijn is nu zo erg dat ik de hele dag met koelelementen op mn lichaam en hoofd lig ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ ik ben werkelijk tot niets in staat en weet niet hoelang ik dit nog volhouden ๐Ÿ˜ญ geen enkele pijnstilling helpt. Ik heb nog oxycodon liggen. Dit wilde in nog niet nemen omdat het een heftig middel is maar zou het kunnen helpen bij de hoofdpijn? Die staat nu namelijk op de voorgrond. En is dit de verergering van klachten na de operatie waarover op het forum geschreven staat? Ik ben echt ten einde raad ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ deze pijn is ondraaglijk

Wat verschrikkelijk voor je. Zou het kunnen zijn dat je spierspanning hebt door alle stress vd operatie enz.
Zelf heb ik altijd veel migraine gehad en pijn in mijn hele lichaam. Achteraf bleek dit ook hormonaal te zijn.
De menopauze dus. Ik heb ook mijn siliconenprotheses laten verwijderen en hoopte dat ik verbetering zou merken.
Mijn hele lijf zit vol spanning en heb ook veel last van mijn ademhaling. Helaas merk ik geen verbetering nou
mijn siliconenprotheses eruit zijn. Je vraagt of oxycodon voor de hoofdpijn zou kunnen helpen.
Bij mij hielp dat niet maar je zou het kunnen proberen. Je kunt er wel behoorlijk duf van worden dus hou daar
rekening mee. Heel veel sterkte en neem contact met je huisarts op als het niet overgaat.

Dikke knuffel Ilja
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 24 dec 2022 10:41

Lieve Colombiana,

Ik hoop dat je de oxycodon nog had geslikt en wat hebt kunnen slapen. Ik zal je straks wel weer even appen.

Lieve Ilja, ik vermoed zelf dat er ook iets hormonaals aan de gang is. Ik had het haar al laten weten. Ze is nog jong, maar op haar leeftijd veranderen de hormonen omdat de eicelvoorraad dan gaat slinken. Dit heeft grote invloed op de hormoonhuishouding. Tevens is er meer, maar ik kan niet namens haar schrijven.

Het is zo rot. Die troep maakt alle (hormonale) klachten erger. Goed dat ze eruit zijn. En een tijdelijke verergering is bij velen inderdaad vaak wel aanwezig. Hopenlijk heb je wat aan de oxycodon ๐Ÿ™

Ik denk aan je meissie๐Ÿ˜‡๐Ÿ™๐Ÿฅฐ๐Ÿ’–๐ŸŒˆ
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Plaats reactie

Terug naar โ€œOver explantatie en voorbereidingโ€