Alleen explantatie en herstellen, of direct reconstructie/lipofilling?

Lees informatie of stel vragen.
Visje
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 nov 2021 16:20

Ongelezen bericht 23 dec 2021 19:54

Hi,

Ik sta op de wachtlijst bij Dr. Kappel voor explantatie. Mogelijk januari al.
Dr. Kappel zal dan eerst en alleen de prothese en kapsel verwijderen. En pas na 3 maanden naar het esthetische kijken. Eerste herstellen is de boodschap.
Nu lees ik best wel wat verhalen van dames die direct voor lift en lipofilling gaan. Dit brengt mij dan weer aan het twijfelen, want ik zie wel op tegen een tweede operatie straks voor het esthetische.
Ik weet niet precies naar welke vraag of antwoord ik nu op zoek ben eigenlijk.. Misschien benieuwd of meer dames de afweging hebben gemaakt om eerst te herstellen, voordat er naar het esthetische gekeken wordt.

Liefs,
F
Essi
Berichten: 1916
Lid geworden op: 31 jan 2019 17:11

Ongelezen bericht 24 dec 2021 20:20

Ik denk dat het belangrijk is dat eerst je gezondheid aan bod komt en daarna kijken of het esthetische nodig is om nog een extra operatie te doen. Vaak is dat namelijk echt niet nodig.
Succes met maken van jou keuzes
Liefs essi
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 27 dec 2021 17:17

Lieve Visje, misschien heb je iets aan dit topic: viewtopic.php?f=146&t=3744
Gezien het feit dat jij een lek implantaat hebt, is het beter om de lipo pas later te doen. Vooral als je de implantaten op de spieren hebt.

Succes en heel veel liefs, Luna
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Visje
Berichten: 37
Lid geworden op: 29 nov 2021 16:20

Ongelezen bericht 28 dec 2021 13:17

Dank je wel!
Ik heb het gelezen en het voelt goed om alleen de explantatie te doen, te herstellen en daarna pas te bekijken of ik het nodig vind. Het zal mentaal wel eventjes pittig worden gok ik zo. Moet er nu nog niet te veel over nadenken, maar ben bang dat ik heel hard en heel veel ga huilen.
Ik heb twee x een half jaar borstvoeding gegeven, met borsten die wel 4 cupmaten groter werden. Dus dat heeft ook wel wat gedaan met de zwaartekracht en de dikte van mijn huid.

Liefs,
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”