Kruidenthee voor de operatie

Lees informatie of stel vragen.
Joanna
Berichten: 126
Lid geworden op: 17 dec 2019 14:13

Ongelezen bericht 20 jan 2021 16:52

Hoi,

Mijn chirurg raadde me aan om twee weken voor de operatie te stoppen met het nemen van supplementen. Dit wss omdat ze mss bloedverdunnend kunnen zijn.

Weet iemand of het ok is om kruidenthee te drinken in de twee weken voor de operatie?
De meeste kruiden die ik drink zijn ook wel een beetje bloedverdunnend. Bijvoorbeeld brandnetel of munt..

Ik wil mijn chirurg hier niet mee lastig vallen, dus vraag ik het hier.

Groetjes

Joanna
Gebruikersavatar
Luna MKS
Berichten: 9068
Lid geworden op: 02 feb 2012 10:27

Ongelezen bericht 20 jan 2021 18:37

Hé mop, je bent er weer!😉
Ga je lipo doen?
Bij lipo wordt bepaalde thee ook weer afgeraden. Ik had ergens iets geplaatst. Maar brandnetel kan wel, maar dan natuurlijk altijd met mate.
Of dit vóór de operatie mag weet ik niet. Wat ik van thee's weet, is dat je daar ook niet teveel van mag en altijd moet switchen. Zeker niet steeds 1 soort. Geen liters thee, water is nog altijd het gezonds.
Ik zie Emerald in het topic, ze weet hier wel wat meer over, want had vele Amerikaanse sites over lipo afgestruind👍 en gaat je vast nog advies geven.

😘💕💕💕
Website ~ Rechtszaak Allergan ~ Klachten melden ~ Contact

"Motherhood: All love begins and ends there."
Joanna
Berichten: 126
Lid geworden op: 17 dec 2019 14:13

Ongelezen bericht 21 jan 2021 16:36

Hoi Luna :) Ja, soms probeer ik wel wat mee te lezen maar laatste tijd is het wat moeilijk.
Ik denk wel dat ik voor lipo ga ja, toch blijf ik steeds twijfelen.

Brandnetel was mss een slecht voorbeeld, want dat drink ik niet haha, word ik altijd wat suf van.

Ik zal er sowieso de week voor de operatie mee stoppen voor de veiligheid.
Afwisselen doe ik meestal wel. Zou het voor lipofilling ook slecht zijn door die bloedverdunnende eigenschappen dan? Dat het vet minder goed kan nestelen en overleven?
Ben benieuwd naar wat Emerald weet

xxxx
Plaats reactie

Terug naar “Over explantatie en voorbereiding”